Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@18:31:25 GMT

وزش باد شدید را فرا می گیرد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۷۰۱۲

وزش باد شدید را فرا می گیرد

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: آسمان استان صاف، تا قسمتی ابری و غبار آلود است که در این میان شهروندان سعی کنند در بیرون از خانه تردد نکنند.

وی از وقوع وزش باد در استان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به وقوع وزش باد به شهروندان توصیه می‌شود در کنار ساختمانهای نیمه کاره و درختان فرسوده تردد نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: وزش باد طی روز چهارشنبه شدت می‌گیرد و همچنین بارش پراکنده باران همراه با رعد و برق برخی از مناطق را فرا می‌گیرد.

رحمان نیا به وضعیت دمای هوای استان چند روز آینده اشاره کرد و ابراز داشت: دمای هوای استان افزایش یافته و هوا گرم می‌شود و دمای فعلی شهر زنجان هشت درجه سانتی گراد بالای صفر است که نسبت به روز گذشته بیش از یک درجه سانتی گراد گرم‌تر تر شده است.

کد خبر 5193405

منبع: مهر

کلیدواژه: دمای هوا وزش باد ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه زلزله بوشهر ماه مبارك رمضان گناوه روز ارتش ماه رمضان ۱۴۰۰ ارتش جمهوری اسلامی ایران واکسن کرونا محدودیت های کرونایی زمین لرزه وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۷۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید و رگبار باران در تهران

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، اداره کل هواشناسی استان تهران از وقوع رگبار باران و گاهی وزش باد شدید طی روزهای آتی در استان خبر داد.

همچنین از بعد از ظهر پنجشنبه تا جمعه افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و رگبار پراکنده باران و رعد و برق به‌ویژه در ارتفاعات مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فرودگاه امام (ره) با بیشینه دمای ۲۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۱ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا قسمتی ابری و وزش باد، در بعد از ظهر وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • سامانه بارشی جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • هوای زنجان از فردا ناپایدار می‌شود
  • بارش‌ها سراسر کشور را فرامی‌گیرد
  • گستره بارش‌ها سراسر کشور را فرامی‌گیرد
  • رگبار و رعد و برق قم را در برمی‌گیرد
  • گرمای شدید و اعلام وضع اضطراری در جنوب آسیا
  • باد شدید و رگبار باران در تهران
  • وزش باد شدید و رگبار باران در تهران
  • بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان