Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@01:55:05 GMT

مکمل‌ غذایی، راهکاری برای بهبود سلامت و زیبایی پوست

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۰۴۹۹

سبک زندگی ناسالم و عدم رعایت رژیم غذایی مناسب در دنیای امروز سبب شده است تا بسیاری از مواد مغذی مورد نیاز بدن از طریق رژیم غذایی معمول افراد تأمین نشود. این در حالی است که رژیم غذایی متعادل و مغذی امری ضروری برای داشتن پوستی سالم و زیبا است. مکمل‌های غذایی به عنوان راهکاری برای بهبود سلامت و زیبایی پوست، حاوی موادی مانند ویتامین‌ها، مواد معدنی، گیاهان دارویی، پروتئین‌ها، فیبر، اسیدهای چرب یا اسیدهای آمینه و آنزیم ها هستند که نقص حاصل از عدم دریافت مواد مغذی را جبران می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مکمل‌ غذایی که به شکل قرص، کپسول، پودر و مایعات نوشیدنی مصرف می‌شود، هیچ گاه به صورت تزریقی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

نکات مهم در خرید مکمل‌ غذایی

طبق قوانین وزارت بهداشت، مکمل‌های‌ غذایی تنها در داروخانه‌ها و سایت‌های داروخانه‌ دارای مجوز که تحت نظارت دکتر داروساز هستند، عرضه می‌شوند. اکثر مکمل‌های غذایی پوست و مو بدون نیاز به نسخه پزشک قابل تهیه هستند. بنابراین توجه به هشدارهای مصرف، ترکیبات به کار رفته در محصولات، تداخلات دارویی و عوارض جانبی احتمالی نکته‌ی حائز اهمیتی است که مصرف‌کنندگان باید نسبت به آن آگاه باشند.

مصرف بیش از اندازه مکمل‌های غذایی می‌تواند باعث به خطر افتادن سلامتی فرد یا بروز نشانه‌های حساسیت در او شود. برای مصرف مکمل‌ تغذیه‌ای به شیوه‌ی صحیح، پیروی از دستورالعمل چاپ شده به روی بسته‌بندی محصول یا مشورت با پزشک، توصیه می‌شود.

آشنایی با مکمل‌های غذایی درمکس

درمکس، برندی تازه متولد شده از شرکت داروسازی پارس حیان و در حوزه مکمل‌های غذایی است که در سال ۹۹ به بازار  عرضه شد. 

تا کنون بیش از ۴۰۰ محصول درمانی، آرایشی و بهداشتی در لابراتوارهای پارس حیان تولید و در بازارهای بین‌المللی به رقابت پرداخته‌اند. مکمل‌های تغذیه‌ای درمکس به تازگی به سبد محصولات این شرکت که زیر مجموعه ۱۴ برند نام آشنا است، اضافه شده است.

برند مکمل غذایی درمکس فعالیت خود را به طور تخصصی در زمینه تولید مکمل‌های تغذیه‌ای برای پوست، مو و ناخن آغاز کرد. درمکس با تولید مکمل‌های پوست و مو قدم بزرگی در جهت بهبود دسترسی مصرف کندگان ایرانی به جدیدترین مکمل‌های غذایی دنیا برداشته است.

رجوا: مکمل تغذیه‌ای تقویت پوست، مو و ناخن است که در کنار کلاژن دریایی، عصاره گیاه دم اسب و ۵۰۰۰ میکروگرم بیوتین، انواع ویتامین‌ها، املاح و مواد طبیعی را شامل می‌شود. پیگمنتا: مکمل تغذیه‌ای روشن کننده پوست که با مکانیسم‌های مختلف منجر به کاهش تولید ملانین(رنگدانه پوست) شده و ضمن روشن نمودن پوست، منجر به بهبود طراوت و شادابی آن می‌شود. سولاریس: فرآورده تغذیه‌ای ضد آفتاب که به واسطه وجود ویتامین‌ها، مواد معدنی و مجموعه‌ای از آنتی اکسیدان‌ها، از چشم و پوست در برابر پرتوهای مضر خورشید محافظت می‌کند. هلیو برنز: فرآورده تغذیه‌ای برنزه کننده پوست، تنها محصول خوراکی برنزه کننده پوست موجود در بازار ایران است که به افزایش سرعت برنزه شدن، ماندگاری بیشتر رنگ پوست و محافظت از پوست در برابر پرتوهای فرابنفش خورشید کمک می‌کند.

مکمل‌های تغذیه‌ای درمکس با قیمت مناسب در مقایسه با محصولات مشابه خارجی، ترکیبات و کارکردهای منحصر به‌فرد، انتخابی ایده‌آل برای افرادی است که به سلامت پوست و زیبایی ظاهری خود اهمیت می‌دهند.

با افزایش آگاهی در مورد مکمل‌های غذایی مؤثر در سلامت پوست و انتخاب محصولات مناسب، می‌توانیم  سلامت بدن و زیبایی ظاهری خود را تقویت کنیم. برای کسب آگاهی بیشتر در مورد مکمل‌های غذایی و نقش آن‌ها در بهبود سلامت و شادابی پوست، مو و ناخن‌ها، به وب سایت درمکس مراجعه کنید.

منبع: فردا

کلیدواژه: مکمل غذایی رپورتاژ آگهی سلامت و زیبایی پوست مکمل های غذایی تغذیه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۰۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این پنیر چربی‌های شکم را آب می‌کند! | تاثیر لبنیات در چربی سوزی شکم ؛ روزانه سه وعده لبنیات بخورید

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسکانیوز، در عصری زندگی می‌کنیم که همگان به دنبال راه‌حل‌های فوری و ساده برای دستیابی به اهداف خود هستند، و این نگرش در زمینه‌های پخت‌وپز، درمان و بهداشت نیز قابل مشاهده است. به ادعای برخی، استفاده از چربی‌سوزها می‌تواند ظرف مدت یک هفته به آب کردن چربی‌های شکمی و بهبود تناسب اندام کمک کند. بسیاری از افراد چاق، به ویژه زنان، از نگاه دیگران به خود به عنوان فردی چاق دچار ناراحتی و نگرانی می‌شوند. این چربی‌سوزها به عنوان یک راه حل مؤثر و طبیعی برای کاهش وزن تبلیغ می‌شوند و علاوه بر این، برخی از خواص استثنایی دیگر این محصولات شامل بهبود عملکرد مغز و حافظه، بینایی و شنوایی نیز است.

بر اساس نتایج بسیاری از مطالعات، رابطه‌ مستقیمی میان مصرف بالای کلسیم و بهبود ترکیب بدن وجود دارد. وقتی میزان کلسیم در بدن شما پایین باشد، بدن هورمون‌هایی ترشح می‌کند که به شما امکان استفاده‌ی بهتر از کلسیم موجود را می‌دهد، اما مشکل اینجاست که بدن به سلول‌های چربی نیز علامت می‌دهد به حالت چربی باقی بمانند.

لبنیات از قبیل شیر، پنیر و ماست منبع مناسب کلسیم هستند. کلسیم موجود در لبنیات به شکستن چربی در بدن و حتی جلوگیری از تشکیل آن کمک می‌کند. همیشه به جای لبنیات پرچرب، لبنیات بدون‌ چربی یا کم‌چرب تهیه کنید. اگر روزانه سه وعده لبنیات بخورید و به رژیم غذایی خود پایبند باشید، حتما به راحتی به هدف چربی سوزی سریع شکم و پهلو و کل بدن تان می رسید.

۱۰ ماده غذایی چربی‌سوز که با خوردن آنها به‌آسانی وزن کم می‌کنید

خواص چربی سوزی پنیر پارمیزان

کم‌کالری و پرکلسیم بودن این پنیر هورمون‌های چربی‌سوز بدن را فعال می‌کند. از آنجا که این پنیر بیش از هر ماده‌ی لبنی دیگری پروتئین دارد، با مصرف آن برای مدت بیشتری احساس سیری خواهید کرد. هر روز ۳۰ میلی‌گرم از این پنیر را به سوپ یا سالاد خود اضافه کنید.

کلید کاهش وزن ؛ فقط کافی است این یک کار را انجام دهید کد خبر 847437 برچسب‌ها رژیم غذایی لبنیات - پنیر

دیگر خبرها

  • سه منبع گیاهی و فوق‌العاده امگا۳
  • ۴ ماده غذایی ضروری برای مردان
  • ۵ ویتامین ضروری و مکمل مفید برای سلامت مردان
  • ۴ سبزی که هرگز نباید پوست آن‌ها را کند
  • ۴ سبزی که هرگز نباید پوست آنها را کند
  • منیزیم را چه زمانی از روز مصرف کنیم؟
  • تأمین سلامت افراد مهم‌ترین رکن پیشرفت جامعه‌
  • برای تقویت حافظه چی بخوریم بهتر است؟
  • این پنیر چربی‌های شکم را آب می‌کند! | تاثیر لبنیات در چربی سوزی شکم ؛ روزانه سه وعده لبنیات بخورید
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی