Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون علمی و فناوری اطلاعات دادگستری استان اصفهان از انجام یک دادرسی الکترونیک که شکایت آن در نروژ و آلمان حضور داشتند خبر داد. حجت اسدی در گفتگو با میزان با بیان اینکه امکان انجام دادرسی الکترونیک در بیش از ۱۵۰ نقطه استان فراهم شده است گفت: امروز دادرسی الکترونیک فرامرزی در یکی از شعب بازپرسی دادسرای اصفهان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان ادامه داد: در شرایط فعلی که کشور درگیر همه گیری ویروس کروناست انجام دادرسی‌های الکترونیک یکی از راهکار‌های مؤثر برای جلوگیری از انتشار این ویروس محسوب می‌شود.

وی افزود: در دادگستری استان اصفهان بیش از ۱۵۰ نقطه مجهز به امکانات و تجهیزات فنی و لازم این امر شده است و تا کنون بیش از ۱۲ هزار دادرسی به صورت غیرحضوری و الکترونیک انجام شده است.

اسدی با اشاره به پیشتاز بودن دادگستری استان اصفهان در این حوزه خاطرنشان کرد: تا کنون چند دادرسی فرا مرزی نیز با چند کشور مختلف انجام شده و امروز نیز در پرونده‌ای که شکات آن در دو کشور آلمان و نروژ حضور داشتند، دادرسی الکترونیک در یکی از شعب بازپرسی دادسرای مرکز استان با موفقیت انجام شد.     بیشتر بخوانید:    اتصال ۱۰۰ نقطه از مجتمع‌های قضائی استان کرمانشاه به دادرسی الکترونیک انتهای پیام/ برچسب ها: اصفهان دادرسی الکترونیک آلمان نروژ

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اصفهان دادرسی الکترونیک آلمان نروژ دادرسی الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۵۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات الکترونیک « ۷ در ۲۴ » به شهروندان اصفهان + فیلم

یکی از رویکردهای مدیریت شهری در دوره جدید هوشمندسازی و ارائه غیر حضوری خدمات به‌ویژه در حوزه شهرسازی است؛ در این راستا تاکنون اقدامات خوبی انجام شده است و خدمات الکترونیک در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه‌روز به شهروندان اصفهانی ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، موضوع شهرسازی الکترونیک و نهایی‌سازی فرایندهای قابل انتقال به این سامانه یکی از اهداف معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان بوده که در این راستا اقدامات مهم و قابل توجهی صورت گرفته و بخشی دیگر نیز در حال نهایی‌سازی است.

علاوه بر «اصنو» به‌عنوان سامانه هوشمند توسعه شهری، یکی از خدمات شهری بر بستر اینترنت و از طریق درگاه «اصفهان من» است که روند خدمت‌رسانی شفاف، سریع و غیرحضوری را برای شهروندان فراهم می‌کند و امکان دریافت نقشه هوایی در قسمت شهرسازی آن وجود دارد.

کد خبر 751429

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات الکترونیک « ۷ در ۲۴ » به شهروندان اصفهان + فیلم
  • برگزاری مارتن اوتیسم در شهر اصفهان / «اوتیسم کمتر بودن نیست، تفاوت است»
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • تهران آماده برگزاری نخستین انتخابات تمام الکترونیک
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد 
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد
  • برگزاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به اصفهان می‌آید
  • جلسات سری ارتش آلمان به صورت آنلاین در دسترس عموم قرار گرفت