Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت ورزش و جوانان هنوز زمان برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون دوچرخه سواری را اعلام نکرده ست. خبرگزاری میزان - چند ماه پیش از آغاز المپیک ۲۰۱۲ لندن بود که خسرو قمری از سوی وزارت ورزش و جوانان به عنوان سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری تعیین شد و پس از آن بود که وی برای دو دوره چهار ساله سکان ریاست این فدراسیون المپیکی را برعهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از پایان دوره دوم ریاست قمری در فدراسیون دوچرخه سواری در تاریخ ششم دی ماه ۱۳۹۹، در نهایت وزارت ورزش و جوانان پس از گذشت ۱۸ روز در تاریخ بیست و چهارم دی ماه سال افشین داوری را که سابقه سرپرستی در فدراسیون‌های بوکس و والیبال را در کارنامه دارد، به عنوان سرپرست جدید فدراسیون دوچرخه سواری تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی جدید، معرفی کرد.

 وزارت ورزش و جوانان بیستم بهمن ماه سال گذشته در اطلاعیه‌ای زمان ثبت نام از کاندیدا‌های پست ریاست فدراسیون دوچرخه سواری را از ۲۵ بهمن ماه تا ششم اسفند اعلام کرد. پس از پایان مهلت قانونی برای ثبت نام، ۱۶ نفر اقدام به نام نویسی کردند که پس از ده روز وزارت ورزش و جوانان اسامی ۵ کاندیدای تایید صلاحیت شده و نهایی (عبدالرحمن قاسمی نافچی، سیدرضا میرابوطالبی، نوربخش عسکری، محمود رشیدی و حامد جولائی) برای رقابت در انتخابات ریاست فدراسیون دوچرخه سواری را اعلام کرد.

اکنون پس از گذشت ۴۵ روز از زمان اعلام نامزد‌های تایید صلاحیت شده برای رقابت در انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری و با وجود آنکه بیشتر از سه ماه از زمان اداره شدن این فدراسیون با سرپرستی افشین داوری می‌گذرد، هنوز وزارت ورزش و جوانان زمان قطعی برای برگزاری مجمع انتخاباتی را مشخص نکرده است. این درحالیست که فدراسیون دوچرخه سواری چند سالیست که از مسیر کسب افتخار دور شده و در حال درجا زدن است و مطمئنا مشخص شدن رییس این فدراسیون می‌تواند گام نخست و در عین حال بلندی برای قرار گرفتن این رشته محبوب و البته پرمدال در مسیر پیشرفت باشد.

همچین باید یادآور شد که مهلت قانونی برای اداره یک فدراسیون ورزشی زیر نظر سرپرست، شش ماه است و پس از پایان این تاریخ حضور آن شخص در فدراسیون مورد نظر غیرقانونی به حساب می‌آید؛ بنابراین با در نظر گرفتن این شش ماه، دوران سرپرستی افشین داوری در فدراسیون دوچرخه سواری نهایتا ۲۴ تیر ماه به اتمام می‌رسد و باید دید وزرات ورزش و جوانان در حالی که کمتر از سه ماه به پایان این مهلت قانونی وقت مانده، زمان برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون را چه زمانی اعلام خواهد کرد تا حداقل با تعیین رییس کمی از حواشی و بی برنامگی‌ها کاسته شود. بیشتر بخوانید: ۱۲ رکابزن به اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری دعوت شدند

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون دوچرخه سواری خسرو قمری افشین داوری وزارت ورزش و جوانان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری خسرو قمری افشین داوری وزارت ورزش و جوانان ریاست فدراسیون دوچرخه سواری برگزاری مجمع انتخاباتی وزارت ورزش و جوانان افشین داوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۵۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899878

دیگر خبرها

  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی