Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@19:30:28 GMT

خشم عروس از حرکات عجیب مادر داماد در مراسم عروسی!

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۶۱۰۶

خشم عروس از حرکات عجیب مادر داماد در مراسم عروسی!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک زن اهل نیوجرسی آمریکا ویدئویی را که به گفته او حرکات عجیب مادر شوهر سابقش را در مراسم ازدواجش نشان می‌داد در فضای مجازی منتشر کرد. او با هیولای شوهر خواندن مادرشوهرش گفت که او در هنگام ادای خطبه ازدواج حرکات عجیبی را از خود نشان می‌داد تا جایی که حتی دو بار با تذکر کشیش روبه‌رو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گفته پائولا، مادرشوهرش در حالی که لباس سفید بر تن کرده بود حتی یکبار به نظر می‌رسید تلاش کرد تا بین او و همسرش بایستد. بنا به گفته این زن وقتی او و شوهرش قصد گرفتن عکس یادگاری داشتند مادرشوهر او نیز بلافاصله در پشت سر آن‌ها قرار گرفت. پائولا حرکات مادرشوهر سابقش را نامناسب و توهین آمیز خواند.

بیشتر بخوانید

هدیه عجیب مادر عروس به داماد خبرساز شد!

پائولا در شرح این اتفاق گفت که او حتی نمی‌دانست قرار است که مادرشوهر سابقش در هنگام مراسم ادای خطبه ازدواج حضور داشته باشد. پائولا گفت او و شوهرش قصد داشتند تا مراسم ازدواج خود را در کنار ساحل دریا برگزار کنند، اما وقتی به آنجا رسیدند مادرشوهرش نیز در آنجا حضور داشت.

این تمام ماجرا نبود و پائولا اتفاقی را که در اولین دیدار با مادرشوهرش رخ داد بازگو کرد. او گفت: «زمانی که این زن را دیدم او با چهره‌ای نفرت انگیز به من گفت: تو چه هستی؟ من که منظورش را متوجه نشده بودم پرسیدم منظورت چیست؟ او گفت شما چه ملیتی هستید؟ من گفتم پرتغالی. بعد پرسید چه می‌خورید؟ من گفتم غذا و در جواب من گفت ما ایتالیایی هستیم و ماکارونی می‌خوریم.»

پائولا این ویدئو را در شبکه اجتماعی تیک تاک منتشر کرد. این ویدئو پس از انتشار در تیک تاک توجه بیش از دو میلیون بیننده را به خود جلب کرد. یکی از کاربران با دیدن این ویدئو در کامنتی نوشت: «اگر مادرشوهرم در مراسم عروسی لباس سفید بپوشد من آن مکان را خراب می‌کنم. کاربر دیگر خطاب به پائولا نوشت: «وقتی این زندگی تمام شده دیگر نباید مشکلات آن را کالبدشکافی کنی.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مادر شوهر جشن عروسی مراسم عروسی من گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۶۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود.

طبق خبری که جماران منتشر کرده، بیت امام خمینی (س) در اطلاعیه ای اعلام کرد:

انا لله و انا الیه راجعون

در نهایت حزن و اندوه به اطلاع می رساند بانوی با فضیلتی از خاندان علم و تقوا، صبیه مرحوم آیت الله حاج شیخ مرتضی حایری یزدی و همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی، عروس امام راحل مرحومه معصومه حایری یزدی در جوار رحمت الهی آرام گرفت.

مراسم تشییع پیکر آن مرحومه روز شنبه ساعت ۱۰ صبح از مسجد نو به سمت حرم مطهر و مراسم ختم همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد. شرکت عموم طبقات مومنین بویژه روحانیت معظم موجب شادی روح آن مرحومه و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.

بیت امام خمینی (س)

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899778

دیگر خبرها

  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • دو زن قربانی تیراندازی در مراسم عروسی
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل
  • حرف‌های جالب عروس بزرگ امام: نمی‌خواستم ازدواج کنم اما.. /آقا مصطفی، روحانیِ مدرنی بود و در حجاب سختگیری نداشت
  • عروس بزرگ امام : نمی خواستم ازدواج کنم، قصد داشتم به درسم ادامه بدهم و به کشورهای خارجی سفر کنم؛ اما..