Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سردار حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دقایقی پیش در شهر شهیدان و از میدان بسیج این شهر آغاز شد.

قدس آنلاین؛ سردار سید محمد حسین‌زاده حجازی رزمنده اصفهانی دوران دفاع مقدس و جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که سال‌ها همراه و همکار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود، آسمانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حجازی که تا آخرین ساعات زندگی حاج قاسم پیش از عزیمت از لبنان به عراق او را همراهی می‌کرد، در ۳۰ دی ماه سال ۱۳۹۸ با حکم سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه شد، وی در دو سال اخیر پس از شهادت سردار سلیمانی به دلیل همراهی با حاج قاسم تا آخرین روزهای پیش از شهادتش بیش از پیش مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت و به بازگویی خاطرات و بررسی ابعاد شخصیتی ایشان برای مردم می‌پرداخت.

پس از عروج شهادت‌گونه یار اصفهانی سردار دل‌ها، چندی از مسؤولان کشوری و لشکری از جمله رهبر معظم انقلاب و نیز مسؤولان اصفهانی از جمله آیت‌الله مظاهری از مراجع تقلید، نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، استاندار اصفهان، مجمع نمایندگان استان اصفهان، مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان، بنیاد مطالعات و پیشرفت نصف‌جهان، جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی استان اصفهان و بسیاری از شخصیت‌ها و مدیران استانی، پیرامون عروج شهادت گونه سردار سید محمد حسین‌زاده حجازی پیام‌های تسلیتی صادر کردند.

مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید بزرگوار دقایقی پیش در حاشیه مرکز پرواز سپاه پاسداران در میدان بسیج اصفهان آغاز شده است.

سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران سخنران ویژه این مراسم است. که سخنانی در باب شخصیت و اثرگذاری سردار حجازی در داخل و خارج از کشور مطرح کرد.

همچنین در ادامه پیام دبیر کل حزب الله لبنان به مناسبت درگذشت سردار حجازی در مراسم تشییع پیکر این سردار قرائت شد.

در بخشی از این پیام توصیف دیرکل حزب الله از شخصیت سردار حجازی این طور عنوان شده بود: «که سردار حجازی فرمانده بزرگ جهادی و استراتژیستی بزرگ و برادری عزیز، صادق و مخلص بود».

در ادامه نیز بخشی از پیام اسماعیل هنیه رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به مناسبت رحلت سردار حجازی که خطاب به رهبر معظم انقلاب ارسال شده در این مراسم قرائت شد.

در بخشی از پیام اسماعیل هنیه آمده است: «ما در جنبش حماس، ضمن عرض تسلیت خاصانه به محضر حضرت عالی و فرمانده نیروی قدس و خانواده ایشان و مردم عالیقدر ایران، مواضع گرانقدر ایشان را در حمایت از مردم فلسطین و مقاومت و حل عادلانه مسأله فلسطین تقدیر و ارج می‌نهیم. خداوند ایشان را مشمول رحمت واسعه خویش قرار دهد».

پس از آن با حضور آیت‌الله سیدابوالحسن مهدوی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان بر پیکیر سردار حجازی نماز اقامه شد.

پس از اقامه نماز پیکر سردر حجازی برای تدفین با همراهی مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به سمت پلستان شهدای اصفهان منتقل شد.

خبر در حال تکمیل است...

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تشییع سردار حجازی سردار حجازی درگذشت سردار حجازی فرمانده نیروی قدس سپاه سپاه پاسداران استان اصفهان سردار حجازی مراسم تشییع حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۸۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سردار نعمت اله باقری به مناسبت هفته کار و کارگر با جامعه کارگری استان دیدار کرد و گفت: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید مشکلات واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل استان برطرف شود.

وی افزود: برای رونق تولید و ایجاد اشتغال تسهیلات تبصره ۱۸ در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد.

سردار باقری افزود: تولیدکنندگان برای فروش محصولات خود با مشکلاتی مواجه هستند که قرار است با کمک بسیج سازندگی برای حل مشکلات فروش و ایجاد نمایشگاه‌های شهرستانی و استانی به دنبال کاهش دغدغه‌های تولیدکنندگان باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کامرون: شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود انگلیس نیست
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد