Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@11:50:05 GMT

اتابک نادری با دست و پای شکسته جلوی دوربین! +عکس

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۶۱۰۰

اتابک نادری با دست و پای شکسته جلوی دوربین! +عکس

خبرگزاری مهر: به نقل از روابط عمومی سریال، سریال تلویزیونی «چسب زخم» به کارگردانی سیدحامد تهرانی علوی و تهیه کنندگی روشان امیری به نویسندگی سمیرا مختاری و عاطفه نفری است که فصل اول این سریال در ۱۵ قسمت ساخته می شود. 

«چسب زخم» داستان زندگی زنی است به نام هما که به عنوان کمک بهیار در بیمارستانی مشغول به کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حادثه ای زندگی هما را دستخوش تغییراتی می کند. هما برای رفع مشکلاتش، به عنوان تمیزکار به کار در شرکتی خدماتی روی می آورد. در هر خانه با داستان زندگی افرادی رو به رو می شویم که هما را با چالش های جدیدی روبرو می کند.

ساناز سماواتی، اتابک نادری، سیاوش مفیدی، شهرزاد عبدالمجید، سوسن پرور، مینا نوروزی، حسین یار یار، فرهاد بشارتی، فاطمه شکری، ارسطو خوش رزم، وحید شیخ زاده، با معرفی نرگس موسوی زاده، محمد علیزاده، پریسا پورمشکی، فاطمه فامیل دوست، با بازیگر خردسال محمد مهدی تقی زاده، آراد امیری و ابوالفضل معصومی از جمله بازیگران این سریال هستند.

«چسب زخم» دومین همکاری روشان امیری با حامد تهرانی بعد از سریال«خونه یکی» است که پس از به اتمام رسیدن فصل اول «چسب زخم» فصل دوم سریال با وقفه ای کوتاه ادامه خواهد یافت.

دیگر عوامل این سریال: مدیر تولید: محمد جواد سیانکی، مدیر فیلم برداری: رسول خدابنده لو، دستیار یک کارگردان و برنامه ریز: مجتبی طاهرخانی، منشی صحنه: الهام اصغری طراح صحنه و لباس: روشان امیری، مدیر صدابرداری: عباس ایمانی، طراح گریم: بهاره برازمند، مدیر تدارکات: محمدعلی گلی و عکاس: زهرا اصغری است.

منبع: فردا

کلیدواژه: چسب زخم سریال تلویزیونی اتابک نادری چسب زخم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۶۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری استاد فلسفه دانشگاه کلمبیا نماد سیاست سرکوب سیستماتیک در غرب است

احمد نادری در مطلبی دستگیری استاد فلسفه دانشگاه کلمبیا را نماد سیاست سرکوب سیستماتیک در غرب دانست.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو٬ احمد نادری عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در پیام رسان ایکس نوشت: دستبند بر دستان استاد فلسفه دانشگاه کلمبیا نمود و نماد سیاست سرکوب سیستماتیک در غرب؛ که البته بسی پیچیده و پنهان اعمال می‌شود و اکنون پرده پنهان کاری فروافتاده و کوس رسوایی آن به صدا درآمده است.

دیگر خبرها

  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • زندگی ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی
  • تجلیل از فرهیختگان شهر در منطقه ۱۵ اصفهان
  • پناهیان: رسالت امروز هیئتی‌ها ترویج فرهنگ زندگی تعاونی است
  • آمادگی‌ چپ‌پای تراکتور چالش جدی ذوب آهن!
  • دستگیری استاد فلسفه دانشگاه کلمبیا نماد سیاست سرکوب سیستماتیک در غرب است
  • ادامه حواشی جنجالی یک پلتفرم/ «محفل» در صدر دیگر نظرسنجی‌ها
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش سریال بدل علی مشهدی
  • سریال مشاور و روایتی از باز کردن کلاف‌های پیچیده زندگی
  • «مست عشق» به سینماها آمد + بازیگران، خلاصه و آهنگ فیلم مست عشق