Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- قرارگاه جنوب‌شرق ارتش در استان کرمان آمادگی کامل برای راه‌اندازی بیمارستان صحرایی و ایجاد نقاهتگاه برای بستری بیماران مبتلا به کرونا دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، موج چهارم همه‌گیری کرونا نگرانی‌های زیادی در میان جامعه به‌ویژه مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی و کادر درمان در استان کرمان ایجاد کرده و به پیش‌بینی کارشناسان این روزهای سخت کرونایی احتمالا تا نیمه دوم ماه آینده ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی دقیق آمارهای منتشر شده از سوی وزارت بهداشت از میزان همه‌گیری و همچنین تعداد متوفیان ناشی از این بیماری نشان می‌دهد موج چهارم کرونا که از اواخر تعطیلات نوروز آغاز شده هنوز تا قله نرسیده و روند صعودی گسترش بیماری حکایت از روزهای سختی دارد.

قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران برای کمک به کادر درمان در استان کرمان آمادگی کامل برای راه‌اندازی بیمارستان صحرایی و ایجاد نقاهتگاه برای بستری بیماران مبتلا به کرونا دارد.

کارگران "ناقل کرونا" از ترس بیکاری به سرکار می روند/کارفرماها به دستورالعمل های ستاد ملی کرونا عمل نمی کنندآخرین اخبار کرونا در ایران| ابتلای خانوادگی در استان‌ها نگران کننده شده است/ تا رسیدن به قله پیک چهارم فاصله داریم/ سامانه 4030 هم غافلگیر شد + نقشه و نمودارحریرچی: جز اکسیژن معمولی سایر داروهای مطرح کرونا چندان تأثیر ندارند/ گلایه از عدم تعهد بیمارستان‌های خصوصی

در حال حاضر یک بیمارستان صحرایی و یک نقاهتگاه برای بستری بیماران مبتلا به ویروس کرونا در مرکز آموزش 05 شهید علیرضا اشرف گنجوئی ارتش در کرمان راه‌اندازشده است.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، علی زینی‌وند استاندار کرمان، سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان از این نقاهتگاه و بیمارستان صحرایی بازدید کردند.

عکس از ثارالله انکوتی

انتهای پیام/511/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارتش نیروی زمینی ارتش زرهی تانک ویروس کرونا استان کرمان ارتش نیروی زمینی ارتش زرهی تانک ویروس کرونا استان کرمان بیمارستان صحرایی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۰۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد.وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد.وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع ترین خبرهای امسال دارفانی را وداع گفت‌.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902553

دیگر خبرها

  • بارش‌های سیل‌آسا اردبیل را در بر می‌گیرد
  • رزمایش اتمی روسیه با «تسلیحات غیر راهبردی»
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده | تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها