Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@21:29:14 GMT

بهترین آموزشگاه زبان برای کودکان در تهران

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۱۷۲۴

بهترین آموزشگاه زبان برای کودکان در تهران

زبان انگلیسی که از مهم‌ترین زبان‌های بین‌المللی است و در جامعه امروزی اهمیت یادگیری آن بر کمتر کسی پوشیده است. برخی به موقع به فکر یاد گرفتن آن می‌افتند و سایرین دیرتر. سرعت و میزان یادگیری هر فرد متفاوت است بنابراین یادگیری آن یک زمان مشخص ندارد. - اخبار بازار -

ممکن است بسیاری از بزرگسالان را مشاهده کنید که تصمیم به مهاجرت می‌گیرند، یک فرصت شغلی مناسب در خارج از کشور برایشان پیش می‌آید یا ممکن است سفر به یک کشور خارجه در انتظارشان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما به دلیل ضعف در زبان انگلیسی از خواسته‌های خود منصرف می‌شوند یا فرصت‌های عالی زندگی‌شان را از دست می‌دهند. با این حال می توانید با شرکت در کلاس زبان آنلاین زبان خود را تقویت کنید. برای ثبت نام کلاس زبان انگلیسی بزرگسالان از طریق این لینک http://www.lingotalk.io/find-teachers/english اقدام کنید.

اگر شما از سن پایین به کودکتان زبان انگلیسی را بیاموزید، در سنین نوجوانی و جوانی دیگر به چنین مشکلات ارتباطی که در عصر فناوری به عنوان یک شکست از آن تلقی می‌شود، دچار نخواهد شد.

انتخاب بهترین زمان برای یادگیری یک زبان دیگر

بهترین زمان یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم از نظر اکثر روانشناسان، همگام با آغاز مدرسه و یادگیری الفبای فارسی یعنی از 7 یا 8 سالگی به بعد است.

کودکانی که علاوه بر زبان مادری یک زبان دیگر را یا دارند نسبت به آن دسته همکلاسی‌هایشان که فقط در حال یادگیری زبان فارسی هستند، تمرکز بیشتری روی درس‌هایشان داشته و نمرات بهتری را کسب می‌کنند.

کودکان نسبت به بزرگتران سرعت یادگیری بسیار بالایی دارند و بر خلاف تفکر عموم، یادگیری زبان انگلیسی نه تنها باعث گیج شدن آن‌ها نمی‌شود بلکه زبان مادریشان را نیز تقویت خواهد کرد..

از سایر مزایای یادگیری زبان دوم در سن پایین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

افزایش توانایی کودک در ارتباط با افراد بیشترکمک به رشد فکری کودکانتقویت زبان احساساتکمک به کودکان در شناخت فرهنگ‌های مختلفتقویت گوش موسیقیایی کودکافزایش سطح اعتماد به نفس کودکیک سرگرمی بسیار مهیجخلاق کردن ذهن کودک

معیارهای انتخاب یک آموزشگاه عالی برای فرزند دلبندتان

با پیشرفت جامعه امروزی و لزوم تسلط به زبان انگلیسی، آموزشگاه‌های بسیاری در سطح شهر تهران شروع به فعالیت کردند. به سبب روحیه حساس و احساسات لطیف کودکان، آموزش زبان به آن‌ها تفاوت‌هایی نسبت به بزرگسالان دارد؛ از این رو یک امر چالش برانگیز محسوب می‌شود.

بنابراین پس از رفتن کودک به مدرسه، یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین ابهامات و نگرانی‌های والدین این است که نام فرزند خود را در کدام آموزشگاه بنویسند!

آموزشگاهی مناسب کودکتان است که اول از همه، ضمن استفاه از کتاب‌های درسی اصلی، از کتاب‌های آموزشی فرعی برای افزایش اشتیاق کودک به یادگیری استفاده کند. معلم در حین تدریس، از آهنگ‌های شاد کودکانه انگلیسی و انیمیشن برای تقویت مکالمه کودکان استفاده کند و با دادن تکلیف‌های هیجان انگیز و سرگرم کننده، کودک را به ادامه روند آموزش تشویق کند.

از جمله سایر مواردی که باید در نظر بگیرید، سطح تحصیلات مربی آموزشگاه، تعداد مناسب زبان جویان در هر کلاس، منابع آموزشی استفاده شده و تطبیق شهریه با بودجه در دسترس خود هستند.

