Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی طارمی مهاجم گلزن و آماده تیم ملی فوتبال ایران که با گل استثنایی قیچی برگردان به چلسی، حسابی روی بورس نقل و انتقالات تابستانی قرار گرفته، خطر محرومیت از سوی را پشت سر خود می بیند!

به گزارش تابناک ورزشی،  قرار است مسابقات مقدماتی جام جهانی قطر در قاره آسیا در خردادماه سال جاری به میزبانی بحرین برگزار بشود و امید اصلی تیم ملی و هواداران ایرانی به هنر گلزنی زوج زهردار خط حمله یعنی طارمی و آزمون دوخته شده است اما با بک اتفاق عجیب و ناگهانی در فوتبال اروپا که به کودتای ۱۲ غول قاره سبز شهرت یافته است، احتمال دارد طارمی بازی های تیم ملی را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که دیشب در اروپا رخ داده است می تواند دامن بقیه کشورهای دنیا را در رشته فوتبال بگیرد بطور مثال در صورت پیوستن پورتو به سوپرلیگ اروپا یا انتقال طارمی به چلسی و هریک از ۱۲غول قاره سبز، شانس اول گلزنی تیم‌ملی ایران، با حکم فیفا از حضور در بحرین محروم خواهد شد.

اگر طارمی پذیرش پیشنهادهای بزرگ را تا بعد از انتخابی جام جهانی هم طول بدهد، در صورت صعود تیم ملی به جام‌ جهانی، تیم ملی ایران طارمی را در خط حمله نخواهد داشت، همانطور که آرژانتین بدون مسی و پرتغال بدون رونالدو راهی قطر خواهند شد!

تهدید فیفا بسیار جدی است و این نهاد اداره کننده تشکیلات فوتبال در دنیا برای حفظ موجودیت خودش دست به اجرای محکم احکام محرومیت خواهد زد.

به طور حتم در صورت رسیدن پیشنهاد از چلسی انگلیس یا سایر باشگاهای سوپر لیگ، باشگاه پورتو نمی تواند ارقام نجومی را رد کرده یا در مقابل آن مقاومت کند و قطعا طارمی نیز بازی در تیم‌های رویایی اروپا را انتخاب خواهد کرد.

باید دید آینده فوتبال جهان با انقلابی که فلورنتینو پرز و سایر مدیران همراهش برپا کرده، به کجا می کشد؟

نویسنده: صادق لودریچه

منبع: تابناک

کلیدواژه: گروه های شغلی سایت غنی سازی نطنز ماه رمضان غنی سازی اورانیوم دعای روز ششم رمضان سردار حجازی مهدی طارمی چلسی مقدماتی جام جهانی سوپرلیگ اروپا گروه های شغلی سایت غنی سازی نطنز ماه رمضان غنی سازی اورانیوم دعای روز ششم رمضان سردار حجازی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۶۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار خاطی سپاهان ۱۰ سال محروم شد

هوادار تیم فوتبال سپاهان به دلیل توهین به بانوان هوادار در ورزشگاه آزادی به مدت ۱۰ سال محروم شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم سایت رسمی فدراسیون فوتبال نوشت: «درباره گزارش ابرازی علیه هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مورخ 1403/2/12 از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب عنوان شده از سوی هوادار موضوع گزارش که در جریان تحقیقات هویت نامبرده نصرا...گرگزن مشخص شده است و اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می‌شود، بنابراین مستند به مواد 60 و 71 مقررات انضباطی نامبرده به مدت 10 سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

رای صادره با لحاظ ماده 89 مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.

ضمنا پرونده جهت رسیدگی به تخلفات سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی مفتوح خواهد بود».

به گزارش تسنیم این فرد در جریان دیدار پرسپولیس و سپاهان در اقدامی زشت و زننده به بانوان هوادار در ورزشگاه توهین کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از ۵ قاره در کنفرانس صنعت هسته‌ای شرکت کرده اند
  • جام جهانی تیراندازی| صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر
  • در فوتبال ایران، مردان فحاشی می‌کنند اما زنان‌ محروم می‌شوند!
  • کول پالمر، ستاره درخشان چلسی که منچستر سیتی از آن محروم شد
  • فیلم| درخشش طارمی و خوشحالی اینزاگی از جذب او
  • صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان
  • جام جهانی تیراندازی| تیم میکس تفنگ ایران در جایگاه نهم ایستاد
  • هوادار خاطی سپاهان، ۱۰ سال محروم شد
  • فوری | هوادار جنجالی سپاهان ۱۰ سال محروم شد
  • هوادار خاطی سپاهان ۱۰ سال محروم شد