Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@16:26:50 GMT

قیمت مصوب انواع مرغ قطعه بندی شده اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۴۵۶۹

قیمت مصوب انواع مرغ قطعه بندی شده اعلام شد


به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، قیمت انواع بسته بندی‌های مرغ قطعه بندی شده بر اساس مصوبه کارگروه ساماندهی مرغ کشور اعلام شد.

قیمت قطعه بندی مرغ بر اساس قیمت‌های اعلامی سازمان حمایت به نرخ‌های زیر مصوب شد، با توجه به محدودیت‌های بهداشتی قطعه بندی در واحدهای غیر مجاز همچنان ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس مصوبه کارگروه ساماندهی مرغ کشور مقرر شده که سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدگان و سازمان تعزیرات حکومتی بر اجرای قیمت‌های مصوب نظارت داشته باشند.

بر این اساس قیمت هر کیلوگرم سینه مرغ بدون پوست به صورت بسته بندی شده ۴۹۵۰۰ تومان، ران ۴۱۰۰۰ تومان، بازوی ساده ۳۳۵۰۰ تومان و بال ساده ۳۰۰۰۰ است.

همچنین قیمت هرکیلوگرم فیله مرغ قطعه بندی شده بدون پوست و خس گیری شده به صورت بسته بندی شده ۶۴۰۰۰ تومان، سینه بدون پوست و استخوان (شنیسل) ۵۶۵۰۰ تومان، ساق ران بدون پوست ۴۹۰۰۰ تومان و مغز ران بدون پوست ۴۴۰۰۰ تومان است.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: گروه های شغلی ماه رمضان غنی سازی اورانیوم سردار حجازی دعای روز هفتم رمضان سوپرلیگ اروپا قطعه بندی مرغ مرغ قیمت مرغ گروه های شغلی ماه رمضان غنی سازی اورانیوم سردار حجازی دعای روز هفتم رمضان سوپرلیگ اروپا بدون پوست قطعه بندی بندی شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۴۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌شنبه هشتم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 748254

دیگر خبرها

  • قیمت سکه و طلا امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی با رتبه‌بندی آنها
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین تره بار
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت کارخانه‌ای خودرو ۸۰ درصد زیر نرخ بازار است
  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت انواع ملک در تهران در سال ۱۳۵۳
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد