Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@08:41:00 GMT

لزوم خروج سازمان اقتصادی کوثر از مدل بنگاه داری اقتصادی

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۰۱۳۸

لزوم خروج سازمان اقتصادی کوثر از مدل بنگاه داری اقتصادی

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید اوحدی با حضور در سازمان اقتصادی کوثر با اشاره به نام‌گذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به عنوان «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها»، گفت: بر اساس آیات قرآن برای این‌که انسان به رشد و به آنچه خداوند متعال برایش در نظر گرفته برسد، باید نگاهی به گذشته داشته باشد و با جبران کاستی‌ها به جایگاه «احسن عملاً» که هدف خلقت بوده است نائل آید و پشتیبانی و مانع‌زدایی در شعار مبارک امسال، مصداق همین موضوع است

اوحدی با تأکید بر لزوم تحقق شعار سال جاری در سازمان‌های اقتصادی وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران، تصریح کرد: در آموزه‌های سنتی و دینی ما شروع سال جدید، نقطه عطفی برای آغاز حرکت به سمت جلو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید بدانیم در سالی که گذشت و یک سال به روز حساب نزدیک‌تر شدیم، چه کردیم و چقدر توانسته‌ایم مفید باشیم. یکی از رویکردهای مهم که سازمان اقتصادی کوثر هم باید در نظر داشته باشد همین است که بررسی کند در سال گذشته با چه نیازها، موانع و کمبودهایی روبه‌رو بوده است و در جهت رفع آنها بکوشد و با ورود به سال جدید همراه با طبیعت که هر روز سبزتر و زیباتر می‌شود، با تأثیر از این فضا در کنار رشد درونی که در ماه رمضان شامل حالمان خواهد شد به رشد و شکوفایی هرچه بیشتر در عرصه تولید برسیم.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به جنایت‌هایی که دشمنان ایران و انقلاب اسلامی در حق کشور و مردم انجام می‌دهند اظهار کرد: آخرین اقدام مذبوحانه این دشمنی، اجرای عملیات تروریستی در نطنز بود با این خیال خام که می‌توانند چرخه هسته‌ای کشور را متوقف کنند غافل از این‌که اراده و ایمان و تخصص دانشمندان بومی که نماد توجه به اقتصاد مقاومتی در کشور است چنان اقتداری ایجاد کرده که نتیجه اقداماتی از این دست، جز رسوایی و بی‌آبرویی آن‌ها نخواهد بود.

اوحدی با بیان اینکه بیماری همه‌گیر و جهانی کرونا نیز فرصتی دیگر برای افتادن نقاب دروغ حقوق بشر از چهره غرب به ویژه آمریکا بود اظهار داشت: کارشکنی در تأمین واکسن برای افرادی که در مواجهه با خطر مرگ قرار دارند یکی دیگر از جلوه‌های این دشمنی است که پاسخ این اقدام هم با اقتدار و تلاش دانشمندان ایرانی داده خواهد شد و با تولید انبوه واکسن تولید داخل، این بحران را نیز پشت سر خواهیم گذاشت چرا که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، اقتدار معنوی در جوهره ما به وجود آمده و منجر به اقتدار کشور عزیز ایران اسلامی در دنیا شده است و هر چه دشمنان تلاش می‌کنند این اقتدار را زیر سؤال ببرند، باز هم ناکام می‌مانند.

معاون رییس‌جمهور در ادامه به سیاست‌های کلی بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه اقتصاد اشاره کرد و گفت: خروج از مدل بنگاه‌داری اقتصادی و حضور مولد و اثرگذار با نگاه کلان و ملی به فعالیت‌های اقتصادی سازمان اقتصادی کوثر از اهداف اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران است.
 

کد خبر 5193681

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری بنیاد شهید و امور ایثارگران سعید اوحدی اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری شهرداری تهران شورای شهر تهران واکسن کرونا وزارت آموزش و پرورش زلزله ویروس کرونا قوه قضاییه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره تهران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سردار حجازی سازمان تامین اجتماعی ماه مبارك رمضان کتاب درسی سازمان اقتصادی کوثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۰۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود

سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری از سوی دانشگاه علم و فرهنگ با همکاری پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی تابستان ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، روابط‌ عمومی دانشگاه علم و فرهنگ اعلام کرد: این دوره از جایزه ملی تعالی گردشگری با هدف ایجاد فضای رقابتی برای تعالی بنگاه‌ها و سازمان‌های حوزه گردشگری، تشویق بنگاه‌ها برای شناخت نقاط قوت و زمینه‌های قابل‌ بهبود و اجرای پروژه‌های بهبود، ایجاد فضای مثبت، توأم با خلاقیت و نوآوری و تبادل تجربیات موفق بنگاه‌های گردشگری، ارج‌ گذاشتن به کارکنان سازمان‌های متعالی و بهره‌ور صنعت گردشگری و به‌رسمیت‌شناختن بهترین سازمان‌ها اعم از خصوصی، دولتی یا غیرانتفاعی در زمینه گردشگری، تابستان امسال برگزار می‌شود.

برگزاری جایزه ملی تعالی گردشگری با بهره‌گیری از مدل‌های علمی روز دنیا، خطوط راهنمایی برای سازمان‌های گردشگری ایجاد می‌کند تا پیشرفت‌ها و عملکرد خود را در زمینه کیفیت و سرآمدی سازمانی اندازه‌گیری کند.

جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری بر مبنای ارزیابی خبرگان صنعت گردشگری و اساتید دانشکده علوم گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ، به بنگاه‌ها و نهادهایی اعطا می‌شود که در کسب نتایج مطلوب در صنعت گردشگری توانمند هستند. تمام بنگاه‌ها و شرکت‌های فعال در صنعت گردشگری در بخش‌های مختلف اعم از اقامت، حمل‌ونقل، تفریح و سرگرمی، آژانس‌های مسافرتی، رستوران و خدمات غذایی و… می‌توانند متقاضی جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است
  • جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • لزوم ارایه برنامه‌های عملیاتی برای افزایش تولید و ثروت در کردستان
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • مردمی کردن اقتصاد چگونه محقق می‌شود؟
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • کارگران رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند
  • تولید محصول دانش‌بنیان نیروگاهی باهدف جلوگیری از خروج ارز
  • وزیر کار: منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند