Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@23:13:12 GMT

به بهانه ثبت نام واکسن کرونا وارد هیچ سایتی نشوید

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۵۳۷۷

به بهانه ثبت نام واکسن کرونا وارد هیچ سایتی نشوید

مسئول فضای مجازی ستاد مقابله با کرونا گفت: اخیراً کلاهبرداران با ارسال یک پیام جعلی از مردم می‌خواهند وارد سایتی به نام سیب شوند و برای دریافت واکسن ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا وهاب زاده در صفحه توئیتر خود نوشت:

" اخیراً کلاهبرداران با ارسال یک پیام جعلی از مردم می‌خواهند وارد سایتی به نام سیب شوند و برای دریافت واکسن ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامانه سیب به هیچ عنوان در دسترس مردم نیست و فقط مراقبین سلامت و پزشکان می‌توانند وارد شوند. به بهانه ثبت نام واکسن کرونا و ایجاد پرونده وارد هیچ سایتی نشوید. "





کد خبر 488055

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلاهبرداری واکسن کرونا ثبت نام فضای مجازی علیرضا وهاب زاده ستاد مقابله با کرونا کرونا سامانه سیب سایت جعلی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۵۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله مکارم شیرازی: در اجرای طرح نور سست نشوید و محکم ادامه بدهید

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، پیام تقدیر آیت الله مکارم شیرازی از اقدامات سردار رادان و فراجا در مسئله حجاب و طرح نور بدین شرح زیر است:

عرض خدا قوت و تشکر از زحماتی که می‌کشید، خصوصاً این طرح نور را که همت کردید. ان شاءالله با قوت همین برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود، احترامات رعایت شود، اینها اصول است، سست نشوید و ان شاءالله محکم ادامه بدهید؛ ما هم دعاگوی شما هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کتاب «نقش ما» وارد بازار نشر شد
  • خشم گیتی پسند از لغو جام باشگاه‌های آسیا؛ کنار می‌کشیم و وارد رشته‌های دیگر می‌شویم
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • آزمایش واکسن سرطان پوست وارد فاز نهایی شد
  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • آیت الله مکارم شیرازی: در اجرای طرح نور سست نشوید و محکم ادامه بدهید
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • در اجرای طرح نور سست نشوید و محکم ادامه بدهید
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود