Web Analytics Made Easy - Statcounter

رزمایش کمک مومنانه از سوی جامعه ورزش در راستای منویات رهبر معظم انقلاب به مناسبت میلاد کریم اهل بیت عصمت و طهارت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام و همچنین عید سعید فطر انجام خواهد شد.

به گزارش برنا، با شیوع ویرو کرونا در کشور رزمایش کمک مومنانه در سال 1399 در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری موجب افتخار جامعه ورزش و جوانان ایران اسلامی شد و اکنون نیز با استمرار بحران کرونا و به تبع ان بروز مسائل اقتصادی و معیشتی برای برخی از هموطنان و مشاغل آسیب دیده ،بار دیگر این رزمایش در عرصه ورزش کشور محقق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به فرا رسیدن ماه پرخیر و برکت رمضان با برنامه ریزی سازمان بسیج ورزشکاران و معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان هماهنگی لازم برای اغاز دوره جدید " رزمایش کمک مومنانه و همت پهلوانانه" در سال 1400 صورت گرفته و قرار است بار دیگر ادارات کل ورزش و جوانان و هیات های استانی برای تهیه و توزیع بسته های کمک معیشت در میان هموطنان نیازمند به ویژه اقشار ورزشی آسیب دیده از شیوع کرونا در ایام ماه مبارک رمضان از جمله میلاد با سعادت امام حسن مجتبی علیه السلام و عید سعید فطر اقدام کنند.

در این بین هماهنگی ساختاری از سوی ادارات کل استانی و هیات های ورزشی با سازمان بسیج ورزشکاران استان متبوع خود می تواند به ایجاد فضایی بهتر و منسجم تر برای برگزاری باشکوه این رزمایش منجر شود و نمایی دیگر از مواسات و همدلی و احسان ملی را از سوس اقشار مومن ،انقلابی و پهلوان منش کشور به منصه ظهور برساند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه ورزش رزمایش کمک مومنانه رزمایش کمک مومنانه ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۲۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال

وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال به استقلال خلیج فارس واکنش نشان داد و اعلام کرد باید تغییر نام یک باشگاه مراحل قانونی را طی کند.

به گزارش مشرقپس از اینکه ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال توسط هلدینگ خلیج فارس و شرکت های وابسته به آن خریداری شد، عبدالعلی علی عسکری مدیرعامل این هلدینگ خبر از تغییر نام باشگاه استقلال به باشگاه استقلال ایران داد.

در همین رابطه کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان پس از پایان جلسه هیات دولت و در واکنش به تغییر نام باشگاه استقلال گفت: هر باشگاهی که قصد تغییر نام دارد باید مراحل قانونی خود را طی کند و تا زمانی که مراحل طی نشود تغییر نامی صورت نخواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • رزمایش اطفای حریق در جنگل‌های تمام استان‌ها اجرا می‌شود
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است