Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی لیورپول می گوید حضور لیورپول در سوپر لیگ اروپا تصمیم مالکان باشگاه بوده است، نه او و بازیکنان تیم. 

یورگن کلوپ پس از تساوی ۱-۱ لیورپول در خانه لیدز یونایتد، مصاحبه ای طولانی و جالب با خبرنگار اسکای داشت. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، مطابق انتظار کلوپ پس از بازی در مورد تحول در سطح اول فوتبال اروپا و تشکیل سوپر لیگ صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی قرمزها گفت که به نظر او کار مسئولان لیدز یونایتد در قرار دادن تی شرت های مخالفت با سوپر لیگ اروپا در رختکن تیم مهمان، اقدام پسندیده ای نبوده است. 

فکر نمی کنم چنین چیزی درست باشد. آن ها این تی شرت ها را در رختکن ما قرار دادند و به نظرم نباید این طور می شد. از نحوه حرف زدن خیلی از مردم در مورد لیورپول خوشم نمی آید. این یک باشگاه فوتبال فوق العاده است. ما در این دوره خاص، تیم را به خاطر این وقایع سرزنش نمی کنیم. من تمامی انتقادات را می پذیرم ولی ما هیچ ارتباطی با این مسئله نداریم. 

حالا مقالات متعددی در این باره نوشته می شود. مردم بر سر ما فریاد می زنند. باید مواظب باشیم چون ما هم انسان هستیم. باید مواظب باشیم. همه این حرف ها را درک می کنم و من هم این وضعیت را دوست ندارم. فراموش نکنید ما هیچ نقشی در این راستا نداشتیم. ما هنوز باید فوتبال بازی کنیم. این اصلا جالب نیست. مالکان ما افراد خیلی خوبی هستند و تلاش خواهند کرد تا این تصمیمات را توضیح بدهند. آیا این برایم قابل درک خواهد بود؟ نمی دانم ولی باز هم می گویم تصمیم گیری با من نیست. من سرمربی یک تیم فوتبال هستم. اگر مردم می خواهند از من انتقاد کنند، هیچ ایرادی ندارد. ولی فراموش نکنید که سایر حرکات اصلا جالب نیست. 

اوضاع در آینده تغییر خواهد کرد؛ شاید الان نه، شاید چند سال بعد. یوفا هم در مورد لیگ قهرمانان تصمیم گیری کرد. آن ها کل قضیه را به من نشان دادند و دیدم که بازی های بیشتری باید انجام شود. گفتم که این ایده را دوست ندارم ولی با این حال آن ها کار خودشان را کردند. فیفا هم به دنبال یک جام جهانی باشگاه هاست؛ ما چه زمانی فرصت می کنیم در این مسابقات حضور داشته باشیم؟ من بارها در مورد همه این موارد صحبت کردم ولی آیا چیزی عوض شد؟ نه. شرایط همین طور است که می بینید.  

امروز خبری مبنی بر استعفای خودم شنیدم ولی من نسبت به این تیم، این باشگاه و ارتباطی که با هواداران مان داریم، احساس مسئولیت می کنم. تلاش خواهم کرد این قضیه را به نحوی حل کنیم. 

صحبت های گری نویل؟ ایکاش افراد در مورد ما حرف نمی زدند. خود گری نویل همیشه در جایی حضور داشته است که بیشترین پول در آن وجود داشت. او قبلا در منچستریونایتد همین شرایط را داشت و حالا در اسکای کار می کند که بیشترین پول در آن است. به نظرم این صحبت ها منصفانه نیست و من باز می گویم که ما نقشی در این جریان نداشتیم. 

سرمربی لیورپول در مورد تساوی تیمش با لیدز یونایتد هم گفت:

ناامید کننده است ولی نمی توان گفت که لیدز یونایتد لایق این نتیجه نبود. در نیمه اول فرصت های بزرگی نصیب مان شد که از آن ها استفاده نکردیم. گل خوردن حس خوبی ندارد ولی این طور نبود که حریف لایق به گل رسیدن نباشد. تمام تلاش مان را برای صعود به لیگ قهرمانان به کار خواهیم گرفت؛ اگر به آن رسیدیم که هیچ، اگر نه هم که یعنی دیگر نشد. در نهایت این یک امتیاز دیگر است. همیشه بهترین سناریو این است که در بازی ها برنده شوید ولی اگر چنین چیزی میسر نبود، باید دوباره تلاش کنید و این کاری است که ما انجام خواهیم داد. 

