Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@07:00:09 GMT

ضرورت تکمیل تصفیه خانه آب سد کوچری در قم

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۳۹۷۵

ضرورت تکمیل تصفیه خانه آب سد کوچری در قم

به گزارش خبرنگار مهر، محسن بهشتی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه مصرف میانگین آب شرب در استان قم چهار و نیم متر مکعب در روز است که در تابستان این میزان به ۵ و نیم متر مکعب می‌رسد، گفت: برای جبران کمبود آب ناچار به برداشت از چاه‌های آب شور قم هستیم که کیفیت شیرینی آب را کاهش می‌دهد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با اشاره به اینکه طرح تصفیه خانه آب سد کوچری در روستای دو دهک از طرح‌های اولویت دار استان قم محسوب می‌شود، افزود: طرح تصفیه خانه آب سد کوچری با اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومان تا هفته دولت به بهره برداری می‌رسد و اجرای این طرح نه تنها نیاز استان قم به آب شیرین را برطرف می‌کند بلکه شهرستان ساوه و بخش‌های جعفرآباد و خلجستان را نیز از آب سرشاخه‌های دز بهره مند می‌سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه مجوز ماده ۲۳ برای تعریض جاده پردیسان به کهک در ردیف بودجه قرار گرفته که عملیات اجرای این طرح که در نگاه کلی تا فردو ادامه دارد با تخصیص شش و نیم میلیارد تومان در سال جاری آغاز می‌شود، ادامه داد: تحویل ۱۸۴ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن تا پایان شهریور سال جاری از دیگر اقدامات در حال انجام است.

بهشتی با بیان اینکه توریسم سلامت یکی از راه‌های توسعه درآمد استان است که در این راستا بیمارستان‌های نور و خاتم در حال احداث و بیمارستان مادر در بلوار امام علی (ع) پردیسان آماده بهره برداری است، گفت: کلنگ زنی بیمارستان مهرآبان نیز تا پایان اردیبهشت در انتهای شهرک پردیسان انجام خواهد شد.

کد خبر 5193172

منبع: مهر

کلیدواژه: قم محسن بهشتی سد کوچری ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه زلزله ماه مبارك رمضان بوشهر ماه رمضان ۱۴۰۰ روز ارتش گناوه واکسن کرونا ارتش جمهوری اسلامی ایران اردبیل زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۳۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی ها جلوی جنجال رسانه ای خانه این بازیکن را گرفتند!

به گزارش همشهری آنلاین،‌ استقلالی‌ها باید تا دهم اردیبهشت پول پیش اجاره منزلی که برای بازیکن ازبکستانی خودشان تهیه کرده بودند را تکمیل می‌کردند به همین خاطر بلافاصله پس از اینکه هلدینگ مالک جدید باشگاه پولی را در اختیار استقلال گذاشت یکی از مواردی که در اولویت قرار گرفت، تکمیل روند پرداختی به صاحبخانه ماشاریپوف بود چون باشگاه به هیچ عنوان نمی‌خواست این قضیه به یک جنجال رسانه‌ای تبدیل شود.

در سالیان گذشته و هنگامی که مدیران دیگری در راس مدیریت باشگاه استقلال بودند، چند بار عدم پرداخت به موقع مطالبات صاحبخانه‌ها موجب جنجال رسانه‌ای برای استقلال شد و یک بار هم در داستان منزل شیخ دیاباته اتفاقاتی افتاد که یادآوری آن هنوز باعث ناراحتی این بازیکن می‌شود.

کد خبر 849134 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • پاسخ عجیب آبفا خوی به بوی بد فاضلاب: مربوط به برخی فصول سال است!
  • ضرورت تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود
  • مزارع کشاورزی که با فاضلاب خام و پساب آبیاری شوند، معدوم خواهند شد/چرخه تصفیه خانه‌ها باید تکمیل شود
  • اعتراض مردم خوی به بوی نامطبوع تصفیه خانه فاضلاب 
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در ۱۴۰۲
  • تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد
  • ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در طرح جوانی جمعیت
  • ظرفیت تصفیه خانه‌های آب کرج ۶۰۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافت
  • استقلالی ها جلوی جنجال رسانه ای خانه این بازیکن را گرفتند!