Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی بازیکن تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: قانونی که به تیم‌ها اجازه می‌دهد در یک بازی از لیگ برتر شرکت نکنند، شرایط لیگ امسال را نسبت به سال‌های گذشته آشفته کرده است.

سارا شیربیگی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص پیروزی تیم هیات فوتبال خراسان رضوی مقابل پارس‌آرای شیراز و قطعی شدن صعود به مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار کرد: بازی با پارس‌آرای شیراز نخستین دیداری بود که در ساعت ۱۰ شب برگزار می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل اینکه اکثر بازی‌های بانوان صبح و یا ظهر برگزار می‌شود، به زمان برگزاری بازی عادت نداشتیم. علاوه بر این به دلیل تاخیر در ورود آمبولانس، این دیدار با ۴۰ دقیقه تاخیر آغاز شد و بدن تمامی بازیکنان، سرد شده بود.

وی افزود: مقابل پارس‌آرا بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. تیم پارس‌آرا از بازیکنان خوب و با تجربه شیرازی تشکیل شده، اما خوشبختانه توانستیم سه امتیاز این دیدار را کسب کرده و صعود خود به مرحله بعد را قطعی کنیم. هفته آتی با تیم آبادان بازی خواهیم داشت، البته شایعاتی مطرح شده مبنی بر اینکه احتمالا تیم آبادانی در مشهد حضور نخواهد یافت و نتیجه این دیدار سه بر صفر به صود هیات فوتبال خراسان رضوی اعلام خواهدشد.

بازیکن تیم فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی خاطرنشان کرد: تیم هیات فوتبال خراسان رضوی شرایطی مشابه سال گذشته دارد و مسئولان تا کنون به وعده‌های خود عمل کرده‌اند. به لحاظ فنی نیز شرایط خوبی داریم، اما باید در مسابقات مرحله نهایی حاضر شویم تا بتوانیم ارزیابی خوبی از تیم داشته باشیم. در سال گذشته هم پیش از مراحل پایانی شرایط خوبی داشتیم، اما به دلیل شیوع کرونا و مصدومیت‌ برخی از بازیکنان از حضور در فینال بازماندیم.

شیربیگی ادامه داد: امیدوارم در سال جاری اتفاقات ناگواری برای تیم ما رخ ندهد و نتایج درخشان تیم را در مرحله نهایی تداوم دهیم. نسبت به گروه دیگر، کار سختی داشتیم زیرا تیم‌های مس، رهیاب و آبادان در این گروه حضور داشتند و محکی جدی خوردیم. قطعا چهار تیمی که در مرحله نهایی حضور دارند برای قهرمانی می‌جنگند. تمام تیم‌ها به لحاظ فنی و مهره‌ای نزدیک به یکدیگر هستند و پیش‌بینی قهرمان لیگ برتر از هم اکنون سخت است.  

وی در خصوص شرایطش در این فصل از لیگ برتر عنوان کرد: در مرداد ماه عمل جراحی داشتم و پس از آن شرایطم به سختی طی شد. باید دو تا سه ماه پس از عمل مینیسک به میادین باز می‌گشتم، اما در دوره بازتوانی‌ام وقفه ایجاد شد و آماده‌سازی‌ام کمی زمان برد. در حال حاضر شرایط خوبی دارم و به اوج بازگشته‌ام.

بازیکن تیم فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی در خصوص نحوه برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان بیان کرد: فکر می‌کردیم تعداد تیم‌های شرکت‌کننده کمتر باشد. از سوی دیگر قانونی که به تیم‌ها اجازه می‌دهد در یک بازی از لیگ برتر شرکت نکنند، شرایط لیگ امسال را نسبت به سال‌های گذشته آشفته کرده است. در این فصل تیم هیات فوتبال خراسان رضوی، ساپیا و حفاری سه بازی انجام نداده‌اند که این موضوع برای لیگ برتر فوتسال ایران مناسب نیست. مسئولان می‌توانستند تعداد تیم‌ها را کمتر کنند تا شاهد بازی‌های جذاب‌تری باشیم.

شیربیگی گفت: در این فصل تیم‌های اصفهان و رهیاب تهران برای انجام بازی‌های خود به مشهد نیامدند و تیم آبادان نیز به احتمال فراوان به مشهد سفر نخواهد کرد. این قانون که به تیم‌ها اجازه داده تا در یک بازی از لیگ برتر شرکت نکنند، سایر تیم‌ها را از شرایط بازی دور می‌کند و به مدعیان آسیب می‌زند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی سارا شیربیگی هیات فوتبال خراسان رضوی لیگ برتر فوتسال فوتسال بانوان مرحله نهایی لیگ برتر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۰۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور

مسابقات لیگ ۲ جوانان تهران به دلیل کتک زدن داور تعلیق شد.

به گزارش فارس، به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد.

پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران برگزار و مقرر شد در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان  تهران تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

 کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران قصد دارد به دور از هیاهو و در فضایی کاملا آرام به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر نماید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شگرد فوتبالیست‌ها برای فرار از سربازی اختصاص تنها 200 بلیت به تماشاگران ایرانی در قطر!

دیگر خبرها

  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان