Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۳۱ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف قاچاق گوسفند زنده در اصفهان

سرهنگ "حمیدرضا اکبری فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان بیان داشت: ماموران پایگاه اطلاعاتی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با اشرافیت اطلاعاتی خود از قاچاق محموله‌ای از احشام به مقصد کشور‌های حاشیه خلیج فارس مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه خودروی کامیونت حامل گوسفند زنده مشکوک و پس از استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد راننده فاقد هرگونه مدارک معتبر برای حمل بار خود بوده و دام‌ها به منظور قاچاق حمل می‌شوند.



فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان بیان داشت: در این عملیات ۸۵ رأس گوسفند زنده قاچاق کشف و راننده خودرو نیز دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی به همراه پروند تحویل مرجع قضائی شد.

این مقام انتظامی با اشاره به کمبود گوشت قرمز در بازار‌های داخلی که باعث گرانی این کالا و بروز مشکلاتی برای شهروندان شده، گفت: پلیس با اقتدار با کسانی که برای کسب سود و منفعت خود در زندگی مردم اخلال ایجاد می‌کنند، برخورد می‌کند.

 

دستگیری عامل ایجاد رعب و وحشت شبانه در گلپایگان

سرهنگ " علی سبحانی فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان بیان داشت: در پی انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر اینکه نیمه‌های شب مرد جوانی با به صدا در آوردن آژیر ممتد و هشدار دبه مردم مبنی بر وقوع زلزله و ترک کردن شهروندان از منازل خود، باعث ایجاد رعب و وحشت در بین اهالی یکی از محله‌های شهرستان شده بود موضوع شناسایی و دستگیری فرد مذکور در دستور کار ماموران پلیس شهرستان قرار گرفت.

او افزود: پس از یک سری اقدامات علمی و پلیسی و تحقیقات گسترده توسط ماموران سرانجام عامل اصلی این اقدام شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان با بیان اینکه فرد دستگیر شده دارای اختلالات روحی و روانی بوده و به صورت مجردی در منزل شخصی در همان محله زندگی می‌کند از همکاری صمیمانه مردم با پلیس قدردانی کرد و اظهار کرد: از شهروندان می‌خواهیم در صورت برخورد با موارد مشکوک موضوع را سریعاً از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

جاساز بیش از ۱۰۹ کیلو تریاک در زیر بار تُن ماهی

سرگرد هادی کیان مهر بیان داشت: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید "شرافت" فرماندهی انتظامی شهرستان نائین حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و آن را برای بررسی‌های بیشتر متوقف کرده و به پارکینگ ایستگاه منتقل کردند.

او افزود: ماموران پس از آن طی هماهنگی با مقام قضائی خودرو را مورد بازرسی قرار دادند و در نتیجه این عملیات ۱۰۹ کیلو و ۸۸۰ گرم تریاک که در زیر بار تُن ماهی خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین با بیان اینکه راننده خودرو این مقدار مواد را از مرز‌های جنوب شرقی کشور بارگیری کرده و قصد انتقال آن به سمت استان‌های مرکزی را داشت گفت: در این خصوص راننده کامیون دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

 

کشف ۴۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در انبار متروکه

سرهنگ "غلامرضا براتی با اعلام این خبر بیان داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر در پی اطلاعات واصله مبنی بر نگهداری فرآورده‌های نفتی قاچاق در یک انبار متروکه واقع در حاشیه شهر، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه نماینده پالایشگاه اصفهان از این انبار بازدید کردند که در نتیجه ۲۰ هزار لیتر گازوئیل و ۲۰ هزار لیتر روغن سوخته که به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش این محموله را ۳ میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال ارزیابی کردند گفت: با دستور مقام قضائی انبار مذکور پلمب و فردی که اقدام به تهیه و دپوی فراورده‌های نفتی قاچاق می‌کرد نیز دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

 

کشف اسلحه جنگی از منزل قاچاقچی مواد مخدر

سرهنگ"غلامرضا براتی بیان داشت: در پی اطلاعات واصله مبنی بر فعالیت گسترده فردی در زمینه خرید و فروش مواد مخدر موضوع به بصورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ فرماندهیانتظامی شهرستان خمینی شهر قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از کسب اطلاع از این موضوع با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی مخفیگاه متهم را در یکی از محله‌های این شهرستان شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی آن را مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشاره به دستگیری متهم گفت: در این عملیات یک قبضه کلت کمری جنگی به همراه یک تیغه خشاب، ۴ عدد فشنگ جنگی، یک تیغه قمه و یک کیلو تریاک کشف و متهم دستگیر شده نیز به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق احشام قاچاق سوخت انتظامی شهرستان خمینی شهر فرمانده انتظامی شهرستان اقدامات قانونی انجام اقدامات دستور کار گوسفند زنده قرار دادند مقام قضائی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۹۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور

سرهنگ کارآگاه احمد امینی سرهنگ امینی فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در پی شکایت ۴۴ شهروند نوری در خصوص سرقت احشام آنان، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی پس از تحقیقات فنی و اطلاعاتی و گشت‌های هدفمند موفق به شناسایی یک سارق در این خصوص شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نور با هماهنگی قضائی سارق را که یک دامداری در اطراف شهرستان نور داشت، دستگیر کردند، گفت: متهم در بازجویی فنی به سرقت ۱۰۶ راس احشام اعتراف و پس از ذبح گاو‌های مسروقه، آنها را در رستوران‌های شهرستان نور و همجوار بفروش می‌رساند.

سرهنگ امینی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی، ماموران ۲ همدست این سارق را شناسایی و دستگیر کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و محل فعالیت سارق اصلی نیز با دستور قضایی پلمب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد