Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@16:11:21 GMT

اصلاح اشتباه عجیب فدراسیون فوتبال

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۱۴۶۲

اصلاح اشتباه عجیب فدراسیون فوتبال

به گزارش ایرنا، فدراسیون فوتبال روز گذشته در خبری اعلام کرد که کالدرون قرار است به فوتبال ایران بازگردد. این فدراسیون امروز خبر خود را اصلاح کرد و نوشت: با توجه به خبر منتشر شده در روز گذشته (سی‌ام فرودین) با تیتر "بازگشت کالدرون به فوتبال ایران" به اطلاع می‌رساند در نامه ارسال شده به فدراسیون فوتبال نام گابریل کالدرون قید شده و ریاست محترم کمیته جوانان بر همین اساس نام ایشان را طبق نامه دریافتی اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتوجه به اصلاح این موضوع از سوی گابریل کالدرون ،سرمربی سابق پرسپولیس، با بررسی مجدد مشخص شد گابریل کالدرون پیگرینو پسر گابریل کالدرون به نمایندگی از فیفا به عنوان کارشناس فنی مسئول پروژه تجزیه و تحلیل اکوسیستم فیفا و رشد استعدادها در فدراسیون فوتبال ایران انتخاب شده است.

وی دارای مدرک دکترای علوم ورزشی از دانشگاه پلی تکنیک مادرید است. او در گذشته رئیس آکادمی رئال بتیس بوده و در حال حاضر مربی آکادمی فوتبال رئال مادرید است و به عنوان مدرس تخصصی حوزه آکادمی و جوانان، مسئولیت نظارت بر مربیان جوانان ایرانی را خواهد داشت. وی همچنین سابقه مربیگری در باشگاه‌های الوصل امارات، الهلال عربستان، رئال بتیس و تیم زیر ۱۸سال ختافه را دارد. در قالب این طرح فیفا مسئولیت چند کشور را به یک مدرس واگذار می‌کند.

این انتخاب از سوی فیفا و مبتکر این پروژه در جهان آرسن ونگر می باشد.

صبح امروز سرمربی آرژانتینی اسبق پرسپولیس در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: من در آرژانتین در حال سپری کردن تعطیلات هستم و در این باره چیزی نمی‌دانم. 

وی افزود: فکر می‌کنم در این خبر من را با فرزندم اشتباه گرفتند و فکر کنم او این سمت را عهده دار شده است.

برچسب‌ها فدراسیون فوتبال ایران فیفا گابریل کالدرون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران فیفا گابریل کالدرون فدراسیون فوتبال ایران فیفا گابریل کالدرون اخبار کنکور فدراسیون فوتبال گابریل کالدرون فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۱۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم

طرفداری| در اولین رده بندی تیم های ملی فوتسال جهان، تیم ملی فوتسال ایران در رده چهارم قرار دارد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فیفا برای نخستین بار رده‌بندی جهانی کشورهای فوتسال را راه‌اندازی و اعلام کرد. از این به بعد همراه با رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال، رده‌بندی تیم‌های ملی فوتسال نیز اعلام می‌شود. فیفا رده‌بندی رسمی جهانی فوتسال فیفا را با قدرت‌های برزیل راه‌اندازی کرد که اولین کشور شماره یک در جدول مردان و زنان است، زیرا این ورزش به سرعت در حال رشد یک گام بزرگ دیگر به جلو برداشته است.

برزیل در رده‌بندی برترین تیم‌های ملی مردان در رده نخست قرار دارد. این تیم در 9 دوره جام جهانی فوتسال، پنج بار قهرمان جهان شده است. همچنین تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان نیز در رده‌بندی جهان در رده هشتم دنیا و پس از تایلند در رده دوم آسیا قرار دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است
  • مورد عجیب عبدالله
  • در نقد یک محرومیت عجیب؛ می‌توانید از ورود پیرمرد پرحاشیه سپاهانی به استادیوم جلوگیری کنید؟!
  • اقدام عجیب خودی‌هاعلیه ژیمناستیک/وطن‌فروشی منفعت طلب‌ها
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • بایدن از ابتدای سال ۲۰۲۴ تاکنون ۱۴۸ اشتباه لفظی مرتکب شده است
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد