Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم «تابستان داغ» با بازی پری ناز ایزدیار و علی مصفا ساخته ابراهیم ایرج‌زاد در میان فهرست 3 هزار فیلم کتابخانه های کشور سوئد قرار گرفت.

به گزارش برنا، فیلم سینمایی «تابستان داغ» نخستین ساخته ابراهیم ایرج‌زاد برای نمایش در سرویس نمایش آنلاین کشور سوئد قرار گرفت.

سرویس نمایش آنلاین «Cineasterna» که وابسته به کتابخانه های کشور سوئد است و شامل سه هزار فیلم سینمایی از ۸۲ کشور جهان و ۵۲ زبان مختلف می شود، فیلم «تابستان داغ» ساخته ابراهیم ایرج زاد را برای نمایش عرضه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«تابستان داغ» پیش از این در جشنواره‌هایی چون استکهلم، پکن و داکا شرکت داشته است که تندیس و لوح تقدیر بهترین بازیگر زن بخش مسابقه شانزدهمین جشنواره بین المللی داکا به طور مشترک به پری‌ناز ایزدیار و مینا ساداتی تعلق گرفت. همچنین پیش از این جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن فستیوال پکن هم به مینا ساداتی رسیده بود.

این فیلم پیش از این و در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در ۱۳ رشته نامزد دریافت سیمرغ بلورین شده بود.

پری ناز ایزدیار، علی مصفا، مینا ساداتی، یسنا میرطهماسب، مانیا علیجانی و صابر ابر بازیگران اصلی فیلم سینمایی «تابستان داغ» هستند.

پخش بین المللی فیلم سینمایی «تابستان داغ» برعهده ‌کمپانی «Dream Lab Films» به مدیریت نسرین میرشب است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علی مصفا تابستان داغ پری ناز ایزدیار ابراهیم ایرج زاد پری ناز ایزدیار فیلم سینمایی تابستان داغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۶۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره ره آورد سرزمین نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهران نیک اندیش خبرنگار و گزارشگر خبرگزاری صدا و سیمای خوزستان توانست رتبه برتر دومین جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور خوزستان را کسب کند.

 وی دراین جشنواره توانست این موفقیت را در بخش گزارش‌های خبری را کسب نمایند.  

دیگر خبرها

  • تأییدیه سازمان سینمایی؛ شرط پخش فیلم خارجی از پلتفرم‌ها
  • آثار سینمایی خارجی پلتفرم‌ها تحت نظارت سازمان سینمایی قرار گرفت
  • عرضه فیلم‌های خارجی پلتفرم‌ها زیر نظر سازمان سینمایی رفت
  • دستور خزاعی برای فیلم‌های خارجی عرضه شده در پلتفرم‌ها
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره ره آورد سرزمین نور
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد