Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@02:16:40 GMT

تاکنون ۱۰۶هزار بیمار کرونایی در روسیه جان باخته است

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۳۷۳۶

تاکنون ۱۰۶هزار بیمار کرونایی در روسیه جان باخته است

در شرایطی‌که تعداد کل مبتلایان به کووید-۱۹ در روسیه به ۴ میلیون و ۷۱۸ هزار نفر رسیده، ۴ میلیون و ۳۴۳ هزار نفر آنها بطور کامل بهبود یافته و ۲۹۶ هزار بیمار همچنان تحت درمان قرار دارند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «تاس»،ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه، امروز (سه‌شنبه) گزارش داد که تعداد موارد تأیید شده ازعفونت کووید-19 در این کشور با افزایش 8 هزار و 164 مورد جدید آلودگی طی یک روز گذشته، به 4 میلیون و 718 هزار و 854 نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این اطلاعات، 8 هزار و 164 مورد آلودگی به ویروس کرونا ، کمترین میزان ابتلای روزانه در روسیه از اواخر ماه سپتامبر سال گذشته (اوایل آبان ماه) است. بیشترین موارد جدید آلودگی طی 24 ساعت اخیر، یک هزار و 996 مورد در شهر مسکو، 678 مورد در شهر سن‌پترزبورگ، 562  مورد در منطقه مسکو و 238 مورد نیز در منطقه راستوف شناسایی شده است.

ضمن اینکه، تعداد بیماران فعال، یعنی افرادی که به دلیل ابتلا به کووید-19 همچنان تحت درمان هستند، به 269 هزار و 318 نفر کاهش یافته است.

این ستاد یادآور شد که تعداد شهروندان روس معالجه شده از بیماری کووید-19 طی روز گذشته 9 هزار و 631 نفر افزایش یافته و بطور کلی به 4 میلیون و 343 هزار و 229 نفر رسیده است. سهم بیماران درمان شده در روسیه در سطح 92 درصد از کل افراد مبتلا باقی مانده است. بیشترین موارد بهبود بیماران در روسیه به ترتیب: یک هزار و 583 بیمار در شهر مسکو، یک هزار و 613 بیمار در شهر سن‌پترزبورگ و 620 بیمار در منطقه مسکو ثبت شده است.

علاوه بر این، تعداد مرگ و میرهای ناشی از ویروس کرونا در روسیه طی روز گذشته 379 مورد افزایش یافت تا در مجموع شمار قربانیان این عفونت به 106 هزار و 307 نفر برسد. میزان تقریبی موارد فوت بیماران کرونایی در سطح 2.25 درصد باقی مانده است.

طبق اطلاعات منتشره، طی روز گذشته 56 مورد مرگ بیماران مبتلا به کرونا در شهر مسکو، 35 مورد در شهر سن‌پترزبورگ، 16 مورد در منطقه مسکو و 14 مورد در منطقه راستوف گزارش شده است.

شمار مبتلایان به کرونا در روسیه از 4 میلیون و 700 هزار نفر گذشت268 هزار فرد مبتلا به کرونا در روسیه تحت درمانندتعداد قربانیان کرونا در روسیه از 104 هزار نفر گذشت

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اخبار روسیه ویروس کرونا اخبار روسیه کرونا در روسیه روز گذشته هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۳۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایتالیا سفیر روسیه را احضار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آژانس فرانس پرس، پس از آنکه مسکو اعلام کرد که یک شرکت تابعه شرکت گرمایشی ایتالیایی با نام «آریستون» (Ariston Thermo Group) را تحت «مدیریت موقت» غول انرژی دولتی خود یعنی «گازپروم» قرار می دهد، رم امروز شنبه سفیر مسکو را احضار کرد.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، آنتونیو تاجانی، وزیر امور خارجه ایتالیا در رسانه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) خود در این ارتباط نوشت: دولت ایتالیا درخواست شفاف‌ سازی درباره موضوع ملی شدن شرکت گرمایشی ایتالیایی «آریستون» را دارد.

این مقام ایتالیا در ادامه اضافه کرد که از مقام ارشد وزارت خارجه کشورش خواسته است تا سفیر روسیه را احضار کند.

وی اضافه کرد: به وزارت خارجه دستور دادم تا سفیر روسیه را احضار کند. رم خواستار شفاف‌ سازی درباره موضوع ملی شدن گروه آریستون است که با بروکسل و آلمان نیز همکاری می‌ کند.

وی گفت که پیشتر با سفارت ایتالیا در مسکو پس از تصمیم برای انتقال مالکیت شرکت به مدیریت موقت گازپروم تماس گرفته و این اقدام را غیر منتظره توصیف کرده است.

کد خبر 6090323

دیگر خبرها

  • رونمایی از جوان ایرانی در لیگ روسیه
  • محور تحولات و حذف دشمن مشترک
  • ایتالیا سفیر روسیه را احضار کرد
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • وزیر دفاع روسیه: مسکو هرگز ناتو را تهدید نکرده است
  • روسیه: آماده گسترش همکاری‌های نظامی با ایران هستیم
  • آماده گسترش همکاری‌های نظامی با ایران هستیم
  • روسیه : آماده گسترش همکاری‌ های نظامی با ایران هستیم
  • وزیر دفاع روسیه: آماده گسترش همکاری‌های نظامی با ایران هستیم
  • اوضاع غزه، موضوع مذاکرات وزرای خارجه بریکس در مسکو