Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-06@21:30:33 GMT

فدراسیون فوتبال اشتباهش را اصلاح کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۱۴۵۱

فدراسیون فوتبال درمورد خبر منتشر شده در خصوص بازگشت گابریل کالدرون به فوتبال ایران را تصحیح کرد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون فوتبال، با توجه به خبر منتشر شده در روز گذشته (سی‌ام فرودین) با تیتر "بازگشت کالدرون به فوتبال ایران" به اطلاع می‌رساند در نامه ارسال شده به فدراسیون فوتبال نام GABRIEL CALDERON قید شده و ریاست محترم کمیته جوانان بر همین اساس نام ایشان را طبق نامه دریافتی اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



باتوجه به اصلاح این موضوع از سوی گابریل کالدرون، سرمربی سابق پرسپولیس، با بررسی مجدد مشخص شد گابریل کالدرون پیگرینو (PELLEGRINO) پسر گابریل کالدرون به نمایندگی از فیفا به عنوان کارشناس فنی مسئول پروژه تجزیه و تحلیل اکوسیستم فیفا و رشد استعداد‌ها در فدراسیون فوتبال ایران انتخاب شده است.

وی دارای مدرک دکترای علوم ورزشی از دانشگاه پلی تکنیک مادرید است. او در گذشته رییس آکادمی رئال بتیس بوده و در حال حاضر مربی آکادمی فوتبال رئال مادرید است و به عنوان مدرس تخصصی حوزه آکادمی و جوانان، مسئولیت نظارت بر مربیان جوانان ایرانی را خواهد داشت.

وی همچنین سابقه مربیگری در باشگاه‌های الوصل امارات، الهلال عربستان، رئال بتیس و تیم زیر ۱۸ سال ختافه را دارد. در قالب این طرح فیفا مسئولیت چند کشور را به یک مدرس واگذار می‌کند.

 این انتخاب از سوی فیفا بوده و مبتکر این پروژه در جهان آرسن ونگر است.

بیشتر بخوانید: تقدیر ارتش جمهوری اسلامی ایران از سازمان لیگ فوتبال

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون فوتبال گابریل کالدرون پیگرینو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون فوتبال گابریل کالدرون پیگرینو فدراسیون فوتبال گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۱۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: نصرالله گرگزن، هوادار منتسب به باشگاه سپاهان به دلیل رفتار توهین آمیز در جریان بازی مقابل پرسپولیس، و اینکه اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می‌شود، نامبرده به مدت ۱۰ سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

منبع: تسنیم

tags # سپاهان سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • ۱۰ گل برتر رئال مادرید در فصل ۲۰۲۳/۲۴ (فیلم)
  • حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • حالا وقت رفتن شاگرد سابق گواردیولا است؛ چرا آرسنال باید گابریل ژسوس را در تابستان بفروشد؟