Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کریم آریا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح کشوری با رعایت کامل کرامات انسانی، اهداف مختلف و متنوعی دارد که در نهایت به تسهیل زندگی و امور جاری جامعه هدف سازمان پس از ماه رمضان منتج می شود.

وی افزود: تامین جهیزیه، لوازم ضروری منزل، کمک به تامین درمان، تهیه بسته های معیشتی و اقلام و لوازم آموزشی و نوشت افزار برای خانواده بهزیستی از جمله معلولان و نیازمندان تحت پوشش استان تهران از اهداف اساسی این طرح و پویش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آریا بیان داشت: این طرح تا ۲۲ اردیبهشت ماه و عید سعید فطر ادامه خواهد داشت و کمک های مومنانه جمع آوری و در کمترین زمان ممکن به دست نیازمندان آبرومند می رسد.

معاون هماهنگی موسسات غیردولتی، مشارکت های مردمی و اشتغال بهزیستی استان تهران شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی این استان و راه های شرکت در این پویش را به این قرار اعلام کرد: شماره حساب مشارکتهای مردمی   ۴۱۷۴۰۳۴۵۴۱۸۵۵۴۶۷ و شماره شبا  Ir۱۱۰۱۰۰۰۰۴۱۷۴۰۳۴۵۴۱۸۵۵۴۶۷ با کد شناسه   ۳۲۶۳۱۳۱۵۷۴۲۲۳۰۸۵۵۴۶۷۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ و شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۴۱۸۳۴۰۶ در خدمت مردم و خیران است تا هدایای رمضانی آنان را جمع آوری نماییم و مطمئنم تهرانی ها در ضیافت همدلی رمضان ۱۴۰۰ دوباره نوع دوستی خود را به نمایش می گذارند.

این مسئول ادامه داد: همچنین کد دستوری درگاه پرداخت اکترونیکی #۵۵۵۷۲۴* نیز هدایای مومنان خداجو را جمع آوری می کند.

آریا خاطرنشان کرد: علاقمندان می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر به معاونت مشارکت های مردمی استان و ادارات بهزیستی در شهرستان ها مراجعه کنند.

برچسب‌ها مستمری مددجویان شهر تهران ماه رمضان یارانه معیشتی اداره کل بهزیستی استان تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مستمری مددجویان شهر تهران ماه رمضان مستمری مددجویان شهر تهران ماه رمضان یارانه معیشتی اداره کل بهزیستی استان تهران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۹۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر علی‌رغم موفقیت در این فصل در کسب نتیجه، با یک طلسم بزرگ مواجه بوده و نتوانسته برابر رقبای تهرانی خود به پیروزی دست یابد.

این تیم برابر هوادار تهران در هر دو بازی رفت و برگشت با شکست کار را پایان داد. آنها مقابل پیکان نیز در بازی رفت و در تهران با تساوی بازی را به پایان رساندند. شاگردان سعید دقیقی مقابل استقلال تهران نیز در قزوین به تساوی رسیدند و در تهران اما شرایط به شکلی رقم خورد که در نهایت شکست ماحصل تلاش آنها مقابل جواد نکونام و تیمش شد تا به این ترتیب طی شش بازی برگزار شده مقابل حریفان تهرانی طعم پیروزی را نچشند.

این تیم اکنون دو بازی دیگر مقابل تیم‌های تهرانی در این فصل پیش رو دارد. یکی از آنها در چارچوب بازی برگشت مقابل پیکان تهران و شاگردان رضا عنایتی خواهد بود. دیدار بعدی این تیم مقابل پرسپولیس خواهد بود. باید دید سعید دقیقی و تیمش قادر خواهند بود طلسم عدم پیروزی و کسب سه امتیاز مقابل حریفان تهرانی را برابر پیکان بشکنند و با امیدواری بزرگتری لیگ را دنبال کنند یا خیر.

دیگر خبرها

  • اعلام شماره تماس برای دیدار مردمی وزیر بهداشت
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • وزارت بهداشت و درمان در اصلاح فرهنگ فرزندآوری یاری‌رسان‌ باشد
  • سفر به تهران قدیم؛ ۹۰ سال پیش تهرانی‌ها چه آبی می‌نوشیدند؟ (+عکس)
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • پایداری هوای قابل قبول برای تهرانی‌ها در یک هفته اخیر