Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@22:27:37 GMT

کشف ۲۴۶ قبضه سلاح غیرمجاز در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۰۷۵۰

کشف ۲۴۶ قبضه سلاح غیرمجاز در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۲۴۶ قبضه اسلحه جنگی و شکاری در این استان از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

 سردار علی‌اکبر جاویدان امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران انتظامی روانسر از فعالیت یک باند قاچاق سلاح و اینکه اعضای آن قصد انتقال تعداد قابل توجهی اسلحه به داخل استان را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ماموران روانسر با همکاری پلیس امنیت عمومی استان و در اقدامات اطلاعاتی گسترده خود موفق به شناسایی مسیر تردد اعضای باند در این شهر شده و با استقرار در محل مناسب نسبت به توقیف ۲ دستگاه خودروی پراید قاچاقچیان اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودروهای توقیفی، ۳۰ قبضه سلاح شکاری قاچاق کشف شد.

وی همچنین از دستگیری چهار عضو باند قاچاق سلاح و معرفی آن‌ها به دستگاه قضایی جهت رسیدگی و صدور حکم خبر داد.

جاویدان با بیان اینکه مبارزه با قاچاق از جمله سلاح جزو برنامه‌های اصلی پلیس است،  تاکید کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۲۴۶ قبضه اسلحه جنگی و شکاری در این استان از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی کرمانشاه از اقتدار پلیس در برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی و مجرمان خبر داد و گفت: تحت هیچ شرایطی به این افراد اجازه فعالیت نمی‌دهیم، البته خود آن‌ها نیز می‌دانند اشراف اطلاعاتی پلیس به گونه‌ای است که همه فعالیت‌هایشان تحت رصد و کنترل قرار دارد.فارس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۰۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان

سرهنگ حسین بساطی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی پاسگاه رامشه حین گشت زنی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اصفهان به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و در نتیجه مقدار ۵ تن گردو و ۲ تن لیموعمانی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ارزش محموله قاچاق مکشوفه را ۱۱ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این رابطه راننده متخلف خودرو پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6095042

دیگر خبرها

  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند