Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام خسروی با اشاره برنامه های کانون فرهنگی هنری شهدای پشت بازار در ماه مبارک رمضان، گفت:طرح مواسات وهمدلی ویژه ماه مبارک رمضان در این کانون فرهنگی هنری مسجد برگزار می شود.

حجت السلام «امیرحسین خسروی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد با اشاره به ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان در این کانون فرهنگی هنری مسجد، افزود: برنامه های قرآنی ، دینی، فرهنگی و هنری ویژه ماه مبارک رمضان در این کانون فرهنگی هنری مسجد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای پشت بازار با اشاره به اجرای طرح مواسات و همدلی ویژه ماه مبارک رمضان در این کانون فرهنگی هنری مسجد، افزود: توزیع غذای گرم با عنوان « به وقت افطار» در این  کانون فرهنگی هنری مسجد برگزارمی شود.

 

وی با اشاره به برگزاری برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام خسروی ادامه داد: در طول ماه مبارک رمضان از فعالین قرآنی، فرهنگی تقدیر می شود.

 

وی تصریح کرد: همزمان با حلول ماه مبارک رمضان برنامه های فرهنگی مساجد، پرقدرت تر از گذشته دایر می باشد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای پشت بازار در بیان جزییات برنامه های کانون فرهنگی هنری شهدای پشت بازار به سخنرانی ادامه داد: حلقه های معرفت، اهداء چندین جلد قرآن کریم به قرآن آموزان این کانون و جلسه مجازی تفسیر قرآن با مشارکت دارالقرآن حضرت مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف  برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: همچنین هر روزه تفسیر یک جزء از قرآن کریم توسط اساتید خبره در آن گروه بارگزاری می شود.


حجت السلام خسروی با اشاره به برگزاری طرح مناجات خوانی، افزود: به همت یکی از طلاب ساکن در محله، طرح ۳۰ شب مناجات خوانی در منزل شخصی این روحانی برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: برنامه مناجات خوانی ماه مبارک رمضان نیز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تا پایان ماه مبارک برگزار می باشد .

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای پشت بازار اظهار داشت: برگزاری برنامه های مناسبتی (ولادت امام حسن مجتبی، شهادت امام علی) و برنامه تقدیر از فعالین قرآنی و فرهنگی و اجرای طرح مواسات و همدلی نیز جزء برنامه های این کانون است.

 

حجت الاسلام خسروی با اشاره به برنامه های بصیرت افزایی این کانون فرهنگی هنری مسجد، ادامه داد: برنامه های فرهنگی جهان اسلام در ماه مبارک رمضان، امسال همچون سال گذشته با هجمه های فرهنگی برنامه ریزی شده از طرف دشمنان اسلام رو به رو است.

 

وی تصریح کرد: تمامی ما وظیفه داریم که پرچم شعائر الله را همیشه و در هر شرایطی بر فراز جهان استوار گردانیم هرچند شرایط خاص باشد، باید خود را با شرایط وفق داده و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کنیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای پشت بازار اظهار کرد: لازم است با رعایت بهداشت فردی و پروتکل های بهداشتی علیه این اپیدمی و هجمه های فرهنگی دشمنان که اصلی ترین مقصودشان تعطیلی مساجد و فعالیات مذهبی است بجنگیم.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون فرهنگی هنری شهدای پشت بازار پروتکل های بهداشتی ماه مبارک رمضان ویژه ماه مبارک رمضان برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۱۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است

به گزارش خبرگزاری مهر، رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص جزئیات حرکت هم‌افزای ملی زندگی با آیه‌ها، نکات زیر را مرقوم فرمودند:

بسمه تعالی

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود.

پیگیری نکردن کارها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزی‌ها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است.

در باب قرآن، کار لازم ابتدایی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.

گفتنی است؛ پویش ملی زندگی با آیه‌ها با محوریت حفظ موضوعی آیاتی از قرآن کریم در ماه رمضان با مشارکت بیش از ۱۰ میلیون نفر و محوریت ۳۰ آیه کلام الله مجید برگزار شد.

کد خبر 6095677

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • جشنواره ملی اشکواره حسینی به دور هفتم رسید
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم
  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کار‌های اسلامی و جهادی است
  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • حضور ۱۵۰۰ نفر در جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی