Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شرایطی که روز گذشته در گزارشی به حضور عزیزی خادم به عنوان عضو موظف یک شرکت پتروشیمی اشاره کرد، سایت این شرکت در اقدامی عجیب مقابل نام رئیس فدراسیون فوتبال از کلمه غیر موظف استفاده کرد.

به گزارش مشرق، روز گذشته در گزارشی اشاره کردیم شهاب عزیزی خادم با گذشت 50 روز از حضورش در فدراسیون فوتبال به عنوان رئیس هیات مدیره شرکت پتروشیمی امیرکبیر مشغول فعالیت است و او در سایت این شرکت به عنوان عضو موظف فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با گذشت یک روز از انتشار این گزارش سایت شرکت مربوطه در اقدامی عجیب با تغییر وضعیت سمت عزیزی خادم مقابل نام وی کلمه « غیر موظف» را جایگزین کرد تا به نوعی اعلام کند حضور وی در این شرکت تاثیری در حضورش در فدراسیون فوتبال ندارد اما واقعیت چیز دیگری است.

بیشتر بخوانید:

۰ روز از حضور عزیزی‌خادم گذشت/ تداوم وضعیت دوشغله بودن رئیس فدراسیون فوتبال؟+عکس

عزیزی خادم که در همان ابتدای ورودش به فدراسیون اعلام کرد تمام وقت در خدمت فوتبال کشور است و قصد دارد ویرانه‌ای را که تحویل گرفته از نو بسازد حالا به جای پاسخگویی در خصوص اینکه چرا هنوز از سمت خود در شرکت پتروشیمی امیرکبیر استعفا نکرده، خواستار تغییر وضعیت خود در سایت شرکت مربوطه شده است. جالب این است که در هیات مدیره 5 نفره این شرکت وضعیت اعضا به 3 نفر غیر موظف تغییر پیدا کرده که خود این موضوع جای نقد و بررسی دارد.

اینکه چرا عزیزی خادم از سمت خود در شرکت مربوطه استعفا نمی‌کند و به جای این کار وضعیت خود در سایت شرکت امیر کبیر را تغییر داده سوالی است که رئیس فدراسیون فوتبال، اعضای مجمع فدراسیون و هیات رئیسه که ناظر بر عملکرد وی هستند باید پاسخ آن را بدهند.

در زیر تصاویر تغییر وضعیت رئیس هیات مدیره شرکت پتروشیمی امیر کبیر و رئیس فدراسیون فوتبال راکه روز گذشته مقابل نام وی از کلمه  موظف استفاده شد و امروز این کلمه تبدیل به حضور غیر موظف تغییر پیدا کرد را ببینید:

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فدراسیون فوتبال پتروشیمی فدراسیون ورزشی رئیس فدراسیون فوتبال رئیس فدراسیون فوتبال شرکت پتروشیمی عزیزی خادم غیر موظف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۹۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد

احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال پس از بازگشت تیم ملی فوتسال ایران با جام قهرمانی جام ملت‌های آسیا گفت: همه شاهد بودند که تورنمنت‌های مختلف و بازی‌های دوستانه با تیم‌های رده بالا را طبق نظر سرمربی و کادر فنی برنامه‌ریزی کردیم و اگر رنکینگ جهانی فوتسال را نگاه کنید، از بین تیم‌های رده بالا، اسپانیا و پرتغال نخواستند با ما بازی کنند. با اکثر تیم‌هایی که حرفی برای گفتن داشتند، بازی و در تورنمنت برزیل شرکت کردیم که تورنمنت اثرگذاری بود و شاکله اصلی تیم در آنجا توسط کادر فنی تیم ملی شکل گرفت و در دو بازی با روسیه و تورنمنت ویتنام، تیم تکمیل شد. خدا را شاکریم و جا دارد که از همه کسانی که در این مدت کمک کردند، تشکر کنیم.

او ادامه داد: از تمام حمایت‌های آقای تاج رئیس فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش، مجلس شورای اسلامی و شخص رئیس جمهور و رئیس مجلس ممنون هستیم که با پیام محبت‌آمیزشان باعث دلگرمی فرزندان خود در تیم ملی شدند. امروز و فردا استراحت می‌کنیم و سپس کارمان را برای جام جهانی شروع می‌کنیم و با توکل به خدا و تلاش همه اعضای تیم ملی می‌رویم که در جام جهانی هم افتخارآفرین باشیم.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که تعداد اردو‌های تیم ملی تا جام جهانی مشخص شده است یا خیر، خاطر نشان کرد: براساس نظر شمسایی، لیگ را تا پنج شش هفته پیش می‌بریم و در این مدت لیگ را برنامه‌ریزی کردیم و بازیکنان در لیگ بازی می‌کنند. بازی در لیگ یک مقدار بازیکنان را در آمادگی نگه می‌دارد و برای بازی‌های دوستانه در فیفا‌دی‌های پیش رو برنامه‌ریزی کردیم. این موضوع در صورت قطعی شدن اطلاع‌رسانی خواهد شد و ما کاملاً آماده می‌شویم تا در جام جهانی باقدرت حضور پیدا کنیم.

اصولی راجع به بحث تمدید قرارداد شمسایی تصریح کرد: ما در خدمت او هستیم و با پرقدرت ادامه خواهد داد.

او در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه مبالغ قرارداد گذشته کادرفنی تیم ملی آنها پرداخت شده است یا خیر، گفت: یک بدهی از سال گذشته باقی مانده است و آن هم به خاطر این بود که به آخر سال خوردیم و به دلیل گرفتاری و نزدیک شدن به مسابقات جام ملت‌ها نتوانستیم به تعهدات خود عمل کنیم. یک مبلغ جزئی از سال گذشته باقی مانده است که در اولین فرصت به شمسایی تقدیم خواهیم کرد و قرارداد جدید را امضا می‌کنیم. هیچ مشکلی وجود ندارد. ارکان مدیریتی فدراسیون روی تمام قرارداد‌ها حساس هستند و این موارد کاملا انجام می‌شود خوشبختانه فصای خیلی خوبی وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • نام جدید باشگاه استقلال رسماً مشخص شد
  • رسمی؛ نام استقلال تغییر کرد
  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد
  • تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج‌فارس»
  • تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس
  • رسمی؛ نام استقلال تغییر کرد | «خلیج فارس» مقابل اسم آبی ها
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم