Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر خانه قرآن روستای مجسمه از توابع شهرستان بانه گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان کلاس حفظ موضوعی قرآن کریم به صورت مجازی در روستای مجسمه بانه برگزار شد.

ماموستا محمد علیزاده مدیر خانه قرآن روستای مجسمه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: برگزاری کلاس حفظ موضوعی قرآن کریم و جزء خوانی قرآن کریم توسط خانه قرآن روستایی مجسمه از توابع شهرستان بانه به مناسبت ماه مبارک رمضان هر روز در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: هر روز یک جزء در کانال تلگرامی برای ۲۲۵ نفر تلاوت می‌شود از طریق همین کانال موضوعات احکام، نکات اخلاقی، احادیث و روایات اسلامی برای مخاطبین بارگذاری می‌شود.

 

وی خاطر نشان کرد: از جمله فعالیت‌های اساسی و شاخص این خانه قرآن حفظ موضوعی قرآن کریم است و در این زمینه موفقیت‌های خوبی داشته و چندین مراسم برای حافظان قرآن کریم برگزار شده است.

 

 مدیر خانه قرآن روستای مجسمه از توابع شهرستان بانه اضافه کرد: آشنایی هرچه بیشتر اعضای روستا به ویژه نوجوانان و جوانان با فرهنگ قرآن کریم از اهداف برگزاری این دوره آموزش غیرحضوری است.

 

علیزاده اعلام کرد: علیرغم شیوع ویروس کرونا و تعطیلی خانه قرآنی این روستا اما تمامی فعالیت‌های قرآنی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی دنبال می‌شود.

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان بانه خانه قرآن روستایی حفظ موضوعی قرآن کریم خانه قرآن روستای روستای مجسمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۸۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تلاوت قرآن کریم قبل از بیانات رهبر انقلاب

تلاوت آقای «عباس هاشمی» حافظ کل قرآن کریم قاری بین‌المللی و نفر اول بیست‌وهفتمین دوره مسابقات بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و دبیر آموزش و پرورش را در حسینیه امام خمینی(ره) مشاهده می‌کنید.

دریافت 10 MB

دیگر خبرها

  • گشایش بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • حضور ۳۳۷ حافظ آذربایجان شرقی در آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم
  • آزمون تخصصی حفاظ قرآن کریم در گلستان برگزار می شود
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان
  • (تصاویر) نخستین نمایشگاه قرآن کریم حکومت طالبان
  • اعلام حوزه‌های آزمون مرحله اول اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • فیلم/ تلاوت قرآن کریم قبل از بیانات رهبر انقلاب
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد