Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان تعداد مبتلایان به کویید 19 را در این استان تا 31 فروردین ماه 1400 اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ؛  معاون بهداشت و دبیر ستاد مبارزه با "کرونا" دانشگاه علوم پزشکی لرستان روز سه شنبه با اشاره به  آخرین آمار ابتلا به کرونا در لرستان ،اظهارکرد: از ابتدای شیوع بیماری ویروس کرونا تاکنون 305هزار و96نمونه تست ارسالی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مریم کوشکی   ،افزود: از این تعداد  301هزار و866نمونه تست جواب داده شده که 95 هزار و 538نمونه تست مثبت بوده است.

معاون بهداشتی و دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان تعداد کل منفی را  205هزار و 322مورد اعلام کرد وگفت:با توجه به  فوتی های  جدید   تاکنون بر اثر بیماری کرونا ویروس 1553 نفر در استان جان خود را از دست داده‌اند.

به گفته او  میزان موارد بستری و مشکوک در بیمارستان‌های استان 1243نفر گزارش شده است.

کوشکی هشدار داد:  تمام شهرهای لرستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا در ایران کرونا در لرستان فروردین 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۰۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد: هیچیک از کارکنان این مرکز غیرقانونی، تخصص پزشکی نداشتند.

با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه و همکاری دادستانی و پلیس اماکن، پس از طی مراحل قانونی، پلمب انجام شده و مدارک موجود به مقامات قضائی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.

یکی از وظایف حوزه معاونت درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی حفظ سلامت آحاد جامعه است و برخورد با مراکز غیرمجاز و مداخله گر در امور درمانی در حوزه پزشکی با جدیت در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6093902

دیگر خبرها

  • پوشش تحصیلی ۹۹.۸ درصدی مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیای
  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند
  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد
  • جدیدترین نتایج اعتباربخشی دانشکده‌های پزشکی کشور اعلام شد
  • تغییر رئیس مرکز آمار ایران
  • فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • زنگ خطر جمعیت در کاشان به صدا درآمد
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد