Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار ورامین از اجرای طرح واکسیناسیون پاکبانان و کارگران خدمات شهری شهرداری ورامین علیه ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حسین دهقان شهردار شهرستان ورامین پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت : با توجه به اینکه حوزه کاری پاکبانان و کارگران خدوم خدمات شهری شهرداری در مقابله با ویروس کرونا پرخطر است، اختصاص سهمیه واکسن برای این قشر زحمت‌کش با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان ورامین در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پاکبانان و کارگران زحمت کش حوزه خدمات شهری به دلیل اینکه شبانه روز در حال نظافت شهر هستند و احتمال دارد به این ویروس مبتلا شوند ، به دلیل آسیب پذیر بودن این نیروها ، به واکسینه کردن نیروهای خدمات شهری شهرداری ورامین پرداختیم.

شهردار ورامین در پایان از مدیریت و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان ورامین و کلیه خدمت گزاران به مردم که در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس قرار دارند ، تقدیر و تشکر به عمل آورد.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: تزریق واکسن کرونا دهقان شهردار ورامین پاکبانان شهرداری پاکبانان و کارگران خدمات شهری شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۱۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم

شهردار اصفهان گفت: مدیریت شهری اصفهان آمادگی دارد تا برای رفع مشکلات استان در کنار مدیریت استان به‌ویژه استاندار بایستد و ایفای نقش کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا علی قاسم‌زاده امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: مدیریت شهر و شورا، استانداری و فرمانداری همیشه در کنار هم بوده‌اند و از برکت این همدلی بسیاری از مشکلات استان و شهر رفع شده است.

وی افزود: امیدوارم در فرصت باقی‌مانده نیز کماکان کنار هم مشکلات باقی مانده که احصا شده است را رفع کنیم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه موضوعاتی همچون آب که مشکل اول است و دیگر موضوعات همچون قطار سریع السیر که جز رویاهای شهر ما است، تصریح کرد: قطار شهری، رینگ چهارم، حمل‌ونقل بین شهری به‌ویژه خط هوایی که مقدمه‌ای برای توسعه گردشگری است، مورد توجه است.

قاسم‌زاده گفت: مدیریت شهری اصفهان آمادگی دارد تا برای رفع مشکلات استان در کنار مدیریت استان به‌ویژه استاندار بایستد و ایفای نقش کند.

کد خبر 748828

دیگر خبرها

  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • فعالیت ۱۵۰۰ پاکبان در ۳۶ شهر استان گلستان
  • واکسیناسیون بیش از ۴۰۰۰ رأس دام علیه بیماری آبله گوسفندی در بدره
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز