Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش پیشین دوچرخه‌ سواری ایران گفت: هیچ کسی نمی‌داند فدراسیون چه کسی را برای فرستادن به المپیک مدنظر دارد و این موضوع استرس فراوانی در میان ورزشکاران ایجاد کرده است.

امیر زائر رفیعی در گفت‌وگو با میزان، در مورد شرایط اخیر رشته دوچرخه‌ سواری اظهار داشت: فرصت کمی تا شروع المپیک باقی مانده است و تا دیر نشده مسئولان فدراسیون باید رکابزنی را که قرار است به المپیک برود مشخص کنند تا او در آرامش کامل تمرینات خود را پیگیری کند تا در المپیک بتواند در میان بزرگان این رشته نتیجه‌ای در شأن دوچرخه‌سواری کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایط فعلی آنطور که پیداست هیچ کسی نمی‌داند فدراسیون چه کسی را برای فرستادن به المپیک مدنظر دارد و این موضوع استرس زیادی در میان ورزشکاران ایجاد می‌کند.

وی افزود: باوجود اینکه مسیر المپیک، مسیری دشوار و با طراحی پیچیده است، اما باز هم رکابزنان خوبی همچون موسی‌زاده و گنج‌خانلو که می‌توانند از پس این آزمون سخت و دشوار با سربلندی بیرون بیایند و دوباره نام و آوازه دوچرخه‌سواری ایران را در جهان بر سر زبان‌ها بیاندازند، داریم. همواره در طول تاریخ ما رکابزنان خوبی داشته‌ایم که توانسته‌اند با وجود امکانات کم بهترین‌ها را رقم بزنند.

ملی‌پوش پیشین دوچرخه‌ سواری اظهار داشت: از زمان روی کار آمدن افشین داوری به عنوان سرپرست، آرامش خوبی در فدراسیون حکفرما شده و کارها هم به شکل روتین خودش در حال پیگیری است. امیدوارم با برگزاری انتخابات این رشته و انتخاب رییس جدید دوباره بیش از پیش شاهد بازگشت این رشته به روزهای خوب گذشته‌اش باشیم. متاسفانه در دوران قبلی شرایط خیلی خوب پیش نرفت که نمونه آن نیمه کاره ماندن ساختمان فدراسیون با میلیارد‌ها تومان هزینه است.

بیشتر بخوانید: ۱۲ رکابزن به اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری دعوت شدند

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون دوچرخه سواری امیر زائر رفیعی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۹۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، مرحله نهایی رقابت‌های والیبال ساحلی انتخابی المپیک از یکم تیر ماه آغاز خواهد شد و تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران برای حضور هر چه پرقدرت‌تر در این رقابت‌ها از هشتم اردیبهشت ماه در زمین اختصاصی فدراسیون والیبال تمرینات خود را آغاز کردند.

سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال همراه با غلامرضا بحریه سرپرست کمیته ساحلی صبح امروز (دوشنبه دهم اردیبهشت ماه) از تمرینات تیم‌های ملی والیبال ساحلی بازدید کرد و خطاب به ملی‌پوشان گفت: حمایتی همه جانبه از والیبال ساحلی خواهیم داشت و این حوزه باید از زیر سایه والیبال سالنی خارج شود و به راه خود به صورت مستقل ادامه دهد.

وی ادامه داد: پاداش صعود به المپیک برای ملی‌پوشان ساحلی مانند والیبال سالنی در نظر گرفته شده و فرقی میان سالنی و ساحلی در پرداخت پاداش المپیک نیست. پاداش قهرمانی در تور فیلیپین و نائب قهرمانی در رقابت‌های تایلند هم طی هفته آینده به تیم ملی ساحلی پرداخت خواهد شد.

رئیس فدراسیون والیبال همچنین قول داد که راه شرکت تیم‌های ملی والیبال ساحلی به مسابقات برون مرزی را هموار خواهد کرد و گفت: فدراسیون والیبال به دنبال میزبانی رویدادهای بین‌المللی ساحلی رده‌های سنی در کشور است.

عباس پورعسگری، علیرضا آقاجانی، عبدالحامد میرزاعلی، بهمن سالمی، سینا شوکتی و مهدی محفوظی 6 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران هستند.

رحمان رئوفی به عنوان سرمربی، آرش رامسری به عنوان مربی و غلامرضا بحریه به عنوان سرپرست تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران را در این اردو همراهی می‌کنند.

اردوی تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران که از هشتم اردیبهشت ماه در کمپ تیم‌های ملی آغاز شده به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.

ملی‌پوشان ساحلی با پایان این اردو راهی تور ملی والیبال ساحلی گلستان خواهند شد و 29 خرداد ماه عازم مرحله نهایی مسابقات انتخابی المپیک خواهند شد.

کد خبر 6092334 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس