Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین دوره مسابقات آنلاین ورزش‌های الکترونیک ویژه دانشجویان دختر و پسر دانشگاه های کشور در رشته FIFA ۲۰۲۱ برگزار می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولین دوره مسابقات مجازی ورزش‌های الکترونیک قهرمانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور در رشته FIFA 2021 به میزبانی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بنا براین گزارش دانشجویان علاقه مند می بایست نسبت به ثبت نام و بارگزاری مدارک (یک قطعه عکس ،کارت دانشجویی و گواهی اشتغال به تحصیل عکس دار از طریق سامانه ستاو ورزش دانشجویی به آدرس https://setav.ir/user/championleague تا تاریخ 20 اردیبهشت ماه اقدام کنند.

در پایان به نفرات برتر حکم قهرمانی و جوایز اهداء خواهد شد.

تقدیر رئیس فدراسیون آسیایی ورزش‌های دانشگاهی از مسئولین ورزش دانشگاهی ایران

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۰۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: خوابگاه دانشجویی ملکی پسرانه دانشکده پرستاری طبس به همت صندوق رفاه دانشجویان و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و با هزینه ۲ میلیارد تومان بهسازی شد.


صالحی نیا افزود: این خوابگاه با زیربنای تقریبی ۷۰۰ مترمربع دارای ۱۴ سوئیت است که اکنون ۸۴ دانشجوی پسر دانشکده پرستاری طبس، در آن مستقر شدند.

دیگر خبرها

  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • ۵ نکته درباره اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • به وقتِ بیداری
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • دانشگاه الزهرا اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» را برگزار کرد+ گزارش تصویری
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان