Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@06:40:35 GMT

ساخت خط تولید پلت سوختی در آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۰۶۰۰

ساخت خط تولید پلت سوختی در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،  آقایی مدیرعامل شرکت آدلیم توان اوراسیا گفت: ماده اولیه خط تولید پلت سوختی، ضایعات کوره‌های زغال سنتی است که با قیمتی بسیار ناچیز و بدون محدودیت تامین ماده اولیه در دسترس است.

 آقایی افزود: با اضافه کردن فرمول مختص این شرکت، محصول نهایی پلت سوختی تولید می شود که در کشور همسایه ترکیه به عنوان ماده سوختی مورد استفاده وسیع قرار می گیرد ضمن آنکه از این دستگاه میتوان جهت تولید زغال صنعتی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او طراحی و تولید این دستگاه با بهره گیری از تکنولوژی کشور آلمان، استهلاک بسیار ناچیز و عدم آلودگی محیط زیست را از مزایای آن برشمرد و گفت: راندمان تولید محصول در دستگاه فوق ۹۰ درصد است و معمولاً از هزار کیلوگرم به طور معمول ۹۰۰ کیلوگرم زغال صنعتی برداشت می‌شود و ضایعات ایجاد شده مجدداً وارد چرخه تولید می‌شود.

او گفت: مزیت دیگر این خط تولید نسبت به خط تولید‌های دیگر، توان تولید دستگاه است به طوری که خط تولید‌های متفرقه نهایتا روزی توان تولید ۱۵۰ کیلو زغال صنعتی با بکار گرفتن ۵ نفر نیروی کار در هر شیفت کاری را دارا هستند در حالی که در دستگاه طراحی شده توسط این شرکت توان تولید ۳۰۰ کیلو در هر ساعت کاری یعنی حدود ۳ تن با بکارگیری ۲ نفر نیروی کار در هر شیفت کاری را داراست که تفاوت چشم گیری دارد.

آقایی افزود: علت این اختلاف، بکارگیری روش‌های نوین مهندسی در عرصه برق، مکانیک و اتوماسیون صنعتی است به طوری که خط تولید مذکور توسط پی ال سی به طور کاملا اتوماتیک کار می کند.

شرکت آدلیم توان اوراسیا مستقر در مرکز رشد دانشگاه شهید مدنی آذربایجان پیشتر شش طرح سیستم کنترلر گلخانه هوشمند، دستگاه دیمر دیجیتال قابل اتصال به میکرو و پی¬ال¬سی، سیستم کنترلر مرغداری هوشمند، دستگاه ونتیلاتور (دستگاه تنفس مصنوعی)، کنترلر هوشمند و دستگاه برداشت نخود و عدس را طراحی کرده و ساخته است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرکز رشد خط تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۰۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی اعلام کرد:با عنایت به درخواست شهرداری محترم منطقه ۹ تبریز مبنی بر جابجایی تاسیسات در تقاطع غیر همسطح پل خلعت پوشان نیاز به قطع موقت آب خط آبرسانی ۸۰۰ میلی متری سعید آباد برای جابجایی تاسیسات موجود می‌باشد.

لذا ضمن پوزش از شهروندان محترم ساکن در شهرک خاوران به اطلاع می رساند آب مناطق مذکور از ساعت ۸ صبح مورخه ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ لغایت ۲۰ شب با افت فشار و احتمالا" قطعی مواجه خواهد شد. خواهشمند است با صرفه جویی در مصرف آب و اجتناب از مصارف غیرضروری همکاری لازم را با این شرکت معمول فرمایند.

دیگر خبرها

  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • حمایت از کارگران آرامش صنعتی را به دنبال دارد
  • مشکلات مالیاتی شرکت‌های حمل و نقل بین المللی آذربایجان‌شرقی
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • بررسی موانع و چالش‌های تامین مسکن نیروهای مسلح در آذربایجان شرقی