اخبار داغ 

حمله 8 تبهکار به 4 زن در کرج / مادر خانواده به قتل رسید + فیلم چهره باز متهمان برترین های قرن با فریده شجاعی: ناصر حجازی محبوب ترین بود ولی عابدزاده می توانست یک تیم را قهرمان کند توصیه منجر به گل مجیدی؛ لب خوانی صحبت فرهاد با نادری / ویدیو نظرسنجی: نظر شما درباره سوپر لیگ اروپا چیست؟ شایعات استعفای یورگن کلوپ از لیورپول فعلا حقیقت ندارد اخراج مورینیو از تاتنهام هیچ ارتباطی به موضع او در قبال سوپرلیگ ندارد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیدز یونایتد سوپر لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۵۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فحاشی دوست رونالدو به کلوپ: بی‌جنبه احمق!‏

به گزارش "ورزش سه"، پیرس مورگان به عنوان یکی از جنجالی‌ترین و مشهورترین ‏مجریان تلویزیونی در انگلیس به عنوان دوست صمیمی کریستیانو رونالدو و یک آرسنالی ‏دوآتشه شناخته می‌شود. مورگان امروز بار دیگر مورد توجه قرار گرفت: به دلیل انتقاد ‏تند و بی‌سابقه از یورگن کلوپ به بهانه خشم سرمربی لیورپول در پایان بازی دیشب ‏تیمش مقابل منچستریونایتد و باخت و حذف شدن از جام حذفی انگلیس. ‏

لیورپول که در یک‌چهارم نهایی جام حذفی به مصاف یونایتد رفته بود با گلی که در ‏دقیقه 120+1 دریافت کرد با نتیجه 4-3 باخت و حذف شد. کلوپ که از این باخت ‏عصبانی بود در مصاحبه بعد از بازی از یک خبرنگار خشمگین شد و با او درگیری لفظی ‏پیدا کرد. ‏

پیرس مورگانِ آرسنالی فرصت تاختن به یورگن کلوپ را از دست نداد و با انتشار پستی در ‏شبکه اجتماعی ایکس او را با شدیدترین لفظ‌ها مورد انتقاد قرار داد و نوشت:" کلوپ ‏جنبه باخت ندارد. بی‌جنبه احمق". ‏

کلوپ از باخت دیشب به شدت ناراحت بود چرا که تصور می‌کرد حضور در فینال جام ‏حذفی در ورزشگاه ومبلی می‌تواند آخرین بازی او در انگلیس باشد و این حسن ختامی ‏ایده‌آل برای دوران چند ساله حضور او در فوتبال این کشور خواهد بود. اما تن‌هاخ و ‏شاگردانش دیشب در آخرین ثانیه‌ها این رویا را خراب کردند و عصبانیت کلوپ قابل ‏انتظار بود. ‏

با اینحال شاگردان کلوپ همچنان از بخت‌های اصلی قهرمانی در لیگ برتر و همچنین ‏لیگ اروپا هستند. لیورپول بعد از تعطیلات فیفادی بازی‌های خود را از روز 31 مارس با ‏دیدار مقابل برایتون در لیگ برتر از سر می‌گیرد. ‏

دیگر خبرها

  • خبرنگار دانمارکی: یورگن کلوپ اهل توهین نیست؛ او واکنش محترمانه‌ای داشت
  • فحاشی دوست رونالدو به کلوپ: بی‌جنبه احمق!‏
  • درگیری عجیب یورگن کلوپ با خبرنگار: حالت خوب نیست و سوال احمقانه می‌پرسی!
  • پایان رقابت یورگن کلوپ و پپ گواردیولا در فوتبال انگلیس
  • کلوپ: منچستریونایتد شایسته صعود بود؛ به عملکرد بازیکنانم افتخار می‌کنم
  • یورگن کلوپ: در طول دوران حضورم در لیورپول، رقابت واقعی با منچستریونایتد نداشتیم
  • یونایتد-لیورپول: سرنوشت تن‌هاخ در دست کلوپ
  • فرصت طلایی یا تیر خلاص؛ چرا بازی با لیورپول برای اریک تن هاخ مهم است؟
  • بازیکنان لیورپول جانشین کلوپ را انتخاب کردند
  • مربی محبوب بازیکنان لیورپول برای جانشینی کلوپ