Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ارتش سرخ در سومین بازی اش به مصاف تیم میزبان می رود.
به گزارش آریا، پرسپولیس ایران و گوای هند در سومین دور رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 به مصاف هم می روند. پرسپولیس ایران و گوای هند در سومین بازی مرحله گروهی در گروه E به مصاف هم خواهند رفت. پرسپولیس که به دلیل قهرمانی در لیگ ایران به طور مستقیم راهی لیگ قهرمانان آسیا شد و در سید یک نیز حضور یافت، هم اکنون نیز در رده نخست جدول لیگ برتر ایران قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخ ها در 20 بازی گذشته 11 پیروزی، 8 تساوی و 1 شکست در کارنامه خود داشته است.
آن ها همچنین آمار 27 گل زده و 10 گل خورده به ثبت رسانده اند و با 41 امتیاز صدرنشین لیگ برتر ایران هستند. پرسپولیس همچنین در یک شانزدهم نهایی جام حذفی، مس نوین کرمان، تیمی از لیگ دسته دو را شکست داد. پرسپولیس فصل گذشته موفق شد تا فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند و حالا دوباره می خواهد این روند خوب را تکرار کند. پرسپولیس لیگ قهرمانان را به بهترین شکل ممکن آغاز کرده است. سرخ ها در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا، موفق شدند الوحده امارات را با نتیجه 1 بر 0 شکست بدهند و در بازی دوم نیز الریان قطر را با نتیجه 3 بر 1 شکست دادند تا با 6 امتیازی با اقتدار در صدر جدول گروه قرار بگیرند.
در آن سوی میدان، گوای هند به دلیل قهرمانی در سوپرلیگ هند در فصل 2019 - 2020 به طور مستقیم راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شده است. فصل 2020 - 2021 سوپرلیگ هند نیز دو ماه پیش به پایان رسید و گوا موفق به تکرار قهرمانی شد و در رده چهارم جدول ایستاد. گوا در 20 بازی 7 پیروزی به دست آورد، 10 تساوی و 3 شکست. آن ها همچنین 31 گل زدند و 23 گل خوردند و با 31 امتیازی در رده چهارم جدول قرار گرفتند.
در حالی که تصور می شد تیم های گروه E کار راحتی برابر گوا دارند، این تیم نشان داده است که برخلاف تصور، بسیار چغر و بدبدن است و تاکنون موفق شده است در دو بازی دو تساوی بدون گل برابر الریان قطر و الوحده امارات به دست بیاورد. گوا فعلا با 2 امتیاز در رده دوم است و پرسپولیس برای اینکه بتواند صدرنشینی خود را حفظ کند و خیال خود را برای صعود به عنوان تیم نخست راحت کند، به پیروزی در این بازی نیاز دارد. البته شکستن طلسم دروازه گوا نیز چالش جذابی برای مهاجمان پرسپولیس می تواند باشد.
یحیی گل محمدی در جلسه فنی دیروز سرخ پوئشان نکات زیادی را به شاگردانش و به ویژه مهاجمان پرسپولیس گوشزد کرد. جلسه فنی کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس ظهر روز گذشته تشکیل شد و تمام بازیکنان با حضور در این جلسه نکات فنی مورد نظر گل محمدی و حمید مطهری را شنیدند. گل محمدی با ارائه برخی کاستی های بازیکنان در بازی قبلی به وضعیت تیم گوا اشاره کرد. گوا که نخستین تجربه آسیایی خود را پشت سر می‌گذارد، در دو بازی قبلی خود مقابل نماینده‌های امارات و قطر به تساوی رسیده تا با دو امتیاز در رتبه دوم قرار گرفته و شگفتی ساز بازی‌ها لقب گیرد و به همین دلیل گل محمدی تاکید کرد بازی فردا به مراتب از دو بازی قبلی سخت تر خواهد بود.
گل محمدی با توجه به دو بازی قبلی گوا به دوندگی بالا و نظم تاکتیکی این تیم اشاره کرد و به بازیکنان تاکید کرد نتایج دو بازی قبلی باعث شده گوایی ها از نظر روحی در بهترین شرایط روحی خود قرار داشته باشند و آن ها می خواهند با متوقف کردن پرسپولیس شگفتی ها را تکمیل کنند. کادر فنی پرسپولیس با خطاب قرار دادن هافبک ها و مدافعان به آن ها تاکید کرد تیم گوا به سرعت از دفاع به حمله تغییر موقعیت داده و روی ضدحمله ها خوب کار می کند. بنابراین بازیکنان باید با پشتوانه در حملات شرکت کرده تا به هنگام ضدحمله حریف در دفاع نسبت به حمله وران گوا برتری عددی داشته باشند. یحیی گل محمدی در نهایت به مهاجمان پرسپولیس تاکید کرد در بازی امشب موقعیت برای شان ایجاد می شود و آن ها باید در هنگام جایگیری و ضربه زنی تمرکز بالایی داشته باشند تا کار گره نخورد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گوای هند پرسپولیس گل محمدی لیگ قهرمانان آسیا گوای هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۸۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره  تساوی بدون گل تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: هواداران فضای خیلی خوبی در ورزشگاه ایجاد کردند و تیمی که از این بازی سود برد، استقلال بود.

