Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@20:30:43 GMT

فرگوسن نیز به صف مخالفان سوپرلیگ پیوست

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۴۹۴۶

فرگوسن نیز به صف مخالفان سوپرلیگ پیوست

سرالکس فرگوسن، سرمربی سابق منچستریونایتد نیز از سوپرلیگ اروپا استقبال نکرده است.

به گزارش "ورزش سه"، امروز تمام اهبار و حواشی فوتبال اروپا حول محور ایده برگزاری سوپرلیگ اروپا و ابراز تمایل تیم های بزرگ به خروج از لیگ قهرمانان بوده است. سرالکس فرگوسن، سرمربی سابق و پرافتخار شیاطین سرخ معتقد است هواداران دنیای فوتبال به همین فرمت فعلی علاقه داشته و تمایلی به تغییر در این روند ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

سرالکس فرگوسن، سرمربی بزرگ یونایتد در این خصوص گفت: "چه ایده ضعیفی، برگزاری سوپر لیگ یعنی فاصله گرفتن از ۷۰ سال رقابت باشگاهی فوتبال در قاره اروپا. وقتی در منچستریونایتد بودم چهار بار در فینال لیگ قهرمانان اروپا بازی کردیم که همه شب هایی به یادماندنی بودند. نمی دانم آیا مدیران منچستریونایتد نیز در این ماجرا دخیل است یا نه و در این رابطه من تصمیم گیرنده نیستم.

 

چه وقتی در دنفرملین در دهه 60 و چه روی نیمکت آبردین، فتح جام برندگان اروپا آنهم با یک باشگاه کوچک اسکاتلندی مانند فتح قله اورست بود. در حال حاضر باشگاه اورتون در حال احداث کردن استادیومی 500 میلیون پوندی بوده و آرزو دارد در سال های آینده در لیگ قهرمانان بازی بکند. همه هواداران دنیا به مسابقات فوتبال همینگونه که در حال حاضر است علاقه دارند."

سرآلکس فرگوسن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سرآلکس فرگوسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۴۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالافیوری: یوونتوس؟ فقط روی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا با بولونیا تمرکز کرده‌ام

ریکاردو کالافیوری مدافع/فولبک چپ ۲۱ ساله و ایتالیایی بولونیا که مدت هاست مورد توجه یوونتوس قرار دارد، تاکید کرد در این مقطع از فصل فقط روی بولونیا تمرکز کرده است.

انتقال به یوونتوس، تنها خواسته ریکاردو کالافیوری

بولونیا در آستانه یک اتفاق تاریخی است. آنها فاصله زیادی تا کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ندارند. پس از تساوی ۰-۰ تورینو و بولونیا در هفته ۳۵ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ در مصاحبه با خبرنگاران گفت:

یوونتوس؟ فعلا هیچ علاقه ای به این موضوع ندارم. فقط روی بولونیا و به پایان رساندن فصل تمرکز کرده ام. سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در دسترس است و تمرکز من روی این موضوع است. آینده برای من همین چند هفته باقیمانده تا پایان فصل است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • کریستال پالاس - منچستریونایتد؛ ترکیب رسمی
  • اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست
  • برتری 2-1 یوونتوس مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 5 می، 2015) / فیلم
  • وضعیت سهمیه‌های اروپایی لیگ برتر؛ منچستریونایتد و چلسی چه سرنوشتی دارند؟
  • برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل آرسنال با بریس کریستیانو رونالدو و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (5 می، 2009) / فیلم
  • پالما قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان اروپا شد
  • جلسه مهم یوفا: خیرونا یا سیتی در چمپیونزلیگ
  • پیروزی آدانا دمیراسپور با محمدی در استانبول
  • کالافیوری: یوونتوس؟ فقط روی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا با بولونیا تمرکز کرده‌ام
  • صعود منچستریونایتد به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب پیروزی 4-1 مقابل شالکه (2011/5/4) / فیلم