Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-04@08:25:06 GMT

شهیدحجازی؛ فرمانده‌ای بصیر و با مجاهدت

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۶۷۷۹

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: سردار حجازی فرمانده‌ای خوشنام، بصیر، مخلص و با مجاهدت در طول تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف با پاسداری از انقلاب اسلامی و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های والای دینی و ملی این سرزمین بود. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام سپاه نیوز، در پی عروج ملکوتی جانباز سرافراز سپاه اسلام، سردار سرلشکر پاسدار سید محمد حجازی، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار دلاور دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی، سردار دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پیام تبریک و تسلیتی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بسم الله الرحمن الرحیم
«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا» آیه ۲۳ سوره احزاب
«در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.»

شهادت جانباز سرافراز سپاه اسلام، همرزم سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، فرمانده سربلند دفاع مقدس و جبهه مقاومت، جانشین نیروی قدس سپاه، «سرلشکر پاسدار سید محمد حسین زاده حجازی» را به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، خانواده مجاهد ایشان، آحاد پاسداران رشید انقلاب اسلامی، رزمندگان جبهه مقاومت، همرزمان غیور در نیروی قدس و امت فهیم و ولایتمدار تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

سردار حجازی (رضوان الله تعالی علیه) فرمانده‌ای خوشنام، بصیر، مخلص و با مجاهدت در طول تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف با پاسداری از انقلاب اسلامی و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های والای دینی و ملی این سرزمین به‌ویژه در مصاف با استکبار جهانی از جنگ تحمیلی ۸ ساله تا همراهی با سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و دفاع از حریم ولایت در مبارزه پیروزمندانه و افتخارآمیز با داعش و تروریسم تکفیری در منطقه، مجاهدت‌های الهام‌بخش و ماندگاری را به یادگار نهاده است که بی‌تردید می‌تواند راهنمای روشنی برای مسیر آینده پاسداران انقلاب اسلامی و مدافعان ولایت‌مدار و بصیر میهن اسلامی برای پیش‌برندگی متعالی ایران و ایرانی به سوی قله‌های افتخار آمیز و رفعت جهانی قرار گیرد.

بر روح پرفتوح آن سردار شجاع و مخلص سپاه اسلام درود می‌فرستم و از درگاه خداوند سبحان برای ایشان رضوان و جنت الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای یادگاران و همرزمان با صلابت و راستین آن شهید والا مقام، اراده، ثبات قدم و توفیق در مسیر جهاد فی سبیل الله و وفاداری و فداکاری در مسیر ولایت و سربلندی و سرافرازی ایران عزیز اسلامی، مسألت می‌نمایم.     بیشتربخوانید: شهید حجازی از نمای نزدیک؛ مقاومت تا سجده در سجاده شهادت  

انتهای پیام/

برچسب ها: تنگسیری سپاه شهید حجازی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تنگسیری سپاه شهید حجازی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۶۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در «وعده صادق» تنها با ۲۰ درصد از توان مقابل ابرقدرت‌ها ایستادیم

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ پاسدار «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنانی، با اشاره به عملیات وعده صادق اظهار داشت: این عملیات نکات پنهان زیادی دارد و نشان‌دهنده بخشی از توان یک نیرو بود.

سردار حاجی‌زاده افزود: در عملیات وعده صادق فقط ۲۰ درصد از مجموع امکاناتی را که برای اقدام تنبیهی علیه صهیونیست‌ها فراهم کرده بودیم، استفاده کردیم که برای مقابله با همین ۲۰ درصد هم صف‌آرایی عجیب و غریبی انجام شد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: آمریکایی‌ها که گفته بودند «ما دخالت نمی‌کنیم»، کاملاً دخالت کردند و در کنار رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

وی یادآور شد: در جریان عملیات وعده صادق، رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه و مواضع حزب‌الله در جنوب لبنان را تعطیل کرد و حتی یک هواپیمای بدون سرنشین هم به آن مناطق نفرستادند؛ بلکه تمامی امکانات آن‌ها برای مقابله با حمله‌ی ایران، بسیج شد.

سردار حاجی‌زاده با اشاره به کمک آمریکا، انگلیس، فرانسه و بسیاری از کشورهای منطقه به صهیونیست‌ها در جهت خنثی‌سازی حمله‌ی کشورمان، گفت: آمریکایی‌ها علاوه بر هواپیما، رزم‌ناوها و ناوهای هواپیمابر خود را هم وارد عرصه کردند و آن شب ۲۰ درصد از توان یک نیرو صرف مقابله با تمامی قدرت‌های جهانی و متحدان آن‌ها شد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه عنوان کرد: با وجود تمامی اقدامات دشمنان، الحمدلله این پیروزی بزرگ به برکت خون شهدا، تدبیر و اراده رهبر معظم انقلاب اسلامی و دعای مردم حاصل شد و در واقع این اراده ملت ایران بود که تبلور یافت.

به گزارش دفاع‌پرس، این سخنان سردار حاجی‌زاده در دیدار با «پیمان نصیری» قهرمان پارالمپیک کشورمان بیان شد و سپس قهرمان ارزنده کشورمان در جهت تقدیر از عملیات شکوهمند وعده صادق، مدال طلای پارالمپیک خود را به فرمانده نیروی هوافضای سپاه اهدا کرد.

کد خبر 6094189 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • مولفه قدرت سپاه داشتن افراد بصیر است
  • چرا گزارش «بی بی سی» فاقد اعتبار است؟
  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • در عملیات وعده صادق تنها با ۲۰ درصد از توان مقابل ابرقدرت‌ها ایستادیم
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • در «وعده صادق» تنها با ۲۰ درصد از توان مقابل ابرقدرت‌ها ایستادیم