Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@02:52:54 GMT

چهارمین گاهنامه نقد کتاب کودک منتشر شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۱۵۱۴

چهارمین گاهنامه نقد کتاب کودک منتشر شد

چهارمین گاهنامه نقد کتاب کودک با یاد محمود کیانوش، حبیب‌الله لزگی و سید حسین وزیری منتشر شد و روی پیشخوان آمد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی نشر آرون، چهارمین گاهنامه نقد کتاب کودک با یاد محمود کیانوش، حبیب‌الله لزگی و سید حسین وزیری به‌تازگی منتشر شده و روی پیشخوان مطبوعات کشور آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این‌شماره از گاهنامه نقد کتاب کودک ویژه زمستان ۱۳۹۹ با یادداشت‌هایی درباره محمود کیانوش، منوچهر سلیمی، حبیب‌الله لزگی، سیروس برزو و سید حسین وزیری یزدی، خادمان درگذشته ادبیات کودک و نوجوان منتشر شده و در آن، آثاری از عباس تربن، عباس جهانگیریان، جمشید خانیان، یحیی دولت‌آبادی، کلر ژوبرت، فریدون سراج، گل‌رخسار صفیه‌وا، سیدعلی کاشفی خوانساری و ... مورد بررسی قرار گرفته است.

غلامرضا امامی، سودابه امینی، مهناز باقری، زهرا پیر صوفی املشی، غلامرضا حیدری ابهری، امیررضا ستوده، علی اصغر سیدآبادی، مهدیه سید نورانی، زیبا علیخانی، جواد محقق نیشابوری، احمد مسجد جامعی، ناهید معتمدی، سولماز نصرآبادی، نیره سادات هاشمی و ... از جمله نویسندگان این شماره از گاهنامه نقد کتاب کودک هستند.

این‌مجله با ۳۰۰ صفحه و قیمت ۸۵ هزار تومان منتشر شده و نسخه الکترونیک آن نیز به قیمت ۱۰ هزار تومان در فضای مجازی عرضه می‌شود.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: نقد کتاب کودک گاهنامه نقد کتاب کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۱۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت منـزل سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش را ببینید | تصویـر

 در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون با حضور در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی این ضایعه را به وی و اعضای بیت امام خمینی تسلیت گفتند.

آنگونه که جماران روایت کرده، مرحوم معصومه حائری نوه مرحوم حضرت آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری یزدی (ره)، موسسه حوزه علمیه قم و فرزند مرحوم آیت الله شیخ مرتضی حائری یزدی صبح دیروز پس از طی دوره ای بیماری در گذشت.

سیدحسن خمینی و سیدیاسر خمینی نیز در این مراسم حضور داشتند و سیدحسین خمینی را در میزبانی از مهمانان همراهی می کردند.

دیگر خبرها

  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • حسین قناعت:«والدین امانتی» به کودکان حفاظت از محیط زیست را آموزش می‌دهد/ فیلم کودک با اکران آنلاین بهتر دیده می‌شود
  • بازی برای کودکان خیلی مهم است اما جایگاه ادبیات هم حفظ شود
  • کتاب «برای قلب های شکسته» منتشر شد
  • چاپ دوم کتاب «ترجیع‌بند در شعر نو» منتشر شد
  • تصاویری متفاوت از سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش
  • وضعیت منـزل سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش را ببینید | تصویـر
  • کمرنگ‌شدن نشریات تخصصی نوجوانان از عوامل افت شعر نوجوانان است
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • نگاهی به کتاب «خداشناسی قرآنی کودکان»/ شما خدا را می‌شناسید؟