Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@14:22:03 GMT

آموزش و پرورش تالش ۴۲۰ تبلت دانش‌آموزی تهیه کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۷۴۸۰

آموزش و پرورش تالش ۴۲۰ تبلت دانش‌آموزی تهیه کرد

سید مرتضی مختاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۲ هزار معلم، مدیر، معاون، نیروی اداری، خدماتی و غیره در آموزش و پرورش شهرستان تالش فعالیت می کنند و به دلیل بازنشسته شدن ۲٠٠ نفر تلاش می کنیم با گرفتن سهمیه از طریق سهمیه آزمون استخدامی و فارغ التحصیلان مراکز دانشگاه فرهنگیان و سوادآموزانی که در شرایط استخدام قرار دارند، کمبود را جبران کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نزدیکی هفته معلم گفت: برخلاف سال های گذشته که بزرگترین جشن روز معلم استان را در شهرستان تالش در سالن تختی با حضور همکاران و خانواده های آنان برگزار می کردیم، متاسفانه امسال به دلیل شرایط خاص کرونا امکان برگزاری جشن وجود ندارد.
وی افزود: برنامه های این هفته را در فصای مجازی متمرکز خواهیم کرد و از همه مدیران خواسته شده تا برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم را در بستر برنامه شاد و در گروه‌های دانش‌آموزی پایه ریزی و اجرا کنند و از معلمان نمونه طی مراسمی با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن فرمانداری تجلیل خواهد شد.

آموزش و پرورش تالش ۳۷ هزار دانش آموز دارد و برای جلوگیری از شیوع ویروس عالمگیر کرونا، کلاس های درس مدارس و دانشگاه ها در فضای مجازی برگزار می شود.
شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب استان گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا آزمون استخدامی دانشجومعلم تالش فضای مجازی معلم نیروی انسانی دانش‌آموزان آموزش مجازی پروندهٔ خبری آموزش مجازی ؛ تجربه ای نو در سایه کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا آزمون استخدامی کرونا ویروس کرونا آزمون استخدامی دانشجومعلم تالش فضای مجازی معلم نیروی انسانی دانش آموزان آموزش مجازی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۷۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسالت آموزش و پرورش، تربیت نسلی با آرمان‌های انقلابی است

به گزارش خبرگزاری مهر، شامگاه یکشنبه آئین تجلیل از پاسدار معلمان با حضور فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان، مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولین در سالن زنده یاد موحدی اداره کل برگزار شد.

رسول شیدایی مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در آئین تجلیل از پاسدار معلمان استان، ضمن قدردانی از حضور میهمانان، رسالت آموزش و پرورش را پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی و تربیت نسلی دانست که بتواند بر آرمان‌های متعالی انقلاب مصرانه بایستد و تمام تلاش خودش را به عمل بیاورد.

شیدایی با اشاره به اینکه معلمی شغل انبیاست، اظهار داشت: معلمی به عشق و علاقه برای تعلیم و تربیت نیازمند است و معلم اگر عاشق دانش‌آموز نباشد نمی‌تواند در این مسیر دشوار گام بر دارد، زیرا معلم باید برای دانش‌آموز خود ایثار و از خود گذشتگی کند.

وی در ادامه با اشاره به حضور مؤثر سازمان بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی در بدنه آموزش و پرورش و وجود همکاری بسیار مؤثر و تنگاتنگی بین سپاه و آموزش و پرورش، تصریح کرد: در سازمان بسیج دانش آموزی این همکاری در برنامه‌های مؤثر و عالی تربیتی به وضوح مشهود و محسوس است، از جمله اردوی راهیان نور که به عنوان یک فعالیت تربیتی و عملیاتی مؤثر است که به لحاظ تربیتی تحولات عمیقی را در تعداد زیادی از دانش آموزان ایجاد کرده است که از فرمانده محترم سپاه انصارالحسین (ع) انتظار داریم ظرفیت این اردو را تا حد ممکن افزایش دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان ضمن قدردانی از حضور و نقش مهم پاسدار معلمان در مدارس استان، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت جهاد تبیین، معلمان در سنگر این جهاد حساس و مهم قرار دارند زیرا دشمن در دقیقه یک شبهه را مطرح می‌کند که نیازمند پاسخگویی از سوی افراد مطلع و آگاه است و بر همین اساس معلم باید همواره آمادگی لازم برای پاسخگویی به دانش آموزان را داشته باشد.

شیدایی گفت: دشمن همواره سعی دارد تا با توطئه و بمباران تبلیغاتی، ذهن نسل آینده ساز کشور را تحت تأثیر قرار دهد تا آنها را از آینده کشور ناامید و مأیوس کند، اما معلمان ما در سنگر تبیین و آگاهی بخشی حضور دارند و شبهات را پاسخ می‌دهند.

گفتنی است: در پایان این مراسم از ۲۹ پاسدار معلم (دبیر آمادگی دفاعی مدارس استان) تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6097684

دیگر خبرها

  • معلم مولد نیروی انسانی و گران‌ترین ثروت است
  • ۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • رسالت آموزش و پرورش، تربیت نسلی با آرمان‌های انقلابی است
  • معلم، عنصری تاثیرگذار در تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان است
  • همایش تجلیل از سفیران معروف
  • برخورد قانونی با معلم بلاگر‌ها در مدارس
  • دانایی و دارایی و تخصص اساس کار آموزش و پرورش باشد
  • نخستین آیین‌نامه اجرایی سند تحول آموزش و پرورش تصویب شد
  • ۱۶۰۰ معلم جدید در آموزش و پرورش استان بوشهر استخدام می شوند