اهمیت شرکت در کلاس‌های آنلاین

با توجه به کلان شهر بودن تهران، شاید یکی از معیارهای اکثر والدین نزدیک بودن آموزشگاه زبان به محله زندگی‌شان باشد. ممکن است شما وقت کافی برای رفت و آمد کودک خود به کلاس را نداشته باشید و آموزشگاهی که با معیارهای مورد نظر شما تطابق داشته باشد در نزدیکی محل زندگی‌تان پیدا نکنید.

از طرفی با ثبت نام در یک آموزشگاهی که از منزل شما فاصله به نسبت زیادی دارد، در روزهای شلوغ و ماندن در ترافیک، امکان دارد فرزندتان موقع شروع کلاس حضور نداشته باشد و از سایر دانش‌آموزان عقب بیافتد.

با انتخاب یه آموزشگاه آنلاین دیگر نیاز نیست از این نوع نگرانی‌ها به دل خود راه دهید. علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، به کودک شما این امکان را می‌دهد که در هنگام سفر، بیماری و سایر موقعیت‌های اضطراری که ممکن است پیش بیاید نیز در کلاس حضور داشته باشد و همراه با سایر زبان‌جویان درس خود را به پایان برساند. شما میتوانید برای ثبت نام از طریق لینک http://www.lingotalk.io/find-teachers/kids  اقدام کنید.

لینگوتاک بهترین گزینه کودکتان برای یادگیری زبان دوم

اگر می‌خواهید کودک شما در آینده بتواند به تمام فرصت‌های زندگی‌اش به عنوان یک گزینه برای راهیابی به موقعیت‌های مختلف بنگرد، توصیه اکید ما شرکت او در کلاس زبان از سن پایین است. با این که آموزش به کودکان می‌تواند شیرین و دلنشین به نظر بیاید اما امری بسیار مهم است. چون با یک انتخاب غلط و آموزش اشتباه از پایه، تاثیرات بد و منفی آن در آینده بروز پیدا خواهند کرد.

یکی از مباحث مهم در آموزش زبان انگلیسی استفاده از متد صحیح است که در لینگوتاک به‌صورت کامل و اصولی رعایت می‌شود. اساتید حرفه‌ای لینگوتاک با استفاده از به‌روزترین شیوه‎های آموزش، شور و اشتیاق را درکودکان به وجود می‌آورند.

قبل از شرکت در کلاس‌ زبان آنلاین لینگوتاک می‌تواند با مشاوران مجرب آن مشورت کرده و از نگرانی‌های خود برای فرزندتان بکاهید.

لینگوتاک با در نظر گرفتن مناسب‌ترین قیمت‌ها نسبت به کیفیت خدماتی که ارائه می‌کند، توانسته است به یکی از پرکاربرترین پلتفرم‌ها در زمینه آموزش آنلاین زبان کودکان تبدیل شود.

منبع : لینگوتاک https://www.lingotalk.io/

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یادگیری زبان زبان انگلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۱۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، «گوگل سرچ لبز» (Google Search Labs) برای افرادی که سعی دارند صحبت کردن به زبان انگلیسی بدون برخورد رو در رو را تمرین کنند، یک راه حل ارائه کرده است. یکی از کاربران توییت گوگل یک ویژگی آزمایشی به نام Speaking Practice ابداع کرده که از هوش مصنوعی مولد برای کمک به بهبود مهارت های انگلیسی صحبت کردن فرد از طریق تمرین مکالمه استفاده می کند.

کاربران برای دستیابی به این ویژگی نخست باید گزینه «سرچ لبز» را در تنظیمات جستجوی گوگل خود فعال کنند. هنگامیکه این ویژگی فعال شد، قابلیت Speaking Practiceبا کلیک روی گزینه «آزمایش یک نمونه» داخل همین گزینه فعال می شود. همچنین کاربران می توانند با استفاده از ترجمه به یا از زبان انگلیسی در بخش جستجوی گوگل در دستگاه های اندروید به قابلیت مذکور دسترسی یابند.

در حال حاضر ویژگی Speaking Practice در آرژانتین، کلمبیا، هندوستان، اندونزی،مکزیک و ونزوئلا در حال آزمایش است.

کد خبر 6089466 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • شروع مسیری هیجان‌انگیز با مهدکودک
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/ بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • «مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • گاف تاریخی محمدجواد کریمی قدوسی چه بود؟
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود