Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-28@22:34:10 GMT

خلیل زاده برنده جنگ تن به تن با پرسپولیسی‌ها

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۶۵۴۱

مدافع ایرانی الریان قطر از نظر فردی شب خوبی را مقابل پرسپولیس تجربه کرد.

 خبرگزاری میزان - تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۳ بر یک الریان قطر را در هم کوبید. مهمترین سوژه و نکته این بازی تقابل شجاع خلیل زاده مدافع سابق پرسپولیس با این تیم بود.

با توجه به نوع جدایی خلیل زاده از پرسپولیس ناراحتی که عمده هواداران پرسپولیس از او و رفتنش داشتند همه منتظر این جدال بودند تا ببینند برنده این جدال چه کسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجودی که تیم خلیل‌زاده با نتیجه سنگین و تنها در ۱۲ دقیقه پیروزی یک بر صفر را با شکست سه بر یک عوض کرد  اما عملکرد فردی شجاع خلیل زاده بسیار خوب بود.

مدافع ایرانی الریان به جز یکی دو بار که روی پاس‌های ترابی جا ماند در بقیه موارد در جدال‌ها و جنگ‌های تن به تن با پرسپولیسی‌ها پیروز بود. خلیل زاده خیلی کم جا ماند و اشتباهات زیادی هم در این بازی نداشت آن هم در شرایطی که سطح فنی او نسبت به دیگر عناصر دفاعی الریان بسیار بالاتر بود.

خلیل‌زاده به خاطر همین درگیری‌ها مصدوم شد؛ اما تا آخر بازی در زمین حاضر بود و در نهایت هم به عنوان یکی از بازیکنان خوب تیمش با نمره خوب مسابقه را به پایان رساند.

این نشان می‌دهد انگیزه‌های فردی خلیل‌زاده باعث شد تا او نسبت به دیگر بازیکنان دفاعی الریان عملکرد بهتری داشته باشد و به نوعی برنده جنگ تن به تن با پرسپولیسی‌ها باشد.

بیشتر بخوانید: ترکیب پرسپولیس مقابل الریان مشخص شد

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس شجاع خلیل زاده لیگ قهرمانان آسیا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس شجاع خلیل زاده لیگ قهرمانان آسیا خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۶۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، محمد عمری که در نیم فصل دوم به ملوان پیوسته، نمایش درخشانی در بازی با سایپا داشت و موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را باز کند. او ضربه پنالتی را برخلاف جهت حرکت دروازه‌بان سایپا به کنج سمت راست فرستاد تا تیمش را یک بر صفر پیش بیندازد.

نکته جالب در مورد گلزنی محمد عمری اینکه ملوان در نهایت موفق شد با پیروزی شیرین برابر سایپا به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند و این صعود در حالی بود که تیم سابق عمری، پرسپولیس، در اراک حذف شد تا عمری و تارتار در غیاب پرسپولیس راهی هشت تیم برتر جام حذفی شوند.

محمد عمری که سابقه قهرمانی جام حذفی را هم دارد، حالا امیدوار است در سه بازی دیگر جام حذفی نیز بدرخشد تا شاید ملوان شگفتی‌ساز جام حذفی لقب بگیرد و عمری هم با سهمیه آسیایی جواز حضور در لیگ نخبگان را به دست آورد.

عکس: علی رفعتی

دیگر خبرها

  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • استقلال و پرسپولیس، یک برنده و یک بازنده!
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • دفاع متزلزل پرسپولیس پیش از جدال حساس با سپاهان
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت