Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:40:00 GMT

تعداد شعبه های اخذ رای در هرمزگان افزایش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۸۳۵۵

تعداد شعبه های اخذ رای در هرمزگان افزایش می‌یابد

نازنین شیبانی تذرجی روز سه شنبه در نشست کمیته پشتیبانی و مالی ستاد انتخابات استان افزود: همچنین در استان هرمزگان جاده های صعب العبوری (سخت گذر) وجود دارد که با توجه به شیوع ویروس کرونا محدودیت‌ها را سخت‌تر می‌کند که در این صورت امکانات بیشتری در اختیار ستاد استانی قرار می‌گیرد تا انتخابات را باشکوه برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی برگزاری انتخاباتی باشکوه را وظیفه سنگینی دانست و  بیان داشت: برای برگزاری انتخاباتی باشکوه نیازمند همکاری و همدلی همه دستگاه های اجرایی، سازمان‌های مردم نهاد، اصحاب رسانه، مسوولان و قشرهای مختلف مردم هستیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان، پشتیبانی انتخابات را از اولویت‌های مهم دانست و اظهارداشت: واحدها و دستگاه های متولی پشتیبانی موظف به اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه با شکوه تر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند.
شیبانی یادآورشد: البته همه مردم و مسوولان باید برای برگزاری انتخاباتی پرشور و باشکوه در استان تلاش کنند و امکانات و تجهیزات مورد نیاز در این راستا باید تامین شود.
گفتنی است: ۹ هزار و ۲۹۱ نفر در مهلت قانونی داوطلب عضویت شوراهای اسلامی شهر و روستای استان هرمزگان شده اند که رسیدگی به صلاحیت آن‌ها در جریان است.
 بنا بر تصمیم ستاد انتخابات استان هرمزگان تاکنون بیش از سه هزار و ۶۰۰ صندوق اخذ رای برای استان در نظر گرفته شده است که احتمال افزایش آن وجود دارد.

۹هزارو۲۹۱نفر در مهلت قانونی داوطلب عضویت شوراهای اسلامی شهر و روستای استان شده که رسیدگی به صلاحیت آنها در جریان است.

پس از تشکیل هیات های اجرایی ازاین شمار نام نویسی  شده ، نام یک هزارو ۲۷۴نفر برای شوراهای اسلامی روستا و ۹۱۷نفر نیز در شوراهای اسلامی شهری های استان هرمزگان قطعی ونهایی شده است.

 افراد تایید صلاحیت شده برای کسب چهار هزارو ۱۹۷کرسی اصلی دریکهزارو ۳۲۱روستا به رقابت می پردازند که از این تعداد ۱۱۷ روستا دارای شورای پنج عضو اصلی و یکهزارو۲۰۴ شورای اسلامی دارای سه عضو اصلی هستند.

 همچنین درششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر، تایید شدگان نهایی برای شورای اسلامی در ۴۵شهر استان برای بدست گرفتن ۲۳۳کرسی اصلی به رقابت می پردازند.

 سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان هرمزگان در ۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۰ با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی و در فضای باز برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر استانداری هرمزگان هرمزگان پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر استانداری هرمزگان انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر استانداری هرمزگان هرمزگان اخبار کنکور شوراهای اسلامی شهر استان هرمزگان دوره انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۸۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: بهشت زهرا (س) یک نقطه اشتراک بین همه شهروندان تهرانی است و به هر حال هم احترام اهل قبور و هم احترام خانواده های داغ دیده باید حفظ شود و به همین دلیل این مکان باید منظره زیبایی داشته باشد و از آن صیانت گردد.

وی افزود: در طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی یکی از نقاطی که در دو سال گذشته بسیار برای ما اهمیت داشت بهشت زهرا (س) بود. خوشبختانه با همکاری صددرصد و همه جانبه از سوی مدیریت بهشت زهرا (س) پایگاه هایی را در این مکان ایجاد کردیم که در دوره‌های قبلی مدیریت شهری شاهد این اتفاق مهم نبودیم. همچنین قصد داریم تعداد مددسراهای نزدیک به این محدوده را هم افزایش بدهیم تا بتوانیم به تمامی آسیب دیدگان اجتماعی و مددجویانی که در سراسر بهشت زهرا (س) به خدمات نیاز دارند خدمت رسانی کنیم.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی افزود: باید در این زمینه بین مردم هم فرهنگسازی شود. مردم باید بدانند برخی ها سودجو هستند و اجازه بدهند سبد سودجویان را از نیازمندان جدا کنیم و کسانی که ممکن است معتاد متجاهر باشند و خسارت ایجاد کنند وضعیت آنها را در طرح ساماندهی آنها را مشخص کنیم.

احمدی صدر با بیان اینکه بهشت زهرا (س) باید شبیه اسم خودش یک بهشت آرامش باشد تأکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه آسیب اجتماعی در محوطه بهشت زهرا (س) برای ساماندهی این آسیب دیدگان با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته تا گشت فوریت‌های خدمات اجتماعی حامی شهر سازمان نسبت به ساماندهی این افراد اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در پایان گفت: در دوره مدیریت شهری فعلی از زیرساخت‌ها و بسترهای مناسب به منظور ساماندهی آسیب‌های اجتماعی پایتخت و کاهش این آسیب‌ها رشد ۸۰۰ درصدی داشته است و ان‌شاءالله قصد داریم تا پایان این دوره از مدیریت شهری زیرساخت هایی چون مددسراها، مراکز یاورشهر، مراکز پویاشهر، همراه سراها و… را چندین برابر افزایش دهیم.

کد خبر 6093144

دیگر خبرها

  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات خواهیم داشت
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در کل حوزه انتخابیه مشهد و کلات خواهیم داشت
  • آمادگی برای دور دوم انتخابات/ پیش بینی ۲۸۷ شعبه اخذ رای
  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • قانون‌گریزی شوراها آسیب‌های این نهاد را افزایش می‌دهد
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد
  • فعالیت ۶۲ شعبه سیار در دومین مرحله انتخابات گنبد
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی