Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@23:40:16 GMT

ربیعی:‌ خریدهای شب عید موجب تسری بیشتر کرونا شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۹۳۳۶

ربیعی:‌ خریدهای شب عید موجب تسری بیشتر کرونا شد

سخنگوی دولت گفت:‌ کارشناسان وزارت بهداشت معتقد هستند، رفتارها و خریدهای شب عید موجب تسری بیشتر ویروس شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی ربیعی سخنگوی دولت امروز در نشست خبری خود که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در کشور گفت: کارشناسان وزارت بهداشت معتقد هستند، رفتارها و خریدهای شب عید موجب تسری بیشتر ویروس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:‌ مردم پروتکل‌ها را رعایت کنند و با یک تغییر وضعیت عادی انگاری نکنند.

این خبر در حال تکمیل است ...

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۹۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصل نظارت با وزارت صمت است

به گزارش خبرنگار مهر، «امین حسین رحیمی» وزیر دادگستری در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) هیأت دولت با حضور در خبرنگاران، گفت: جرایم حادثه ساز از جمله سبقت ممنوع در جاده‌های یک طرفه، عبور از چراغ قرمز رانندگی در حالت‌های نامتعارف که از این جمله هستند، چند برابر شده است.

وی‌افزود: قائم مقام وزارت صمت در امور بازرگانی اخیراً منصوب شده است که کار وی نظارت بر بازار است و بخش تعزیرات در نظارت با وی همکاری دارد، اصل نظارت با وزارت صمت است، لذا قرار شده بیشتر تولیدی‌ها را مورد نظارت قرار دهند چون قیمت‌ها آنجا زده می‌شود.

رحیمی تاکید کرد: با ایجاد این قائم مقامی در وزارت صمت نظارت‌ها بیشتر خواهد شد و تعزیرات هم جریمه‌های سنگینی دارد ولی مهم این است که نظارت وجود داشته باشد و گزارش بدهد.

وی ادامه داد: بسیاری تخلف می‌کنند ولی ما باید با متخلفان برخورد کنیم. جریمه‌ها در این حوزه هم سنگین است.

کد خبر 6100393

دیگر خبرها

  • آمریکا : حمله به رفح را تایید نکرده‌ایم
  • آموزش شستشوی دست و تغذیه سالم برای کودکان
  • کنعانی: بسیاری از کشورها خواستار ارتباط با ایران شده‌اند
  • اصل نظارت با وزارت صمت است
  • انتقاد شدید فاطمه هاشمی از وزارت بهداشت
  • درخواست چین از تل‌آویو: حمله به رفح را متوقف کنید
  • تعطیلی گذرگاه رفح موجب وخامت هرچه بیشتر اوضاع انسانی خواهد شد
  • نشست خبری سخنگوی دولت آغاز شد
  • فیلمی از خروش رودخانه در روستای خانیله اندیمشک
  • دفاع عجیب خبرگزاری دولت از قلیان پرعارضه اکسیژن