Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، کامران آقاخانی رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: در مرحله اول واکسیناسیون اینترن ها که از پنجم فروردین ۱۴۰۰ در مراکز آموزشی و درمانی آغاز شد و بالغ بر ۲۳۰ نفر از اینترن ها واکسن کرونا دریافت کردند.

وی افزود : مرحله دوم واکسیناسیون نیز از 29 فروردین آغاز شده در این مرحله  قرار است به طور متوسط روزانه ۵۰ نفر واکسینه شوند تا ظرف چند هفته آتی تمامی اینترن ها واکسن دریافت کرده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

کد خبر: 1093547 برچسب‌ها دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی واکسیناسیون کرونا واکسن کرونا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی واکسیناسیون کرونا واکسن کرونا علوم پزشکی اینترن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۵۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود دانشگاه علوم پزشکی به مسائل تهدیدکننده سلامت در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی صفوی عصر شنبه در جمع مسؤولان تنگستان بیان داشت: تلاش می‌کنیم با همکاری همه ادارات، سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با موضوع و تشکیل مجمع‌های سلامت در هر شهرستان مشکلات و معضلات پیش روی سلامتی جامعه را شناسایی و به‌صورت هدفمند آنان را پیگیری و رفع کنیم.

رئیس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: تصادفات جاده‌ای در ایران یکی از مسائل مهم و حائز اهمیت است و طبق آمار از هر سه ماشین یک ماشین تصادف می‌کند و از هر پنج ماشین یک نفر کشته می‌شود و کشته‌های حوادث ترافیکی بین ۱۷ تا ۲۲ هزار نفر در سال است.

وی تصریح کرد: درصورتی‌که معضلی در شهرستانی مطرح شود و برای آن دلایل قانع‌کننده و مستدلی وجود داشته باشد می‌توان از آن در مجامع بالاتر دفاع کرد و با تصویب بودجه رفع آن موضوع را تسریع بخشید.

کد خبر 6056713

دیگر خبرها

  • وضعیت شیوع سرطان در ایران/ ۶۰ درصد سرطان‌ها قابل پیشگیری است
  • بیماری‌های حاد تنفسی، کرونا و آنفلوآنزا را شوخی نگیرید
  • شهروندان ابتلا به بیماری‌های حاد تنفسی، کرونا و آنفلوآنزا را شوخی نگیرند
  • بیمارستان توتونکاران رشت موقت تعطیل شد
  • نام دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در پوستر جهانی
  • تلاش مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد برای رفع دغدغه‌های پرستاران
  • آخرین آمار کرونا در جهان ۲۷ اسفند؛ ۱۰ فوتی و یک هزار ابتلای جدید
  • تجهیز و راه اندازی دو باب خوابگاه دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • ورود دانشگاه علوم پزشکی به مسائل تهدیدکننده سلامت در استان بوشهر
  • آخرین آمار کرونا در جهان ۲۶ اسفند؛ ۶۰ فوتی و ۵ هزار ابتلای جدید