Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» علیرضا زاکانی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۳۱ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان ارائه گزارش عملکرد مرکز پژوهش‌ها در مجلس یازدهم، ضمن تسلیت شهادت سردار حجازی و قدردانی از زحمات کادر درمان گفت: حضرت علی (ع) فرمودند فرصت‌ها همانند ابر بهاری هستند و باید آنها را دریابیم، فرصت حضور در مجلس یازدهم و مرکز پژوهش‌ها برای ما بسیار گرانبها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مرکز پژوهش‌ها با ربع قرن سابقه از افتخارات کشور است و تنها مرکزی محسوب می‌شود که حوزه دانش کشور را به نظام تقنینی متصل می‌کند و اساس ریل‌گذاری امورات کشور به صورت تخصصی را فراهم کرده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند امیرکبیر ۳ سال مسئولیت داشت و این میزان نام و آوازه وی بر جا مانده است، هر کجا هستید آنجا را مرکز عالم بدانید، بر همین اساس تلاش ما در مرکز پژوهش‌ها و مجلس یازدهم معطوف به این دو ویژگی است.

وی گفت: در مرکز پژوهش‌ها مسیر خود را با تحول آغاز کردیم، نقش و مأموریت مرکز پژوهش‌ها از پشتیبانی صرف از تصمیمات مجلس به سیاست‌پژوهی راهبردی و معماری نقشه راه برون رفت و پیشرفت کشور برای تصمیم‌سازی‌های راهبردی مجلس و سایر قوای کشور تغییر کرده است.

زاکانی افزود: توانمندی‌ها و شایستگی‌های مرکز پژوهش‌ها از تأثیرگذاری بر جزئیات و مواد قانون در حوزه‌های تخصصی به تأثیرگذاری بر روح تمامی اهداف و جهت‌گیری‌های راهبردی قانون و نظام تقنینی مطابق با ارزش‌ها و تعالیم دین اسلام برای حکمرانی اسلامی و کارآمد در نظام اسلامی تغییر کرده است.

ادامه دارد

منبع: نماینده

کلیدواژه: رئیس مرکز پژوهش ها علیرضا زاکانی مرکز پژوهشهای مجلس مرکز پژوهش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۰۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از تغییر روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی اظهار کرد: تا پایان عمر مجلس یازدهم، مجلس شورای اسلامی سه هفته جلسه علنی خواهد داشت که روز‌های آن به روال قبل برگشت.

وی یادآور شد: اخیرا جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه تشکیل می‌شد که از این به بعد جلسات مجلس شورای اسلامی همچون گذشته در روز‌های یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه تشکیل می‌شود.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: آخرین جلسه علنی مجلس در دوره یازدهم در روز چهارشنبه دوم خردادماه خواهد بود و مجلس دوازدهم کار خود را از هفتم خردادماه با برگزاری مراسم افتتاحیه شروع می‌کند.

دیگر خبرها

  • محروم‌‌ترین و برخوردارترین استان‌‌های ایران مشخص شدند
  • گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس از میزان تخصیص بودجه عمومی به رسانه‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۳/ صداوسیما ۲۴ هزار میلیارد تومان
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • تجزیه و تحلیل نظام برنامه‌ریزی کشور و تبیین نقشه‌راه برنامه هفتم توسعه
  • ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود
  • بازدید منتخبان مردم قم در مجلس از مرکز تحقیقات اسلامی نور
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • واکنش ضرغامی به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس/ وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: این که گفته می‌شود سفر از سبد خانوار حذف شده حتما نادرست است و همان چیزی است که دشمن می‌خواهد
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود