Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@10:37:06 GMT

حقوق کارکنان وظیفه افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۹۵۶۶

حقوق کارکنان وظیفه افزایش یافت

ستاد کل نیروهای مسلح(اداره سرمایه انسانی سرباز) در اطلاعیه از افزایش حقوق کارکنان وظیفه در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، ستاد کل نیروهای مسلح(اداره سرمایه انسانی سرباز) در اطلاعیه از افزایش حقوق کارکنان وظیفه در سال جاری خبر داد. در این اطلاعیه آمده است:

«با تلاش مجدانه مسئولین امر و همکاری بسیار خوب مجلس شورای اسلامی و سازمان برنامه و بودجه کشور حقوق کارکنان وظیفه در سال جاری افزایش قابل ملاحظه یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس میانگین حقوق سربازان از ۴۴۰ هزار تومان در سال ۱۳۹۹ یک میلیون و پانصد هزار تومان در سال جاری افزایش یافته و در حال حاضر حداقل حقوق پرداختی به کارکنان موصوف در مناطق عادی ۱/۰۵۰/۰۰۰ تومان و حداکثر آن ۴ میلیون تومان در مناطق عملیاتی می باشد.
به کارکنان وظیفه متاهل و کارکنان وظیفه نخبه حقوق معادل ۱۰۰ درصد مبنای قانون خدمت وظیفه عمومی پرداخت می گردد که حداقل آن در مناطق عادی دو میلیون تومان و در سایر مناطق نیز علاوه بر حقوق، فوق العاده ها نیز به آن اضافه می گردد.

به کلیه کارکنان وظیفه شاغل در مناطق عملیاتی و کمتر توسعه یافته به تناسب،فوق‌العاده عملیاتی و فوق العاده بدی آب و هوا پرداخت می گردد که در سال جاری مبلغ آن نیز افزایش داشته است.

هزینه سفر کارکنان وظیفه بر مبنای بعد مسافت محل سکونت تا محل خدمت به صورت ماهانه و بر مبنای قانون محاسبع و پرداخت می شود.

هم اکنون حقوق پرداختی به کارکنان وظیفه با توجه به افزایش اعتبار پیش بینی شده معادل ۷۲ درصد حقوق تعیین شده در قانون خدمت وظیفه عمومی بود که انتظار می رود کسری اعتبار با حمایت از مجلس محترم شورای اسلامی و دولت محترم در سال آینده جبران گردد.»

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی حقوق ارتش حقوق کارکنان وظیفه سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۹۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات خودروی سواری از ترکیه طی ۳ ماه از ۲.۵ میلیارد دلار گذشت

به گزارش صدای ایران از آناتولی،بر اساس داده‌های اتحادیه صادرکنندگان صنعت خودرو اولوداغ، گروه خودرو‌های سواری ۲۸.۲ درصد از صادرات ۹ میلیارد و ۱۳۲ میلیون و ۴۳۱ هزار دلاری صنعت خودرو را در ژانویه تا مارس ۲۰۲۴ از ترکیه تشکیل می‌دهد.

صادرات خودروی سواری که در ۳ ماهه نخست سال گذشته ۲ میلیارد و ۶۲۵ میلیون و ۴۵۷ هزار دلار بود، در مدت مشابه سال جاری با ۱.۷ درصد کاهش به ۲ میلیارد و ۵۷۸ میلیون و ۹۶۱ هزار دلار رسید.

خودروی سواری از ترکیه در سه ماهه نخست سال جاری به ۷۳ کشور، منطقه خودمختار و آزاد صادر شد.

صادرات به ایتالیا که در ژانویه تا مارس ۲۰۲۳ میلادی ۲۲۵ میلیون و ۳۰۴ هزار دلار بود، در مدت مشابه سال جاری با ۵۸.۵ درصد افزایش به ۳۵۷ میلیون و ۲۸۶ هزار دلار رسید.

انگلستان با ۳۲۸ میلیون و ۳۳۱ هزار دلار صادرات خودروی سواری در سه ماهه اول سال و ۹.۶۴ درصد رشد در رتبه سوم قرار داد.

صادرات یک میلیارد و ۹۶ میلیون و ۳۲ هزار دلاری به کشور‌های فرانسه، ایتالیا و انگلستان در ۳ ماه معادل ۴۲.۵ درصد از کل صادرات خودروی سواری از ترکیه بوده است.

آلمان با ۲۴۴ میلیون و ۶۱۱ هزار دلار در رتبه چهارم صادرات خودروی سواری قرار دارد که ۱۲.۷۱ درصد افزایش داشته است.

صادرات به الجزایر که در بازه زمانی ژانویه تا مارس ۲۰۲۳، ۸ میلیون و ۱۲ هزار دلار بود، در ماه‌های مشابه سال جاری با ۴۴۱ درصد افزایش به ۴۳ میلیون و ۳۷۲ هزار دلار رسید.

صادرات به استرالیا با ۶۳۸ درصد افزایش از ۲ میلیون و ۶۷۸ هزار دلار به ۱۹ میلیون و ۷۷۴ هزار دلار و به مصر با ۸۱۶ درصد افزایش از ۲ میلیون و ۸۶ هزار دلار به ۱۹ میلیون و ۱۳۰ هزار دلار رسید.

دیگر خبرها

  • روزانه ۱۵۰ تن گوشت مرغ در مازندران خریداری می شود
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • پیش‌بینی جوی نسبتاً پایدار و آرام برای کرمان در هفته جاری
  • به کارکنان وظیفه تیپ ۵۵ هوابرد گواهینامه مهارت آموزی اعطا شد
  • افزایش ۳۰ درصدی خرید تضمینی برگ سبز چای در سال جاری
  • پایداری هوای زنجان تا اواسط هفته جاری
  • صادرات خودروی سواری از ترکیه طی ۳ ماه از ۲.۵ میلیارد دلار گذشت
  • جاری شدن سیل در بعضی از مناطق بردسکن
  • قیمت جهانی نفت / برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • هشدار نارنجی ادامه بارش‌ها در خراسان جنوبی