Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@22:03:29 GMT

فلورنتینو پرز گیج بود؛ حالا هم خودش را باخته

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۳۵۸۷

فلورنتینو پرز گیج بود؛ حالا هم خودش را باخته

خاویر تباس رئیس لالیگا پاسخ حرف های بامداد امروز فلورنتینو پرز رئیس لالیگا و سوپر لیگ اروپا را داد.

به گزارش "ورزش سه"، لالیگا مطابق انتظار به شکل گیری سوپرلیگ اروپا واکنشی منفی نشان داد. خاویر تباس ساعاتی پس از انتشار بیانیه باشگاه رئال مادرید مبنی بر اینکه تابستان پیش رو سوپرلیگ اروپا شروع به کار خواهد کرد، موضع صریح خود را نشان داد و عنوان کرد که با آن مخالف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که در یکی دو سال گذشته هر بار صحبت از برگزاری سوپرلیگ به میان می آمد، به فلورنتینو پرز رئیس رئال حمله می کرد، روز گذشته نیز پرز را به کشتن فوتبال متهم کرد.

 

 

 

 

رئیس رئال بامداد امروز در برنامه ال چیرینگیتو و در واکنش به حرف های تباس گفت که او باید با احترام بیشتری حرف بزند و به دفاع قاطعانه از برگزاری سوپرلیگ پرداخت. پرز معتقد است اگر سوپرلیگ شکل نگیرد، تا 2024 باشگاه های بزرگ با ویرانی مواجه خواهند بود.

 

تباس ساعتی پیش با انتشار یک توئیت پاسخ پرز را داد و نوشت:« دسامبر 2020 گفتم که فلورنتینو پرز گیج شده و حالا می گویم که گم شده و خودش را باخته است. نه فوتبال چنانچه او می گوید ویران شده و نه سوپرلیگ که خود یکی از مشکلات است، می تواند یک راه حل باشد. این مرگ فوتبال است.»

 

 

 

 

 

رئال مادرید فلورنتینو پرز (مدیر عامل)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید فلورنتینو پرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۳۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات فلورنتینو پرز و لوکا دانچیچ در جریان دیدار دالاس موریکس و لس انجلس کلیپرز / فیلم

فلورنتینو پرز در سفری به دالاس، دیدار دالاس موریکس و لس انجلس کلیپرز را از نزدیک تماشا کرد و پیش از آغاز بازی با لوکا دانچیچ، ستاره سابق تیم بسکتبال رئال مادرید و حال حاضر موریکس دیدار کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن 2-1 فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • هشدار ستاره رئال: فقط بازی با بایرن!
  • ملاقات فلورنتینو پرز و لوکا دانچیچ در جریان دیدار دالاس موریکس و لس انجلس کلیپرز / فیلم
  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • الکساندر چفرین: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی و عواقب آن ویرانگر خواهد بود
  • تاکید رئیس یوفا: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی است
  • استوری احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • (عکس) استوری خاص احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش