Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارائه طرح عجیب سوپرلیگ اروپا از سوی فلورنتینو پرز باعث اعتراض شدید بسیاری از فوتبالدوستان جهان شده است. محمدجواد آذری جهرمی در همین راستا از رئیس باشگاه رئال مادرید درخواست عجیبی کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، محمدجواد آذری جهرمی به موضوع روز فوتبال جهان واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوپرلیگ اروپا و جدایی ۱۲ باشگاه از اتحادیه فوتبال اروپا موضوع روز دنیای فوتبال است.

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات کشورمان که مدت هاست علاقه خود به فوتبال را اظهار کرده و با استوری هایی گاهی اوقات جنجال هم آفریده، در آخرین استوری خود در خصوص فوتبال و سوپرلیگ اروپا خطاب به فلورنتینو پرز نوشت:

آقای پرز! فوتبال را برای مردم دنیا بگذار بماند.

وزیر جوان دولت حسن روحانی که پیش از این بارها در مورد فوتبال ایران اظهارنظر کرده و بارها موضع گیری های او در مورد استقلال و پرسپولیس باعث حمایت طرفداران پرسپولیس از او و اعتراض هواداران استقلال شده بود، این بار پا را از دایره فوتبال ایران بیرون گذاشته و به موضوع روز فوتبال دنیا که راه اندازی سوپر لیگ اروپا با حضور باشگاه های متمول و سرشناس اروپایی است، ورود کرده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمدجواد آذری جهرمی اتحادیه فوتبال اروپا سوپرلیگ اروپا فلورنتینو پرز اتحادیه فوتبال اروپا سوپرلیگ اروپا فلورنتینو پرز محمدجواد آذری جهرمی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی مهدی طارمی تیم ملی ایران تراکتورسازی علی کریمی سپاهان تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش آذری جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۵۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در روزهایی که اتحاد کلبا در امارات شرایط چندان خوبی ندارد مهدی قایدی یکی از بهترین بازیکنان این تیم محسوب می‌شود و بر خلاف همبازیانش عملکرد درخشانی را کیلومترها دور تر از ایران و در حاشیه خلیج فارس پشت سر می‌گذارد.

به گزارش ایرنا، او در جام ملت‌های آسیا نیز یکی از بازیکنان شاخص تیم ملی بود و به عنوان تنها نماینده ایران در تیم منتخب این رقابت‌ها قرار گرفت. این روزها درباره سرنوشت قایدی که با جدایی فرهاد مجیدی از روی نیمکت اتحاد کلبا علاقه‌ای به ادامه حضور در امارات ندارد اخبار زیادی مطرح می‌شود.

یکی از این شایعات حکایت از این داشت که با توجه به واگذاری استقلال، قایدی به ایران باز خواهد گشت و فصل آینده با پیراهن آبی در مسابقات لیگ برتر به میدان خواهد رفت. در این باره باید نوشت بازگشت مهدی قایدی به فوتبال ایران به دور از واقعیت است چرا که اولویت اول این بازیکن حضور در فوتبال اروپا است و در ماه‌های اخیر با چند پیشنهاد از لیگ های مختلف اروپا روبرو شده و قصد دارد فوتبالش را در قاره سبز پیگیری کند.

البته با توچه به اینکه قایدی هنوز قراردادش با تیم الاهلی امارات باقی مانده و او به صورت قرضی راهی اتحاد کلبا شده است باید مدیران الاهلی درباره این بازیکن تصمیم نهایی را اتخاذ کنند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899900

دیگر خبرها

  • ببینید | ادعای عجیب وزیر صمت درباره تولید خودرو در ایران
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • موافقت با درخواست کوبا برای استفاده از کشتی‌های ایرانی
  • اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند
  • درخواست عجیب فرانسه از یونان
  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • درخواست بلینکن از رئیس جمهور چین درباره ایران
  • تاجیکستان هم مغلوب دختران فوتبال ایران شد
  • تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده
  • تاکید رئیس یوفا: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی است