Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا: به نقل از شبکه سی ان ان، وزارت کشور عربستان در حساب کاربری خود در توییتر با انتشار عکسی از یک نیروی امنیتی زن در حال نظارت بر مناسک حج و عمره در مسجدالحرام نوشت: از داخل میدان.. امنیت حج و عمره.

این توییت بازتاب گسترده‌ای در میان کاربران شبکه اجتماعی توییتر داشت و بسیاری از آنها از این عکس که در نوع خود بی‌سابقه است، استقبال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکی الحمد، چهره آکادمیک عربستان ضمن استقبال از این تصاویر توییت کرد: این عکس به نمادی که معانی زیادی را در بردارد، نزدیک‌تر است، این تصویر عربستان جدیدی است که با قدرت به سوی عصر نوین حرکت می‌کند.

علی الشهابی، تحلیلگر سیاسی عربستان نیز نوشت: زن عربستانی در مکه افسر پلیسی جهت نظارت بر عمره‌گذاران است، این تغییری باشکوه در جامعه عربستان است.

در ادامه سونر کاگابتای، تحلیلگر سیاسی و دوست الشهابی در موسسه واشنگتن توییت کرد: بهترین تصویر از روابط عمومی عربستان در طول چند سال اخیر.

ترکی آل الشیخ، رئیس مرکز تفریح و سرگرمی عربستان نیز توییت کرد: دختران کشور در میدان کار.

همچنین شاهزاده سطام بن خالد آل سعود از این عکس استقبال کرده و پرچم عربستان همراه با قلب‌های سبز توییت کرد.

در حال حاضر تعدادی از شهروندان عربستانی و حجاج در ماه مبارک رمضان مناسک حج عمره به جا می‌آورند.

منبع: فردا

کلیدواژه: نیروی امنیتی زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۳۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) فیلمی از یک کارگر باربری شبکه‌های اجتماعی را تسخیر کرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

ویدئویی از یک کارگر باربری این ورز‌ها در فضای مجازی دست به دست می‌شود. این کارگر در حال حمل یک یخچال سنگین وزن دیده می‌شود و طبیعتا برای این کار مزدی بالاتر از کارگری دریافت نمی‌کند. 

برخی کاربران با اشتراک این عکس از صولت مرتضوی، وزیر کار خواستند این ویدئو را ببینید تا سختی‌های شغل کارگران را بیشتر درک کنند.

منبع: برترین‌ها

tags # حقوق کارگران سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) فیلمی از یک کارگر باربری شبکه‌های اجتماعی را تسخیر کرد
  • (عکس) ژیلا صادقی با این تیپ خفن در خارج سوژه شبکه‌های اجتماعی شد
  • بازگشت حجاج خوزستانی از بیت الحرام به فرودگاه بین‌المللی اهواز
  • اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها محور اصلی تعلیم و تربیت اجتماعی هستند
  • ورود دانشجویان عمره گزار به مدینه
  • این زن بخاطر نوع لباسش به ۱۱سال زندان محکوم شد
  • مردم تقسیم‌بندی‌های سیاسی مجلس را مشخص می‌کنند
  • تصاویری از آوار شدن سقف یک مسجد در عربستان با باران!
  • عربستان یک فعال زن را به ۱۱ سال زندان محکوم کرد / اتهامات: انتخاب نوع لباس و بیان دیدگاه‌ها در فضای مجازی
  • مسئولیت علم در کلاس امام صادق(ع)