Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@03:30:06 GMT

لو رفتن 49 کیلو حشیش دررودان

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۷۷۵۶

لو رفتن 49 کیلو حشیش دررودان

-جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رودان از کشف 49 کیلوگرم حشیش در یک عملیات توسط مأموران انتظامی شهرستان خبر داد.

سرگرد" حسین سالار نسب" در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مبارزه بی امان با قاچاق مواد مخدر و مقابله با سوداگران مرگ، مأموران انتظامی شهرستان رودان با اشرافیت اطلاعاتی از تصمیم قاچاقچیان مبنی بر انتقال مقادیری مواد مخدر در یکی از محور های اصلی شهرستان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:مأموران ضمن پایش محور رودان به رودخانه و انجام ردزنی های نقطه ای و کنترل نامحسوس اعضای این باند ، یک دستگاه خودرو پراید حامل محموله مواد مخدر را شناسایی و جهت توقیف خودرو دستور ایست را صادر کردند.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کرده که با درایت و تیزهوشی مأموران در یک تعقیب و مراقبت پلیسی عرصه بر قاچاقچیان تنگ شده و متهمان خودرو را رها کرده و با استفاده از ناهمواری های طبیعی از محل متواری شدند.

سرگرد سالار نسب در تشریح این عملیات گفت: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی دقیق از خودرو 49کیلو گرم مواد افیونی از نوع حشیش که به صورت کاملا ماهرانه ای جاساز شده بود را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه اعضای این باند شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار پلیس قرار دارد، اظهار داشت: در این راستا خودرو توقیف وبه همراه مواد کشف شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رودان در پایان خاطر نشان کرد: مبارزه قاطعانه وبی امان با سوداگران مرگ همچنان ادامه دارد وبه هیچ عنوان اجازه جولان به مخلان نظم وامنیت را نخواهیم داد.#پلیس

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: انتظامی شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۷۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

سرهنگ عرب فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: مأموران پاسگاه سهل آباد شهرستان نهبندان در زمینه اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های فرعی شهرستان به ۲ دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو‌ها را متوقف کردند. 

او افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورد‌ه‌های نفتی را کشف کردند. 

سرهنگ عرب اظهار کرد: مأموران در این خصوص ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین