Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@14:10:54 GMT

قیمت نفت با کاهش ارزش دلار افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۷۹۳۴

قیمت نفت با کاهش ارزش دلار افزایش یافت

قیمت شاخص نفت خام برنت ساعت ۵ و ۲۷ دقیقه امروز (سه‌شنبه، ۳۱ فروردین‌ماه) با ۲۹ سنت افزایش به ۶۷ دلار و ۳۳ سنت و قیمت شاخص دبلیوتی‌آی آمریکا با ۲۸ سنت افزایش به ۶۳ دلار و ۷۱ سنت برای هر بشکه رسید.

به گزارش برنا به نقل از رویترز، قیمت نهایی شاخص نفت خام برنت روز دوشنبه (۳۰ فروردین‌ماه)، ۶۷ دلار و ۴ سنت و قیمت شاخص دبلیوتی‌آی آمریکا ۶۳ دلار و ۴۴ سنت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی افت ارزش دلار آمریکا وبه دنبال آن حمایت از کالاها قیمت نفت امروز افزایش یافت و انتظار می‌رود ذخیره‌سازی نفت خام ایالات متحده، بزرگ‌ترین مصرف‌کننده نفت جهان کاهش یابد، در حالی‌ که افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در آسیا این افزایش قیمت را محدود کرد.

تحلیلگران مؤسسه آی‌ان‌جی (ING) در یادداشتی در این باره اعلام کردند: با وجود نگرانی از تقاضای نفت در بعضی از نقاط جهان، ضعف دلار آمریکا همچنان سبب حمایت از قیمت کالاها می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قیمت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۷۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت انواع ارز در معاملات امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران کاهش یافت.

به گزارش تابناک اقتصادی، هر اسکناس دلار امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با ۴۵ تومان کاهش نسبت به روز گذشته، ۴۴ هزار و ۳۱۴ تومان دادوستد شد.

قیمت حواله دلار آمریکا نیز با ۴۱ تومان کاهش نسبت به روز گذشته، ۴۱ هزار و ۳۷۷ تومان معامله شد.

قیمت هر اسکناس یورو نسبت به روز کاری گذشته با کاهش ۳۱ تومانی به ۴۷ هزار و ۴۲۳ تومان و حواله آن با کاهش ۱۳۹ تومانی، ۴۴ هزار و ۲۷۹ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری با ۱۱ تومان کاهش قیمت به ۱۲ هزار و ۶۶ تومان رسید و حواله درهم ۱۱ هزار و ۲۶۷ تومان معامله شد که نسبت به روز کاری گذشته کاهش ۱۱ تومانی داشته است.

دیگر خبرها

  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • واکنش بانک مرکزی به اظهارات میرسلیم/ عقل سلیم چه می‌گوید؟
  • قیمت طلا به ۲۳۳۱ دلار رسید
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ |برنت ۸۸ دلار و ۳۳ سنت شد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی
  • چشم بازار نفت به خاورمیانه/ ضعف کوتاه‌مدت نفت نشانه چیست؟
  • پیش‌بینی قیمت طلا/ نگاه سرمایه‌گذاران به فلز زرد