Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@08:53:50 GMT

واحدهای باقی مانده مسکن مهر دهلران تکمیل می شوند

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۹۷۶۱

واحدهای باقی مانده مسکن مهر دهلران تکمیل می شوند

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در بازدید از طرح مسکن مهر دهلران گفت : واحدهای باقی مانده مسکن مهر این شهرستان تا پایان دولت تکمیل می شوند.

به گزارش برنا؛بهادری افزود: عمده مسکن مهر باقیمانده استان مربوط به شهرستان دهلران می باشد که طبق برنامه زمانبندی اتمام این طرح تا پایان دولت همزمان با سراسر کشور در دستور کار قرار دارد و با تمهیداتی که نظر گرفته ایم قطعاً واحدهای مسکن مهر باقیمانده این شهرستان نیز تا پایان دولت با کیفیت لازم تکمیل و تحویل متقاضیان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوگفت: تعدادکل مسکن مهر شهر دهلران 1970 واحد می باشد که هم اکنون از این تعداد واحد 475 واحد با پیشرفت فیزیکی بین 60 تا 80 درصد توسط سه تعاونی در حال تکمیل هستندکه در تلاش هستیم تا با افزایش سقف تسهیلات و همچنین اختصاص کمک بلاعوض با توجه به میزان پیشرفت فیزیکی نسبت به تکمیل این واحدها تا پایان دولت اقدام نماییم.

 بهادری خاطر نشان کرد مابقی واحدهای مسکن مهر دهلران قبلا تکمیل و به متقاضیان واگذار شده است و تعدادی هم که متقاضی نداشته اند از طریق مزایده عمومی در سنوات قبل واگذار شده اند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام در مورد وضعیت زیر ساختها و معابر مسکن مهر شهرستان دهلران گفت: در بازدیدی که به همراه فرماندار این شهرستان داشتیم مقرر گردید با پی گیریهای لازم وتلاش در جهت  جذب اعتبار ملی در این خصوص و اعتباراتی که از طرف فرمانداری و شهرداری در نظر گرفته خواهد شد، بتوانیم معابر مسکن مهرهای دهلران و موسیان را ساماندهی نماییم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تکمیل مسکن مهر دهلران پایان دولت تا پایان دولت مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۹۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی در جلسه شورای اداری راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی که با حضور معاونین، مدیران و روسای ستادی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: به لحاظ سیاست‌های دولت در خانه دار کردن مردم باید تسریع در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن با توان پیمانکاران استانی و شرکت‌های دانش بنیان در دستور کار قرار گیرد.   وی ادامه داد: با توجه به اینکه تامین زمین برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن انجام شده است، هدف‌گذاری برای اتمام پروژه‌های در حال احداث در سال جاری با برنامه‌ریزی انجام شده در اولویت کاری قرار دارد.   سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به اهمیت مردمی سازی ساخت مسکن در سال جاری اجرای طرح‌های خودمالکی و نوسازی در بافت فرسوده با بهره‌گیری از تشویقات طرح نهضت ملی مسکن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.   عطائی افزود: اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان‌ها پیگیری گردد و تعامل سازنده با مدیران شهرستانی صورت گیرد و در صورت بروز مشکل باید مسائل در سریعترین زمان ممکن اعلام شود تا به سمت تحرک بیشتری حرکت کنیم.   وی بیان کرد: پیگیری روند اجرای طرح‌های راهسازی نیز از مسائل مهم و قابل توجه بوده که روسای شهرستان به این امر مهم نیز توجه ویژه داشته باشند.   در این جلسه روسای ادارات راه و شهرسازی در شهرستان‌ها به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده است
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده
  • تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد
  • تکمیل ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یزد/ خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • احیای ۴۹۷ واحد اقتصادی استان مرکزی ظرف دو سال
  • با خرید امتیاز نهضت ملی گرفتار نشوید؛ احتمال سلب پروژه مسکن
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال