Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از چابک آنلاین، "یونس مظلومی"، بازار سرمایه را یکی از گزینه‌های مطلوب سرمایه‌گذاری دانست و گفت": در آیین نامه سرمایه‌گذاری مصوب شورای‌عالی بیمه، بازار سرمایه بعنوان یکی از گزینه‌های اصلی برای سرمایه گذاری در نظر گرفته شده است.

 وی، ادامه داد: به شرکت‌های بیمه اجازه داده شده که سرمایه گذاری خود را به سمت بازار سرمایه ببرند و نگاه ما هم به این بازار بلند مدت است و نوسان گیرانه نیست، این بازارها به‌طور طبیعی با افت و خیز روبرو هستند اما در دراز مدت جزو سودآورترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت بیمه تعاون، درخصوص شرکت‌های بیمه ‍‌ای که در ماه‌های پایانی سال 1399 موافقت شورای‌عالی بیمه را به‌دست آورده‌اند، گفت: در حوزه بیمه‌های زندگی جای کار هست و شرکت‌هایی که وارد این حوزه می‌شوند با ارائه پوشش‌ها و محصولات جدید و نوآورانه می‌توانندسهم قابل توجهی از بازار را بدست آورند.

مظلومی، به بیمه‌های اتکایی اشاره کرد و افزود: با توجه به شرایط تحریمی که در حال حاضر وجود دارد و اینکه از بازارهای اتکایی بین‌المللی محروم هستیم، هرچقدرکه به شرکت بیمه اتکایی جدید مجوز داده شود ظرفیت آن وجود دارد و مشکلی ایجاد نمی‌کند.

وی، معتقد است که در بخش شرکت‎های بیمه جنرال هم با توجه به جمعیت 80 میلیون نفری کشور هنوز برای حضور شرکت‌های بیمه جدید فضا وجود دارد و نباید نگران این مساله بود که می‌گویند با حضور شرکت‌های جدید بیمه‌ها بازارها را از هم می گیرند.

مدیرعامل شرکت بیمه تعاون اذعان داشت که حضور شرکت‌های بیمه جدید به افزایش ضریب نفوذ و توسعه صنعت بیمه کمک می‌کند.

مظلومی،بیان کرد: در همه کسب و کارها و صنایع عرصه رقابت همراه با ورود تازه وارد ها است و اینها یکی از  مولفه‌های رقابت هستند، در صنعت بیمه هم همینگونه است و شرکت‌های بیمه جدید با خود ایده‌های جدید آورده و یک فرصت رقابتی ایجاد می‌کنند.

پربیننده ترین بیشترین رشد قیمت سهام بانکی به ملت رسید بیمه مرکزی فعالیت شرکت‌های بیمه‌ای را در فضای شیشه‌ای قرار خواهد داد سه شرکت بیمه‌ای با انجمن ملی خرما وارد مذاکره شدند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: صنعت بیمه شرکت های بیمه سرمایه گذاری حضور شرکت شرکت بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۴۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سه برابری برگزاری مجامع الکترونیک در بازار سرمایه

پوریا خاوری مسئول برگزاری مجامع الکترونیک سپرده‌گذاری مرکزی گفت: در سال ۱۴۰۱ تعداد ۷۸ مجمع به صورت الکترونیک برگزار شد که این عدد در سال ۱۴۰۲ بیش از سه برابر افزایش یافت.

مسئول برگزاری مجامع الکترونیک سپرده‌گذاری مرکزی افزود: در سال گذشته ۱۵ هزار و ۵۰۴ سهامدار از طریق درگاه یکپارچه مجمع الکترونیک «دیما» در مجامع ناشران شرکت کردند که بیشترین شرکت کننده برای مجمع شرکت "کشت و صنعت پیاذر" با ۱۴۸۶ نفر و پس از آن شرکت "معدنی و صنعتی چادر ملو" با ۱۴۶۱ شرکت کننده بود.

همچنین از ابتدای راه اندازی این درگاه تاکنون ۵۰ هزار و ۵۴۵ سهامدار با استفاده از سامانه دیما در مجامع ناشران به صورت الکترونیکی شرکت کرده‌اند.

درگاه یکپارچه مجامع الکترونیک «دیما»، جهت سهولت دسترسی کلیه سهامداران به مجامع عمومی شرکت‌های بورسی و ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به صورت الکترونیک مهیا شده و این سامانه با بهره گیری از فناوری‌های نوین، بدون محدودیت‌های جغرافیایی، امکان برگزاری در بستری امن را برای سهامداران فراهم کرده است.

بهره گیری از بستر سجام جهت احراز هویت سهامداران، شفافیت بالا به واسطه رأی گیری الکترونیکی، امکان حضور نهاد‌های نظارتی در مجامع به روش الکترونیکی، حضور همزمان سهامداران در چند مجمع، امکان پرسش و پاسخ میان سهامداران و هیات رئیسه مجمع و وجود تالار گفتگو جهت تعاملات بین سهامداران از مزایای سامانه دیما به شمار می‌رود.

گفتنی است که سهامداران برای حضور در مجمع الکترونیک باید در سامانه سجام ثبت نام کنند تا دسترسی آن‌ها برای ورود به جلسه مجمع فعال شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • تجلیل از اساتید و مدرسان بیمه سرمد به مناسبت روز معلم
  • خبری مهم برای عرضه اولیه های بورسی
  • تبعات بند مشکل ساز بودجه بر صنعت بیمه و پیشنهاد عدم لحاظ بر درآمدها
  • سرمایه‌گذاری پتروشمی‌ها در بالادست صنعت برای حل مشکل خوراک
  • بیش از ۶.۳ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در صنعت نفت و گاز
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی تولید گاز ایران با سرمایه‌گذاری ۶.۴ میلیارد دلاری
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • ورود پتروشیمی ها به بالادست نفت بازی برد_برد است
  • افزایش سه برابری برگزاری مجامع الکترونیک در بازار سرمایه
  • راهبردهای صنعت پتروشیمی در تحقق شعار سال ۱۴۰۳ تشریح شد