او افزود: حریف‌مان یکی از تکنیکی‌ترین و بهترین تیم‌های ایران است و کیفیت بسیار خوبی دارد. شکست دادن پرسپولیس در خانه‌اش اصلاً ساده نیست. همه می‌دانند امسال چه چالش‌هایی پشت سر گذاشتیم و به بازیکنانم بابت تلاشی که کردند، تبریک می‌گویم. اگر کلاهی روی سرم بود، برمی‌داشتم و به بازیکنان تعظیم می‌کردم. برای تیم‌هایی که شرایط آنها برای جنگیدن در راستای قهرمانی مهیاست، آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی سپاهان درباره اینکه  بازیکنان این تیم  برای اتلاف وقت روی زمین می‌افتادند، گفت: من برای فوتبال به اینجا آمده‌ام و نیازی ندارم به این سؤال پاسخ بدهم. بازی پُر از احساسات است و از بازیکنان بابت تلاشی که کردند، تشکر می‌کنم. گاهی این شرایط در بازی پیش می‌آید. متأسفم، چون طوری که من بازی را دیدم، شما ندیدید.

مورایس درباره اینکه تیم سپاهان از ستاره‌های زیادی برخوردار است و مطابق انتظارات نتیجه نگرفته، عنوان کرد: شما فکر می‌کنید سپاهان باید قهرمان شود؟ کدام بازی‌های سپاهان را دیدید؟ بازی‌هایی داشتیم که خیلی بهتر یا بدتر از امروز بودیم. این عملکردی بود که مقابل پرسپولیس ممکن بود. بازی از چیز‌های زیادی، چون داور، زمین خیس و کیفیت حریف تشکیل شده بود. مقابل حریف ساده‌ای نبودیم و همه چیز همیشه به سود ما نیست.

او ادامه داد: اگر قرار بود قهرمان شویم، می‌توانستیم با اختلاف ۱۰ امتیاز قهرمان شویم. با این حال اکنون  ۱۰ امتیاز اختلاف با صدر جدول داریم. البته  می‌توانم بگویم سپاهان هم ۱۰ سال است که قهرمان نشده است. ما ستاره‌های زیادی داریم؛ محمدجواد حسین‌نژاد و عباس حبیبی که کسی آنها را نمی‌شناسد. همچنین  نفراتی، چون اعرابی و هادی محمدی که ستاره هستند و در تیم ملی حضور ندارند.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه سیاوش یزدانی یک ستاره است که استقلال او را نمی‌خواست، تصریح کرد: شهریار مغانلو یکی از ستاره‌های لیگ است که گاهی انتقاد می‌شود که چرا گل نمی‌زند. فقط یک بازیکن از تیم ملی داشتیم که امروز بازی کرد. ما ستاره‌های زیادی داریم. وقتی به سپاهان آمدم، رامین رضاییان ستاره شد؛ بازیکنی که پرسپولیس او را نمی‌خواست. خیلی خوشحالم که این همه ستاره دارم، اما این کافی نیست. ترجیح می‌دهم ستاره نداشته باشم، اما قهرمان شوم.

مورایس درباره وضعیت همکاری خود با سپاهان اصفهان برای فصل آینده اظهار کرد: من هوادار سپاهان نیستم؛ مربی هستم و کارم را به‌ صورت حرفه‌ای انجام می‌دهم. خوشحال می‌شوم اگر بروم و مرا نخواهند!

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • نظر جالب گولسیانی درباره پزشک سپاهان
  • گولسیانی: پزشک سپاهان از بازیکنان این تیم بیشتر دوید
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم
  • گل‌محمدی، احتمالا سرمربی جدید تراکتور/ جواد نکونام از سبک کی‌روش تقلید می‌کند
  • سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟
  • هشدار مهم: تسلیم شدن در DNA رئال نیست
  • رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!